Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-13
Przemyśl: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w szkołach ponad gimnazjalnych - w Zespole Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu, realizowanych w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców.
Numer ogłoszenia: 447768 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w szkołach ponad gimnazjalnych - w Zespole Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu, realizowanych w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży w Zespole Szkół Usługowo - Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu ul. Bakończycka . Zakres zajęć obejmuje: 3.1.1. zajęcia dodatkowe dydaktyczno-wyrównawcze (dla uczniów klas czwartych technikum) z matematyki, j. polskiego, j. angielskiego, j. niemieckiego służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych w trakcie procesu kształcenia dla uczniów zagrożonych nie ukończeniem szkoły oraz dla uczniów zagrożonych nie zdaniem egzaminu maturalnego, a tym samym brakiem możliwości kontynuowania nauki na kolejnym etapie edukacyjnym (razem 18 grup po 50 godzin) - razem 900 godziny lekcyjne ( z tego po 6 grup z matematyki i j. polskiego, 4 grupy z j. angielskiego, 2 grupy z j. niemieckiego) 3.1.2. zajęcia dodatkowe dydaktyczno-wyrównawcze (dla uczniów, klas pierwszych, drugich i trzecich technikum) z matematyki, j. polskiego, j. angielskiego, j. niemieckiego służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych w trakcie procesu kształcenia dla uczniów zagrożonych nie ukończeniem szkoły lub wypadnięciem z systemu edukacyjnego (razem 18 grup po 30 godzin) - razem 540 godzin lekcyjnych (z tego po 5 grup z j. polskiego, matematyki, j. angielskiego i 3 grupy z j. niemieckiego), 3.1.3. zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe (wg autorskich programów): z języka angielskiego (2 grupy), języka niemieckiego (2 grupy), matematyki (2 grupy), informatyki (1 grupa), przedsiębiorczości (1 grupa) dla uczniów klas drugich i trzecich (razem 8 grup po 30 godzin) - razem 240 godzin lekcyjnych, 3.1.4. Zajęcia dodatkowe dydaktyczno-wyrównawcze (specjalistyczne) z zakresu kształcenia w zawodach technik hotelarstwa, technik obsługi turystycznej, technik organizacji usług gastronomicznych, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik usług fryzjerskich, technik technologii odzieży, cukiernik (2 grupy), fryzjer, kucharz służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych w trakcie procesu kształcenia dla uczniów zagrożonych nie ukończeniem szkoły oraz dla uczniów zagrożonych nie uzyskaniem tytułu zawodowego, a tym samym brakiem możliwości zatrudnienia w danym zawodzie- (razem 10 grup po 50 godzin zajęć) - razem 500 godzin lekcyjnych zajęć. 3.1.5. Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania z fotografii i obróbki obrazu dla uczniów klas technikum uczących się w zawodzie fototechnik - 2 grupy - razem 60 godzin lekcyjnych zajęć, 3.1.6. Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów z fotografii dla początkujących- 2 grupy -po 30 godz. - razem 60 godzin lekcyjnych 3.1.7. Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla uczniów klas odzieżowych i fryzjerskich z zakresu stylizacji (sztuki prezentacji i wizażu) - 4 grupy - po 30 godz. - razem 120 godzin lekcyjnych, 3.1.8. Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla uczniów klas odzieżowych i fryzjerskich z zakresu kreacji wizerunku - 4 grupy - razem 120 godzin lekcyjnych 3.1.9. Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla uczniów klas odzieżowych i fryzjerskich - szkolenie z zakresu współczesnych zagadnień mody - 4 grupy - po 8 godz. razem 32 godziny lekcyjne, 3.1.10. Zajęcia dodatkowe rozwijające umiejętności uczniów, przygotowujące uczniów do pokazu mody zakończone pokazem mody dla uczniów klas odzieżowych i fryzjerskich - 2 pokazy - razem 40 godzin lekcyjnych, 3.1.11. Zajęcia - kurs e-learningowy przygotowujący do matury z matematyki, kurs e-learningowy przygotowujący do matury z j. niemieckiego, kurs e-learningowy przygotowujący do matury z j. angielskiego - (3 kursy),.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego 80.21.20.00 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3.000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował, osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie do prowadzenia zajęć wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z treścią zał. Nr 1 do SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu dla całości zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 3) dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w przypadku: 1) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia; 2) konieczności przedłużenia lub skrócenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu ; termin realizacji przedmiotu umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia; 3) konieczności przedłużenia lub skrócenia godzin rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych zajęć w ramach projektu. 4) zmiany osób wyznaczonych do pełnienia funkcji,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych - Urzą Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych - Urzą Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Priorytetu IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - OBSZARY ORGANIZACYJNY I KOMPETENCYJNY
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ: "UZUPEŁNIENIE SIECI INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ...
- Dostawy produktów leczniczych - onkologia
- " Dostawa aparatu RTG pantomograficznego "
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do obiektów Sądu Rejonowego w Lubaczowie i Przeworsku
- "Zakup i wdrożenie oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa Informatycznego", w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja krajowego wyjazdu studyjnego "Uprawa i przetwórstwo lawendy możliwością rozwoju i zwiększenia dochodów ..." dla 20 osób. Realizacja Planu Operacyjnego KSOW + na rok 2025.
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Usługi szkoleniowe obejmujące przeprowadzenie kursów dietetycznych w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.