Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Wrocław: dostawa samochodu patrolowo-technicznego typu furgon dla Służb Ochrony Lotniska
Numer ogłoszenia: 44771 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Wrocław S.A., ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3581300, fax 071 3573973.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.airport.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zamawiajacy sektorowy zarzadzajacy lotniskiem.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu patrolowo-technicznego typu furgon dla Służb Ochrony Lotniska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. WARUNKI OGÓLNE 1.1ZAKRES STOSOWANIA Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa samochodu patrolowo-technicznego typu furgon dla Służb Ochrony Lotniska Wymaga się aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyposażony w radiotelefon. 1.1.1. Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym - zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. 1.1.2.Dostawa pojazdu odbędzie się na kołach do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 1.1.3.Wybrany Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu dostawy, wszelkie dokumenty umożliwiające eksploatacje pojazdu na polskim obszarze celnym w ruchu po drogach publicznych, a szczególnie: - świadectwo homologacji podwozia, - instrukcję obsługi i konserwacji pojazdu oraz wyposażenia w języku polskim (z rysunkami technicznymi i zasadami taktycznymi) - katalog głównych części zamiennych, - warunki gwarancji pojazdu oraz wyposażenia i elementów wyposażenia pojazdu podlegających gwarancji - wymaga się aby gwarancje były w języku polskim - wykaz punktów serwisowych proponowanych do obsługi Zamawiającego usytuowanych w odległości nie większej niż 250 km od siedziby Zamawiającego 1.2. Producent daje gwarancję bez limitu przebiegu, nie mniej niż 2 lata, na dostarczony przez siebie pojazd wraz z całym wyposażeniem a na perforację podwozia nie mniej niż 3 lata. 1.3.Wykonawca ubezpieczy dostarczony pojazd na czas dostawy. 1.4.Wymagany czas reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę- do 72 godz. od momentu zgłoszenia. 1.5.WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE określone zostały w treści Załącznika nr 4 Specyfikacja techniczna do nn. SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiajacy odstępuje od zastosowania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, składający ważną i ofertę, którzy : 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przez Zamawiającego działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. nr 164 poz. 1163 - tekst jednolity ze zmianami) 1.5.zrealizowali w okresie ostatnich 3-ch lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, realizowali min. 1 dostawę, zbliżoną swoim rodzajem do zadania stanowiącego przedmiot nn. Postępowania o wartości min. 90.000 ,- zł brutto. 1.6.posiadają dokumenty potwierdzające, że wykonali dostawę jw. z należytą starannością 1.7.zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy załączą dokumenty wymagane w par. 1 ust. 1 pkt. 2 oraz par. 2 pkt.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z d. 19.05.2006 r., w sprawie dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U. nr 87 z dn. 24.05.2006 poz.605). 1.8.oświadczą, że: - spełniają warunki określone w art. 22 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. - akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 1.9Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, odbywać się będzie na podstawie oceny przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt.2, ust. 2 pkt. 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) tj.: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)wykaz wykonanych dostaw wg ZAŁĄCZNIKA NR 3, c)dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie, 4. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) ww dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Specyfikacja techniczna - ZAŁĄCZNIK NR 4 6. Arkusz kalkulacyjny - ZAŁĄCZNIK NR 5 7. Zaakceptowany projekt umowy - ZAŁĄCZNIK NR 6. 8. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 9. Ww przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 3 podpunkcie a) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 3 ppkt. a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty, o których mowa w pkt. 11 i 12 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. 13. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania z uwzględnieniem art.26.p.3 ustawy 13.1. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.airport.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.airport.wroclaw.pl lub u Zamawiajacego, ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław pok.20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: PLWSA ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: B. Prusa, J. Poniatowskiego, Oleśnicka, Żeromskiego we Wrocławiu.
- Budowa nowej siedziby PP w Podgórzynie - zakończenie robót budowlanych.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego położonego we Wrocławiu
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr."
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stanisławowskiej 68 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z ładowarką na potrzeby Straży Miejskiej w Szczecinku
- ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU DO ŚWIADCZENIA USŁUGI DOOR TO DOOR W RAMACH PROJEKTU "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024 - 2026
- Zakup Lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego (SLRR) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu.
- Dostawa 2 szt. pojazdów wielozadaniowych typu Quad.
- Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostawa samochodu specjalistycznego typu ambulans do przewozu zwierząt
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.