eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaTransport drogowy w zakresie przewozu osób na terenie kraju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-05

Dąbrowa Górnicza: Transport drogowy w zakresie przewozu osób na terenie kraju
Numer ogłoszenia: 44753 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, fax 032 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport drogowy w zakresie przewozu osób na terenie kraju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej Ustawą. Opis przedmiotu zamówienia 1. Nazwa zadania - Transport drogowy w zakresie przewozu osób na terenie kraju wg potrzeb Zamawiającego, zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektem umowy - załącznik nr 6 do SIWZ stanowiącym jej integralną część. 2. Wykonanie usługi będzie odbywać się na terenie kraju. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości Wykonawcy kierowcy, oraz stanu technicznego pojazdów Wykonawcy wyłonionego w drodze niniejszego postępowania, każdorazowo po zgłoszeniu planowanego wyjazdu. 4. Realizacja poszczególnych zleceń odbywać się będzie poprzez poinformowanie Wykonawcy drogą telefoniczną lub faksem przez Zamawiającego o terminie i miejscu transportu, z zastrzeżeniem, iż poinformowanie, o którym mowa będzie w terminie nie krótszym niż: a) 3 dni od zgłoszenia Wykonawcy w przypadku zamówienia dotyczącego autokaru powyżej 40 osób b) 1 dnia od zgłoszenia Wykonawcy w przypadku zamówienia dotyczącego autokaru do 20 osób. 5. Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: a) Odbierania osób z siedziby Zamawiającego lub innego wcześniej uzgodnionego miejsca w wyznaczonym terminie b) Przywiezienia osób do siedziby Zamawiającego lub innego wcześniej uzgodnionego miejsca c) Zapewnienia zmiennika dla kierowcy w przypadku dłuższego wyjazdu d) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego tj. najpóźniej w ciągu 1 godziny podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie i ilości miejsc. 6. Zamawiający zobowiązuje się w przypadku wyjazdów dłuższych niż jeden dzień do zapewnienia bezpłatnego pobytu i posiłku dla Wykonawcy kierowcy/ów. 7. Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodne z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. 8. Wykonawca zapewnia kierowcę/ów z prawem jazdy kategorii adekwatnej do rodzaju pojazdów, którym świadczona jest usługa kategoria D 9. Wymagane środki transportu jakimi musi dysponować Wykonawca to: a) 3 autokary o liczbie miejsc siedzących powyżej 40 oraz jeden zastępczy w przypadku awarii b) 2 autokary o liczbie miejsc siedzących do 20 oraz jeden zastępczy w przypadku awarii 10. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować poprzez sukcesywne zlecenia Zamawiającego w zależności od zapotrzebowań zgłaszanych przez poszczególne wydziały komórki równorzędne Urzędu Miejskiego. 11. W ramach przedmiotu zamówienia, oprócz sukcesywnych zleceń jw., Zamawiający zleci następujące zadania: 1). W miesiącach maj-czerwiec przewóz osób na warsztaty prowadzone na ścieżkach przyrodniczo-dydaktycznych do Zespołu Parkowo-Pałacowego w Pszczynie i Jankowicach oraz do Ośrodka Dydaktycznego Parków Krajobrazowych woj. śląskiego w Żywcu Rajczy Dolina Nickuliny, 2). W miesiącach wrzesień-listopad przewóz osób do: Ośrodka Edukacji Ekologicznej Zespołu Parków Krajobrazowych woj. śląskiego- Smoleń, Ośrodka Edukacji Ekologicznej Zespołów Parków Krajobrazowych woj. Śląskiego-Złoty Potok, Ośrodka Edukacji Ekologicznej Cysterskie Kompozycje Rudy Raciborskie, łącznie pięć wyjazdów autokarowych po 40 osób 3). W miesiącach czerwiec - sierpień w ramach akcji LATO W MIEŚCIE 2008 kilka wyjazdów autokarowych, autokarem powyżej 40 miejsc siedzących, 4). W kwietniu, w ramach imprezy sportowej pn. Mistrzostwa Polski Seniorów w Boksie w Dąbrowie Górniczej organizowanej w dniach 23-27.04.2008r. transport uczestników zawodów w liczbie ok. 200 osób w obrębie miast Sosnowiec-Dąbrowa Górnicza, przy czym ok. 40 osób będzie przewożone w obrębie miasta na trasie : ul. Kasprzaka -Al. Róż , pozostałe osoby tj. 160 będą przewożone na trasie : Sosnowiec- Dąbrowa Górnicza. 5). Kilka wyjazdów Komisji Rady Miejskiej na terenie Dąbrowy Górniczej oraz ewentualnie 1-2 wyjazdy poza granice miasta. Środek transportu autokar do przewozu 10-20 osób. 13. Wartość szacunkowa zamówienia w zakresie pkt.12. - 1) do 5) wynosi 30971,90 PLN netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.62.00 - Usługi świadczone przy użyciu autokarów turystycznych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Oryginalny kod CPV: 60.11.70.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. posiadają aktualną na czas trwania niniejszego zamówienia licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, a w przypadku, gdy licencja nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem złożą oświadczenie, w którym zobowiązują się do jej przedłużenia na czas trwania umowy. Ww. licencja winna być wystawiona na Wykonawcę składającego ofertę. 3. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są w trakcie wykonywania, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego (min. 1 np. referencja). Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć należy usługę w zakresie transportu publicznego w tym: wycieczki, pielgrzymki, imprezy okolicznościowe itp., o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł netto, której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia i posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju tj. min. 5 osób, które posiadają prawo jazdy kategorii D. 5. Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: a) Co najmniej 3 autokary o liczbie miejsc siedzących powyżej 40 oraz jeden zastępczy w przypadku awarii b) Co najmniej 2 autokary o liczbie miejsc siedzących do 20 oraz jeden zastępczy w przypadku awarii 6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwaga: Ocena spełniania warunków -udziału w postępowaniu formalnych i zdolności do wykonania zamówienia merytorycznych - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające spełnienie tych warunków dokumenty - według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 10 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedmiotowych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie. 2. Aktualna na czas trwania niniejszego zamówienia licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, a w przypadku, gdy licencja nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie w którym zobowiązują się do jej przedłużenia na czas trwania umowy - oświadczenie zawarte jest w treści załącznika nr 1 do SIWZ - Druk ofertowy pkt. 9. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 - wskazana data podpisania oświadczenia. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia i posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju tj. min 5 osób, które posiadają prawo jazdy kategorii D - załącznik nr 4 do SIWZ wskazana data podpisania. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 3 do SIWZ - wskazana data podpisania. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć należy usługę w zakresie transportu publicznego w tym: wycieczki, pielgrzymki, imprezy okolicznościowe itp., o wartości nie mniejszej niż 30000,00 zł netto, której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego zamawiającego, wykaz winien uwzględniać min. 1 usługę. 6. Dokument (min. 1 np. referencja) potwierdzająca, że usługa o której mowa w pkt. 11.5 SIWZ , została wykonana należycie. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje Wykonawca tj. 1). Co najmniej 3 autokary o liczbie miejsc siedzących powyżej 40 oraz jeden zastępczy w przypadku awarii 2). Co najmniej 2 autokary busy o liczbie miejsc siedzących do 20 oraz jeden zastępczy w przypadku awarii -załącznik nr 5 do SIWZ wskazana data podpisania . 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dodatkowo do oferty należy załączyć: 9. Wypełniony Druk Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - wskazana data podpisania. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Uwagi: 1. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Upoważnienie do podpisywania dokumentów do postępowania i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 11.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 9. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania. 10. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, Wydział Kultury i Sportu pok. 301 piętro III..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, Wydział Kultury i Sportu pok. 301 piętro III..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 10 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 11 SIWZ. W przypadku wymogów dot. potencjału sprzętowego i kadrowego, a także doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łączne ich spełnianie. 2. Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 11.1 i 11.2 SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast w pkt 11.4 do 11.8 SIWZ łącznie, oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.3 i 11.9 SIWZ winny zostać podpisane wspólnie /na jednym druku/ przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Preferowane jest, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. W tym celu niezbędne jest złożenie wraz z ofertą, przez wszystkich Wykonawców aktualnych odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierających nazwiska osób uprawnionych do występowania w obrocie prawnym i reprezentowania firmy. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 6. Oferta winna być podpisana przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawców składających ofertę wspólną, pozostałe dokumenty i oświadczenia podpisuje i potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik. Natomiast oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24. ust 1 i 2 Ustawy winno być podpisane łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. II. W ramach kryterium ceny Zamawiający będzie punktował: a) cenę za 1 km przejazdu autokarem o liczbie miejsc siedzących powyżej 40 - 35% b) cenę za 1 km przejazdu autokarem o liczbie miejsc siedzących do 20 - 35% c) cenę za 1 godz. postoju autokaru o liczbie miejsc siedzących powyżej 40 za każdą rozpoczętą godzinę postoju powyżej pierwszej godziny postoju - 15% d) cenę za 1 godz. postoju autokaru o liczbie miejsc siedzących do 20 za każdą rozpoczętą godzinę postoju powyżej pierwszej godziny postoju - 15%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.