eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad Sanemwykonanie remontu dróg leśnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-30

POZYCJA 44790

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rudnik nad Sanem: wykonanie remontu dróg leśnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Rudnik, do kontaktów: DEC WITOLD, ul. Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8766211, e-mail: nadlesnictwo.rudnik@lublin.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lublin.lasy.gov.pl/rudnik/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: PGL Lasy Państwowe; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu dróg leśnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Obręb Nisko, Obręb Rudnik, woj.podkarpackie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg leśnych z podziałem zamówienia na dwie części 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Część I-Remont dróg leśnych na Obrębie Rudnik o dł.17,58 km Prace remontowe przy utrzymaniu przejezdności dróg leśnych na w/w zadaniu w miejscach wskazanych przez zamawiającego polegać będą na transporcie i ułożeniu warstwy odsączającej z piasku w miejscach głębokich kolein albo na całej szerokości drogi z piasku pochodzenia rodzimego w ilości 3491 m3, wykonaniu dolnej i górnej warstwy podbudowy (nawierzchni) z kruszywa drogowego w ilości 1752 t zakupionego za środki Wykonawcy lub wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego w ilości 771 t i górnej warstwy podbudowy (nawierzchni) z kruszywa M 0-32 w ilości 505 m3 będącego własnością inwestora, który składowany jest na składowisku Leśnictwa Czarny Las. Całość wbudowanych materiałów należy zagęścić warstwami walcem drogowym. Część II-Remont dróg leśnych na Obrębie Nisko o dł.5,66 km. Prace remontowe przy utrzymaniu przejezdności dróg leśnych na w/w zadaniu w miejscach wskazanych przez zamawiającego polegać będą na transporcie i ułożeniu warstwy odsączającej z piasku w miejscach głębokich kolein albo na całej szerokości drogi z piasku pochodzenia rodzimego w ilości 1418 m3, wykonaniu dolnej i górnej warstwy podbudowy (nawierzchni) z kruszywa drogowego w ilości 1972 t zakupionego za środki Wykonawcy lub wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego w ilości 537 t i górnej warstwy podbudowy (nawierzchni) z kruszywa M 0-32 w ilości 290 m3 będącego własnością inwestora, który składowany jest na składowisku Leśnictwa Zatyki przy osiedlu Warchoły. Całość wbudowanych materiałów należy zagęścić warstwami walcem drogowym 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: część I-2000,00 zł, część II-2000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 1.2. zabezpieczą złożoną ofertą wymaganym wadium, 2.spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności:. 2.1. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzą działalność w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, 2.2. dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami do nadzoru budownictwa drogowego potwierdzone aktualnym wpisem o przynależności do OIIB, 2.3. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze i rozmiarze tj. budowa, przebudowa lub remont drogi o wartości minimum 150 tys. zł odpowiednio potwierdzona, że została wykonana należycie, 2.4. posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia jednej z części zamówienia tj. co najmniej następujący sprzęt ( jako posiadacz samoistny lub zależny): - koparka o pojemności łyżki, co najmniej 0,30 m3; -dwa samochody ciężarowe do przewozu materiałów sypkich o pojemności skrzyni ładunkowej, co najmniej 4 m3; - równiarka drogowa o szerokości roboczej lemiesza, co najmniej 2,2 m; - walec drogowy, co najmniej 3 tony; 2.5. dysponują własnymi środkami finansowymi lub dostępem do kredytu w kwocie, co najmniej 50 000,00 zł. 3. udzielą 2 letniej gwarancji W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie; - ustanowią lidera, - spełnią warunki z pkt 1.1. i 3 oddzielnie przez każdego z wykonawców, - spełnią pozostałe warunki łącznie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wykonania warunków zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , b)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ZUS , ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , d)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych z podaniem ich wartości ,dat wykonania ,miejsca wykonania , e)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej ,w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy ,potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy f)kserokopię dokumentów stwierdzające ,że kierownik budowy posiada uprawnienia do nadzorowania robót w zakresie robót drogowych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, g)dokumenty stwierdzające ,że roboty te zostały wykonane należycie(referencje lub protokóły odbioru robót lub opinie - dotyczące ww. robót z ostatnich pięciu lat, h)wykaz osób i podmiotów realizujących zamówienie, i)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, j)dowód wniesienia wadium , W przypadku składania oferty wspólnej : k)pełnomocnictwo dla Lidera, l)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dla poszczególnych wykonawców ubiegających się wspólnie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/rudnik/. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: do kasy Zamawiającego lub na konto numer 34 2030 0045 1110 0000 0021 2990. W przypadku wniosku o przesłanie pocztą zostaną doliczone koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.09.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego - świetlica - I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remont dróg leśnych na Obrębie Rudnik o dł. 17,58 km. 1) Krótki opis: 1.Leśnictwo Borowina - oddz.6/11, 7/12, 26a, 26f, 24f, 35; 2.Leśnictwo Czarny Las - oddz.105/106, 96b, 101/102, 102b, 102c, 126/127, 112/113, 113l,125/126, 82g, 83j, 84j, 98/99, 77/78, 86/96, 126/138, 138/139; 3.Leśnictwo Groble - oddz.189f, 191d, 192g, 192i, 190j, 109/119; 4.Leśnictwo Kopki - oddz.161/162, 161g, 161d, 160/161, 160/172, 170/171, 201/202,202/203; 5.Leśnictwo Glinianka - nr inw.220/3/150, oddz.243a\. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Prace remontowe przy utrzymaniu przejezdności dróg leśnych na w/w zadaniu w miejscach wskazanych przez zamawiającego polegać będą na transporcie i ułożeniu warstwy odsączającej z piasku w miejscach głębokich kolein albo na całej szerokości drogi z piasku pochodzenia rodzimego w ilości 3491 m3, wykonaniu dolnej i górnej warstwy podbudowy (nawierzchni) z kruszywa drogowego w ilości 1752 t zakupionego za środki Wykonawcy lub wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego w ilości 771 t i górnej warstwy podbudowy (nawierzchni) z kruszywa M 0-32 w ilości 505 m3 będącego własnością inwestora, który składowany jest na składowisku Leśnictwa Czarny Las. Całość wbudowanych materiałów należy zagęścić warstwami walcem drogowym. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont dróg leśnych na Obrębie Nisko o dł. 5,66 km. 1) Krótki opis: 1.Leśnictwo Barce - oddz.52d, 52f, 36a, 36g, 14/30; 2.Leśnictwo Zatyki - oddz.101/100, 120/121, 140/158, 161/143, 161/162; 3.Lesnictwo Pogoń - oddz.196/209, 269/270, 252/253; 4.Leśnictwo Zalesie - oddz.265/280, 266/281, 265f, 249/250, 282f, 299f. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Prace remontowe przy utrzymaniu przejezdności dróg leśnych na w/w zadaniu w miejscach wskazanych przez zamawiającego polegać będą na transporcie i ułożeniu warstwy odsączającej z piasku w miejscach głębokich kolein albo na całej szerokości drogi z piasku pochodzenia rodzimego w ilości 1418 m3, wykonaniu dolnej i górnej warstwy podbudowy (nawierzchni) z kruszywa drogowego w ilości 1972 t zakupionego za środki Wykonawcy lub wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego w ilości 537 t i górnej warstwy podbudowy (nawierzchni) z kruszywa M 0-32 w ilości 290 m3 będącego własnością inwestora, który składowany jest na składowisku Leśnictwa Zatyki przy osiedlu Warchoły. Całość wbudowanych materiałów należy zagęścić warstwami walcem drogowym. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.