eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › program gospodarki wodno-ściekowej w Tarnobrzegu 2004/PL/16/C/PE/021. Zadanie nr 4 - "Nadzór nad wdrażaniem Projektu"



Ogłoszenie z dnia 2005-08-31

POZYCJA 44810

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Tarnobrzeg: program gospodarki wodno-ściekowej w Tarnobrzegu 2004/PL/16/C/PE/021. Zadanie nr 4 - "Nadzór nad wdrażaniem Projektu" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnobrzegu, do kontaktów: Wojciech Lipiec, ul. Mickiewicza 2, 39-400 Tarnobrzeg, tel. 015 8232295, fax 015 8233124, e-mail: pgktar@poczta.onet.pl, www.pgktarbip.neostrada.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: program gospodarki wodno-ściekowej w Tarnobrzegu 2004/PL/16/C/PE/021. Zadanie nr 4 - "Nadzór nad wdrażaniem Projektu". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest - usługa pełnienia funkcji Inżyniera (w rozumieniu warunków kontraktowych FIDIC) dla następujących robót realizowanych w ramach Projektu Funduszu Spójności numer: 2004/PL/16/C/PE/021: Nazwa Zadania / Warunki kontraktowe Zadanie 1 Modernizacja stacji uzdatniania wody SUW Jeziorko, prace modernizacyjne w obrębie sieci wodociągowej Numer Projektu 2004/PL/16/C/PE/021-0 Warunki kontraktowe dla robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - FIDIC - żółta książka Zadanie II Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej Numer Projektu 2004/PL/16/C/PE/021-02 Warunki kontraktowe na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego - FIDIC - czerwona książa Zadanie III Inwestycje w obrębie oczyszczalni ścieków oraz podłączenie do niej kanalizacji deszczowej i sanitarnej Numer Projektu 2004/PL/16/C/PE/021-03 Warunki kontraktowe dla robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - FIDIC - żółta książka oraz - Pomoc techniczna dla Zadania nr I i III przy wdrażaniu Projektu Funduszu Spójności 2004/PL/16/C/PE/021 pod nazwą "Program gospodarki wodno-ściekowej w Tarnobrzegu". Pomoc techniczna obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego na realizację Zadania nr I "Modernizacja stacji uzdatniania wody SUW Jeziorko, prace modernizacyjne w obrębie sieci wodociągowej" i Zadania III "Inwestycje w obrębie oczyszczalni ścieków oraz podłączenie do niej kanalizacji deszczowej i sanitarnej", według warunków kontraktowych dla robót inżynieryjnych i budowlanych, projektowanych przez Wykonawcę - FIDIC -żółta książka; 2. Udzielanie kompleksowego doradztwa i wsparcia dla zapewnienia efektywnego wyłonienia Wykonawców Zadań; 3. Przygotowana przez Wykonawcę dokumentacja o udzielenie zamówienia publicznego wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego oraz NFOŚiGW i Ministerstwa Środowiska. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Harmonogramem realizacji poszczególnych Zadań w czasie, stanowiącym załącznik niniejszej SIWZ. 5. Niezależnie od zatwierdzenia dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania w niej modyfikacji, uzupełnień, korekt, jeżeli zdaniem Zamawiającego potrzeba taka wyniknie w trakcie procesu wyłaniania Wykonawcy robót budowlanych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do udziału w konsultacjach do czasu rozstrzygnięcia przetargu, niezwłocznie i na każde żądanie Zamawiającego, a w szczególności do: - przygotowania projektów odpowiedzi na zapytania przetargowe w terminie określonym ustawą p.z.p.; - udziału w rozstrzyganiu protestów, skarg, odwołań, przygotowania opinii dotyczących przedmiotu protestu, skargi i odwołania w terminach określonych ustawą p.z.p. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania uzupełnień w posiadanych przez Zamawiającego dokumentach technicznych dostosowując je do obowiązujących przepisów umożliwiających ogłoszenie przetargu (m.in. Wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku, gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów). 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia w 5 egzemplarzach oraz w postaci zapisu na dyskach CD, w celu użytkowania ich przez Zamawiającego w prowadzonych postępowaniach przetargowych w ramach projektu Funduszu Spójności. 9. Całkowite koszty przygotowania materiałów o udzielenie zamówienia publicznego ponosi Wykonawca. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do wykonania dodatkowych egzemplarzy dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego, przy czym cena jej wykonania nie może być wyższa niż koszty jej druku i przekazania. 10. Dokumentacja o udzielenie zamówienia publicznego musi być wykonana zgodnie z aktualną Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy Prawo Zamówień Publicznych (a w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym) obowiązującymi dla zadań Warunków Kontraktowych dla robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - FIDIC - żółta książka, oraz wymogami NFOŚiGW. 11. Wykonawca ma możliwość zapoznania się w siedzibie Zamawiającego z posiadanymi przez Zamawiającego materiałami, dokumentami i projektami. Niezapoznanie się z tymi dokumentami stanowi ryzyko Wykonawcy. 12. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy posiadane materiały i dane techniczno-ekonomiczne do opracowania dokumentacji przetargowej w ciągu 2 dni od daty wystąpienia o ich dostarczenie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obszar miasta i Gminy Tarmobrzeg. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.21.