eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Lublin: Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej
Numer ogłoszenia: 447636 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 46 47 427, faks 81 46 47 427.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb budynków (biurowych) zajmowanych przez Sąd Rejonowy Lublin - Zachód w Lublinie położonych w Lublinie przy ul.: a) Krakowskie Przedmieście 78, b) Konrada Wallenroda 4d, c) Boczna Lubomelskiej 13, d) M. Koryznowej 2b, e) Krakowskie Przedmieście 76 - rozpoczęcie sprzedaży nastąpi po zakończeniu przeprowadzanego w budynku remontu. Zamawiający przewiduje, że rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej dla tego budynku nastąpi w lipcu 2013 r. Wskazany termin ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do rozpoczęcia zakupu energii. Zamawiający (Odbiorca) informuje, że nieruchomości, na których zlokalizowane są budynki wymienione pod lit. a) - c) i e) posiada w trwałym zarządzie. Budynek wymieniony pod lit. d) zajmowany jest na podstawie zawartej umowy najmu. Szczegółowe dane dotyczące układów zasilania poszczególnych budynków zawarte są w załączniku nr 1 do s.i.w.z. Łączne roczne prognozowane zużycie energii elektrycznej czynnej wynosi: 1,147 GWh.Zamawiający informuje, że w odniesieniu do budynków wymienionych pod lit. a) - d) posiada obowiązujące Umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej podpisane z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin (w skrócie: OSD) zawarte na czas nieokreślony. Załącznikiem do tych umów jest Wykaz Umów Sprzedaży Energii Elektrycznej Zawartych przez Odbiorcę, którego zmiana wymaga pisemnego poinformowania PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin. Ostateczną treść tego załącznika ustala OSD po weryfikacji zgłoszonych umów sprzedaży dokonanych zgodnie z IRiESD. Zamawiający zobowiązany jest także do przestrzegania szczegółowych zasad zgłaszania umów sprzedaży, zmiany sprzedawcy oraz zmiany podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe, które zostały określone w dokumencie stanowiącym kolejny załącznik do zawartych z OSD umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. 2. Zamawiający - Sąd Rejonowy Lublin - Zachód w Lublinie (Odbiorca) w następstwie przedmiotowego postępowania zamierza zawrzeć umowę, której przedmiotem będzie sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.). Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ww. ustawy oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami do tej ustawy i Polskimi Normami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie tego warunku zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, czyli wykażą się posiadaniem ważnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca powinien złożyć: a) wypełniony Formularz ofertowy, b) wypełniony Formularz cenowy, c) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika -pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (uwaga: w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana niniejszej Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W przypadku zmiany układu opomiarowania energii elektrycznej w budynku przy ul. K. Wallenroda 4d w Lublinie, Odbiorca dopuszcza zmianę Umowy w zakresie redukcji liczby układów pomiaru energii. Zmiana układu nie niesie za sobą zmiany ilości energii pobieranej w tym obiekcie. 3. W przypadku rozwiązania umowy najmu co do punktu poboru zlokalizowanego przy ul. M. Odbiorca zastrzega sobie możliwość złożenia wniosku o zaprzestanie sprzedaży energii elektrycznej dla tego punku poboru. Wniosek taki będzie dla Sprzedawcy wiążący, a sytuacja ta nie spowoduje rozwiązania całej Umowy. 4. Dopuszcza się zmianę maksymalnej wartości brutto Umowy, w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania umowy: a) podatku akcyzowego - dopuszcza się zmianę cen jednostkowych energii elektrycznej (netto bez VAT) o wartość wynikającą z obowiązujących przepisów dotyczących podatku akcyzowego; b) stawki podatku VAT w stosunku do stawki określonej w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do Umowy) - dopuszcza się zmianę o różnicę wynikającą ze zmiany kwoty podatku VAT. 5. Dopuszcza się możliwość zwiększenia maksymalnej wartości brutto Umowy, o wartość wynikającą z rozliczenia ostatniego okresu rozliczeniowego, w trakcie którego nastąpiło przekroczenie wartości brutto Umowy. 6.W przypadku zmiany w trakcie obowiązywania Umowy: a) podatku akcyzowego - dopuszcza się zmianę cen jednostkowych energii elektrycznej (netto bez VAT), o wartość wynikającą z obowiązujących przepisów dotyczących podatku akcyzowego; b) stawki podatku VAT w stosunku do stawki określonej w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do Umowy) - dopuszcza się zmianę o różnicę wynikającą ze zmiany kwoty podatku VAT. 7. Za zgodą obu Stron dopuszcza się zmianę terminu, rozpoczecia sprzedaży energii elektrycznej (określonego na dzien 1 stycznia 2013 r.) w przypadku niedopełnienia formalności (wynikających z obowiązujących Zamawiającego umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej) związanych ze zgłoszeniem umowy sprzedaży energii elektrycznej, zmianą Sprzedawcy energii elektrycznej i podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe, w terminie umożliwiającym rozpoczęcie świadczenia usług sprzedaży energii elektrycznej w dniu 1 stycznia 2013 r. oraz negatywnego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 20-950 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 78, pokój nr 34 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 13:00, miejsce: Biuro Podwacze Sądu (Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 78, pokój nr 1) albo przesłać na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.