Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Opole: KONWOJOWANIE WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH
Numer ogłoszenia: 44739 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Oleska 127, 45-233 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4580388, fax 077 4029209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.word.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONWOJOWANIE WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 1997r. nr 114 poz.740 z późn. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 11.02.2000r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. nr 17 poz. 221 z 2000r.). Warunki realizacji zamówienia : 1.Konwojowanie wartości pieniężnych, przystosowanym do tego celu samochodem wykonawcy, na trasie z siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Opolu ul. Oleska 127 do Kredyt Banku w Opolu ul. Źwirki i Wigury 9 lub filii KB na osiedlu ZWM oraz powrót do siedziby WORD, względnie w uzgodnione miejsce w śródmieściu Opola (Plac Wolności). Konwojowanie wartości pieniężnych odbywać się będzie przystosowanym do tego celu samochodem wykonawcy, który posiada aktualną pozytywną opinię stwierdzającą, że spełnia warunki określone w zał. nr 3 do rozporządzenia MSWiA z dnia 11.02.2000r. (Dz. U. nr 17 poz. 221 z 2000r.). 2. Konwojowanie wartości pieniężnych odbywać się będzie w dni robocze (poniedziałek - piątek) w okresie realizacji umowy (12 m-cy). Częstotliwość konwojowania - raz dziennie w dni robocze , w godzinach uzgodnionych z zamawiającym (orientacyjnie w godzinach 15 - 1730). 3.Towarzyszenie kasjerce zamawiającego przy dokonywaniu czynności bankowych. Szczegółowy zakres obowiązków ujęty jest w projekcie umowy - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza konwojowania wartości pieniężnych przez podwykonawców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.60.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz poniższe warunki. 1. Posiadają koncesję na świadczenie usług ochrony osób i mienia w zakresie konwojowania wartości pieniężnych . 2. Zapewniają konwojowanie wartości pieniężnych minimum jednym samochodem, posiadającym aktualną, pozytywną opinię potwierdzającą spełnienie wymagań zawartych w załączniku nr 3 do rozporządzenia MSWiA z dnia 11.02.2000r.(Dz.U. nr 17 z 2000r. poz. 221). 3. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali lub wykonują co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na konwojowaniu wartości pieniężnych, którego wartość była nie mniejsza niż 15.000 zł brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że : a) warunek określony w pkt. 1. spełnia każdy z wykonawców, b) warunki określone w pkt. 2 i 3 spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 4) Wykaz usług w zakresie konwojowania wartości pieniężnych wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający spełnienie warunku określonego w punkcie III.2) pkt. 3 ogłoszenia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 5) Wykaz samochodów niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje wykonawca wraz z aktualną pozytywną opinią potwierdzającą spełnienie warunku określonego w pkt. III.2) pkt. 2 ogłoszenia. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (w imieniu wykonawców podpisują się osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej). Każdy z wykonawców winien złożyć dokument wymieniony w punkcie 1,2 i 3 . Pozostałe dokumenty winny być złożone wspólnie przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.word.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opole, ul. Oleska 127 , pokój nr 111.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Opolu, ul. Oleska 127, pokój nr 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
- ZP/02/2025 "Zakup i dostawa podstawowych artykułów medycznych dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Na usługę ubezpieczenia OC i NNW uczniów skierowanych na staże uczniowskie.
- D/18/2025/A1 Sukcesywny zakup materiałów ogólnobudowlanych oraz paneli i wykładzin na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Zakup i dostawa sprzętu do obróbki wydruków oraz sprzętu do kontroli jakości druku w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- [D/2/TP/2025]_Dostawa silnika do jednostki kogeneracyjnej wraz z usługą serwisowania przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.