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Oryginalny kod CPV: 74.26.30.00 - Doradcze usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 65 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wynagrodzenie za świadczenie usługi ustalone jest w oparciu o miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest zatwierdzenie raportu miesięcznego stwierdzone podpisami upoważnionych przedstawicieli stron umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zmianami) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne średnioroczne zatrudnienie na umowę o pracę i pełny etat co najmniej 10 inżynierów branży sanitarnej, budowlanej, elektrycznej i drogowej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, b) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Kierownika Zespołu (Ekspert 1), będącego stałym pracownikiem Wykonawcy, posiadającego wykształcenie wyższe techniczne, mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia we wdrażaniu projektów przygotowanych zgodnie z ustawa prawo zamówień publicznych na kwotę min. 3 min EURO (słownie trzy miliony euro) realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC, będącego członkiem Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. Inżyniera kosztorysanta (Ekspert 2), mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 3 lata doświadczenia przy wdrażaniu projektów przygotowanych zgodnie z ustawa prawo zamówień publicznych na kwotę min. 3 min EURO (słownie trzy miliony euro), ekspert musi posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania realizowanego według warunków kontraktowych FIDIC o wartości min. 25 mln PLN. Inżyniera sanitarnego (Ekspert 3) mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lat doświadczenia jako inspektor nadzoru w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, będącego członkiem Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. Ekspert musi się wykazać udziałem w realizacji inwestycji realizowanej zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC. Inżyniera elektryka (Ekspert 4) - mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 6 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac, przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie nadzoru wykonania sieci elektroenerget. oraz automatyki w budownictwie z zakresu gospodarki wodno-ściekowej. Ekspert musi się wykazać udziałem w realizacji inwestycji realizowanej zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC. Inżyniera budowlanego (Ekspert 5), mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 6 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac, przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie nadzoru wykonania obiektów kubaturowych. Inżyniera projektanta (Ekspert 6) mającego wykształcenie wyższe techniczne oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie projektowania w dziedzinie gospodarki wodno-ściekowej, w tym udział w realizacji SUW i oczyszczalni ścieków w zakresie projektowym lub nadzoru inwestorskiego. Doświadczenie w przygotowaniu minimum dwóch dokumentacji przetargowych na roboty o wartości robót min. 3 min EURO (słownie: trzy miliony euro) zgodnych z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004roku. - posiadać doświadczenie: a) w pełnieniu roli Inżyniera dla inwestycji z zakresu ochrony środowiska zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - dla min. dwóch zakończonych inwestycji o wartości usługi 500 tys. EURO każda, w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, b) doświadczenie w przygotowaniu przynajmniej jednej dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego według prawa zamówień publicznych, o wartości robót min. 5 min EURO (słownie: pięć milionów EURO) dla których ukazało się ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obroty w kwocie minimum 2 min PLN (słownie: dwa miliony PLN), b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 300 tys. PLN (słownie: trzysta tysięcy PLN) lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 tys. PLN (słownie: trzysta tysięcy PLN), c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - sprawozdanie finansowe (składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - informację z banku (składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) prowadzącego rachunek Wykonawcy potwierdzający dostęp do linii kredytowej, bądź posiadanie środków finansowych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia (składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) dokumentujący ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej zamówienia, W przypadku Wykonawców zagranicznych do obliczenia średniego rocznego obrotu, jak również wartości wykonanych robót należy przyjąć średni kurs NBP na ostatni dzień danego roku. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ, - wykaz osób wykonujących zamówienie wraz z potwierdzeniem posiadanych kwalifikacji wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ, - dokumenty potwierdzające, że: Eksperci 1-6 posiadają wyższe kierunkowe wykształcenie; Eksperci 1, 3-6 posiadają stwierdzenie przygotowania zawodowego - uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego; - wykaz wykonanych przez Wykonawcę zamówień podobnych oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie oraz ukazało się ogłoszenie o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający uznaje za wystarczające złożenie w ofercie przedmiotowego dokumentu wystawionego dla jednego z nich. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Usługi świadczone mogą być przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane wynikające z ustawy prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 z 2003 roku poz. 2016 z późn. zmianami). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 109 - 108749 z dnia 08.06.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% organizacja i metodologia zarządzania projektem - 30% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2004/PL/16/C/PE/021-4. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.09.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew na konto Bankowe: Bank Polska Kasa Opieki S. A. nr 62124027441111000039909143 lub wpłata w Kasie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. w Tarnobrzegu, ul. Wiślna 1. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.09.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.09.2005, godzina 12:30, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnobrzegu, ul. A. Mickiewicza 2, Tarnobrzeg.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt finansowany w części ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej. Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/021 pn. "Program gospodarki wodno-ściekowej w Tarnobrzegu". 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.