Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-16
Ogłoszenie nr 44739 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.
Sosnowiec: COW-ZAF 27.WL.1.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny
27816935000000, ul.
ul. Sucha
21,
41200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
327 854 600, e-mail
sekretariat@cow.org.pl, faks
327 854 600.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
przesłanie oferty w formie pisemnej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: COW-ZAF 27.WL.1.2017
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków Centrum Opiekuńczo- Wychowawczego Pomocy Dziecku i Rodzinie Zespołów Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 1, 2, 3, 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przewóz uczestników w obie strony, b) zakwaterowanie, c) pełne wyżywienie (4 posiłki: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), d) opiekę medyczną, w tym zakup leków, e) opiekę pedagogiczną sprawowaną przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje, f) bogaty program zajęć i wycieczek,2. Transport: o zapewnienia transportu uczestników wypoczynku letniego w obie strony autokarem sprawnym technicznie, posiadającym ważne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC, AC, NW oraz sprawną klimatyzację i toaletę, przewozy powinny być zorganizowane zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2016 r. poz.1907), zapewnienia wymaganej przepisami prawa ilości kierowców, kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia do kierowania autokarami i przewozu osób, przejazd powinien być zorganizowany i przeprowadzony w ciągu dnia, zapewnienia w przypadku awarii autokaru, autokaru zastępczego na własny koszt, spełniającego wymagania określone w SIWZ, podstawienia autokaru co najmniej 30 min przed planowanym wyjazdem, zorganizowania i zrealizowania przewozu dzieci i młodzieży uczestników wypoczynku letniego w dniu rozpoczęcia wypoczynku sprzed siedziby Zamawiającego w Sosnowcu na miejsce pobytu oraz w dniu zakończenia wypoczynku letniego z miejsca pobytu przed siedzibę Zamawiającego w Sosnowcu, zapewnienia podróży autokarem tylko uczestników wypoczynku letniego skierowanych przez Zamawiającego, zapewnienia uczestnikom wypoczynku letniego opieki kadry pedagogicznej od momentu przejęcia uczestnika wypoczynku letniego od rodzica lub opiekuna do czasu oddania go w ręce rodzica lub opiekuna w szczególności z zachowaniem warunków organizacji wypoczynku oraz wymogów wobec kwalifikacji i liczby kadry pedagogicznej, określonych w obowiązujących przepisach. Zakwaterowanie: zakwaterowania uczestników kolonii w ośrodku wypoczynkowym, spełniającym warunki określone w SIWZ, zakwaterowania uczestników wypoczynku letniego w budynku/ach murowanych w rozumieniu przepisów Prawo budowlane, Zamawiający wymaga, aby uczestnicy zostali zakwaterowani w budynku/ach razem z wychowawcami, pokoje max. 6 osobowe wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu. Pokoje bez łóżek piętrowych i dostawek. Łóżka jednoosobowe (tapczany) z czystą pościelą (kołdra, poduszka i prześcieradło). Do każdego łóżka powinna być przynależna szafka nocna, minimum jedna półka w szafie na dziecko. W pokoju szafa ubraniowa, stół oraz krzesła. Wykonawca zapewni pobyt w ośrodku wypoczynkowym spełniającym wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno- sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska, teren ośrodka winien być ogrodzony, oświetlony, w przypadku wspólnej łazienki zapewnienia uczestnikom jednego WC maksymalnie na 10 uczestników, jednej umywalki z ciepłą i zimną wodą maksymalnie na 10 uczestników oraz jednego stanowiska prysznicowego z ciepłą i zimną wodą maksymalnie na 15 uczestników. Łazienki muszą być czyste i estetyczne. Ciepła i zimna woda winna być dostępna 24 h / dobę, udostępnienia uczestnikom wypoczynku letniego na terenie ośrodka wypoczynkowego, w którym zakwaterowana będzie grupa bezpłatnie sprawnych urządzeń rekreacyjno-sportowych m.in. placu zabaw, boiska do piłki nożnej, siatkówki, stołu do tenisa stołowego, sali świetlicowej wyposażonej m.in. w sprawny sprzęt RTV i dyskotekowy, miejsca na ognisko oraz innych obiektów i urządzeń zgodnie ze złożoną ofertą, Wyżywienie: zapewnienia uczestnikom wypoczynku letniego stołówki na terenie ośrodka wypoczynkowego, w którym zakwaterowani będą uczestnicy, zapewnienia min. 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja)- zgodnie z normami żywieniowymi zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia, zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia, zapewnienia podczas wypoczynku letniego nieograniczonego dostępu do napojów, pieczywa, masła i dżemu, zapewnienia jednego ciepłego posiłku w trakcie całodniowych wycieczek autokarowych w zwiedzanej miejscowości, zapewnienia suchego prowiantu i napojów na czas wycieczek oraz podróży powrotnej do Sosnowca zapewnienia obiadu po przyjeździe na miejsce wypoczynku oraz śniadania przed wyjazdem do Sosnowca, Wykonawca zapewni wysoką jakość wyżywienia, które musi być zdrowe, świeże, sycące i smaczne, zapewnienia całodobowej opieki doświadczonej kadry pedagogicznej, posiadających kwalifikacje określone w obowiązujących przepisach prawa (Zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej 1 wychowawcy na 10-cioro dzieci w zadaniu nr 1 i 5 plus kopie uprawnień, zapewnienia całodobowej opieki medycznej dla uczestników wypoczynku letniego, zgodnie z obowiązującymi przepisami (lekarz na każde