eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie na rzecz IAM i programu Polska Music usług promocyjnych w zakresie wszelkich działań związanych z przygotowaniami do obchodów 100. rocznicy urodzin Witolda Lutosławskiego we wszystkich obszarach prasy i mediów na terenie Wielkiej Brytanii, włączając w to między innymi prasę, specjalistyczne i niespecjalistyczne pisma oraz radio



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Warszawa: Świadczenie na rzecz IAM i programu Polska Music usług promocyjnych w zakresie wszelkich działań związanych z przygotowaniami do obchodów 100. rocznicy urodzin Witolda Lutosławskiego we wszystkich obszarach prasy i mediów na terenie Wielkiej Brytanii, włączając w to między innymi prasę, specjalistyczne i niespecjalistyczne pisma oraz radio
Numer ogłoszenia: 44786 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie na rzecz IAM i programu Polska Music usług promocyjnych w zakresie wszelkich działań związanych z przygotowaniami do obchodów 100. rocznicy urodzin Witolda Lutosławskiego we wszystkich obszarach prasy i mediów na terenie Wielkiej Brytanii, włączając w to między innymi prasę, specjalistyczne i niespecjalistyczne pisma oraz radio.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie na rzecz IAM i programu Polska Music usług promocyjnych w zakresie wszelkich działań związanych z przygotowaniami do obchodów 100. rocznicy urodzin Witolda Lutosławskiego we wszystkich obszarach prasy i mediów na terenie Wielkiej Brytanii, włączając w to między innymi prasę, specjalistyczne i niespecjalistyczne pisma oraz radio.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Albion Media Ltd., 6 Flitcroft Street, Londyn, WC2H 8DJ, kraj/woj. Zjednoczone Królestwo.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60517,20

  • Oferta z najniższą ceną: 60517,20 / Oferta z najwyższą ceną: 60517,20

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług doradczych i promocyjnych na rzecz Instytutu Adama Mickiewicza w ramach działań związanych z międzynarodowymi obchodami Roku Lutosławskiego we wszystkich obszarach brytyjskiej prasy i mediów. Agencja Albion Media specjalizująca się w sztukach performatywnych oferuje najwyższy poziom usług konsultanckich powiązanych z ich praktycznym wdrażaniem w obszarze public relations, marketingu i komunikacji elektronicznej. Uzasadnieniem wyboru agencji operującej na terenie Wielkiej Brytanii jest fakt, iż Instytut Adama Mickiewicza odpowiedzialny jest za międzynarodową komunikację Roku Lutosławskiego i podległych mu wydarzeń. Agencja działająca w najważniejszych ośrodkach zagranicznych gwarantuje najlepsze rozeznanie na rynku mediów i największą liczbę kontaktów ze środowiskami opiniotwórczymi. Zamówienie obejmuje przygotowanie przez Wykonawcę działań PR związanych obchodami Roku Lutosławskiego w 2013 roku, w tym m.in.: prace nad strategią promocji Lutosławskiego w 2013 r. w Wielkiej Brytanii, prace nad pozyskiwaniem artykułów w Gramophone, BBC Music Mag, pozyskiwanie audycji w Radio Music Matters, Composer of the Week etc., prace nad pozyskiwaniem mediów na launch Philharmonia Orchestra, pomoc w organizacji medialnej launchu Philharmonia Orchestra. W związku z faktem, iż IAM otrzymał informację o możliwości prowadzenia działań związanych z przygotowaniami do obchodów Roku Lutosławskiego dopiero z dniem 28 września 2012 roku, natomiast umowa z podmiotem finansującym, tj. Instytutem Muzyki i Tańca, została podpisana z dniem 1 października 2012, koniecznym staje się natychmiastowe wykonanie zamówienia, z związku z koniecznością realizacji działań, a nie jest możliwe zachowanie terminów dla innych trybów udzielenia zamówienia. Jednocześnie szczególną cechą Albion Media jest fakt, iż jej działania w całości poświęcone są jedynie muzyce klasycznej, co wyróżnia ją spośród agencji PR działających na rynku. Wybór Albion Media został podyktowany specyfiką działań rozumianą jako doświadczenie w promocji muzyki klasycznej i promocji wydawnictw fonograficznych. Połączenie tych dwóch obszarów działalności oznacza, iż jest to jedyna agencja o tak kompleksowej ofercie PR w zakresie muzyki klasycznej w Wielkiej Brytanii. Stanowi niniejszym gwarancję jakości obsługi działań programu Polska Music, którego strategia jest zbieżna z profilem agencji: wspieranie koncertów i realizacji publikacji poświęconych muzyce klasycznej. Wiarygodność i efektywność agencji potwierdza lista jej klientów. Należą do nich tak prestiżowe organizacje jak Deutsche Radio Philharmonie, Opéra de Lyon, Royal Liverpool Philharmonic, Cheltenham Music Festival, Lufthansa Festival of Baroque Music, Mozartfest Würzburg Gramophone Awards, Naive Classique, Monteverdi Choir and Orchestra oraz tak sławni artyści jak Sir John Eliot Gardiner, Angela Hewitt, Alina Ibragimova, Natalie Clein, Massimo Giordano, a także organizacje z którymi już współpracuje Polska Music lub prowadzi rozmowy o współpracv, np. CBSO, Wigmore Hall czy Royal Opera House. Istotnym argumentem jest również fakt, iż jest to agencja, która współpracowała już z organizacją polską (Instytut Kultury Polskiej w Londynie) w ramach przygotowań obchodów Roku Chopinowskiego (2010 r.) w Wielkiej Brytanii. Albion Media posiada więc doświadczenie w promocji polskiej muzyki klasycznej w obszarze zbieżnym z profilem i kierunkami działania IAM - w zakresie przygotowania obchodów kolejnych rocznic wybitnych polskich kompozytorów na świecie jak i zwiększenia liczby prezentacji ich dorobku.Powyższe argumenty zadecydowały o wyborze agencji Albion Media na głównego partnera tego projektu, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.