wezwanie, pielęgniarka z całodobowym pobytem w ośrodku wypoczynkowym, w którym zakwaterowana będzie grupa) plus kopie uprawnień. zapewnienia możliwości korzystania z kąpielisk spełniających wymogi bezpieczeństwa i czystości wody zorganizowanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zapewnienia opieki ratownika(ów) z odpowiednimi kwalifikacjami dla uczestników wypoczynku letniego w trakcie korzystania z kąpieli oraz kąpielisk (np. morze, basen) na czas trwania wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zapewnienia opieki przewodnika w trakcie wycieczek turystyczno-krajoznawczych dla uczestników wypoczynku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczenia uczestników od NNW na czas przejazdu, pobytu, wycieczek- na kwotę min. 10.000,00 zł na każdego uczestnika wypoczynku letniego, organizowania uczestnikom wypoczynku letniego wycieczek, zajęć na wolnym powietrzu, zapewnienia realizacji programu wypoczynku kulturalno-wychowawczego, turystyczno- krajoznawczego, sportowo-rekreacyjnego, realizacji programu wypoczynku letniego, który powinien uwzględniać co najmniej następujące elementy: - 2 ogniska z pieczeniem kiełbasek, - 3 dyskoteki, - co najmniej 2 całodniowe autokarowe wycieczki turystyczno-krajoznawcze z nieodpłatnym dla uczestników wypoczynku letniego wstępem do zwiedzanych obiektów, - co najmniej 2 wycieczki piesze turystyczno-krajoznawcze, - organizowanie zajęć i rozgrywek sportowych, gry terenowe, konkursy z dyplomami, nagrodami rzeczowymi itp., - codzienne spotkania w grupach w celu omówienia problemów, podsumowania dnia, zaplanowania kolejnych dni z uwzględnieniem potrzeb uczestników, inne zaplanowane przez Wykonawcę zajęcia zgodne z potrzebami uczestników i celami wychowawczymi.
II.5) Główny kod CPV: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 2
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 ustawy;
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy;
4. Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych, pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczeniu usług turystycznych
5. Wypełniony formularz cenowy.
6. Opis bazy noclegowej wraz z harmonogramem realizacji zadania -Program zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych.
7. Wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy osobę (osoby),
8. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwości organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;
9. Oświadczenie, iż zatrudniona kadra pedagogiczna spełnia wymagania przewidziane przepisami prawa dot. wypoczynku dzieci i młodzieży;
10. Polisa ubezpieczenia na rzecz klientów w związku z działalnością prowadzoną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych wraz z ogólnym warunkami ubezpieczenia.
11. Oświadczenie Organizatora dotyczące opinii Państwowej Straży Pożarnej art. 23 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2016 r. poz., 603).
12. Wykonawca ma obowiązek dołączyć aktualne zdjęcia wraz z opisem na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia :
- pokoi,
- łazienek,
- świetlicy,
- jadalni,
- placu zabaw,
- miejsca na ognisko,
- boiska lub boisk,
- basenu,
- budynku
- terenu wokół budynku.
13. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu zaświadczenie
o zgłoszeniu wypoczynku kuratorowi oświaty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
tak,
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Zamawiający może udzielić zaliczki w wysokości do 60% na poczet wykonania
zamówienia w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem każdego turnusu
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
atrakcyjność programu | 30 |
standard obiektu | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/03/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: ZOW 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyjazd wakacyjny dla grupy 22 dzieci w wieku od 5 do 18 lat uczęszczających
do przedszkola i szkoły z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 1, ul. Piwnika Ponurego 9.
Czas trwania turnusu: (15 noclegów);
Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 01.08.2017 a 05.08.2017
Miejsce wypoczynku: miejscowość położona nad morzem.
Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z placem zabaw, piaskownicą, położony z dala od głównej, ruchliwej drogi.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy na 10-cioro wychowanków oraz kierownika kolonii.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki ratownika WOPR z kwalifikacjami
w czasie pobytu na plaży i kąpieli w morzu.
Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu
Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 1 ul. Piwnika Ponurego 9 w Sosnowcu do miejsca
pobytu wraz z powrotem.
Wykonawca zapewni całodobową opiekę pielęgniarki z natychmiastowym dostępem do lekarza w razie potrzeby oraz zaopatrzenia dzieci w leki i środki opatrunkowe.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
atrakcyjność programu | 30 |
standard obiektu | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: ZOW 2-
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyjazd kolonijny dla grupy 13 dzieci w wieku od 4 do 16 lat uczęszczających do przedszkola i szkoły, w tym dzieci specjalnej troski z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 2, ul. Sucha 21. Dzieci podzielone na dwie grupy ze względu na wiek mogą być w jednym ośrodku;
- I grupa w wieku od 4 do10 lat - 8 osób
- II grupa w wieku od 11 do 16 lat -5 osób
Czas trwania turnusu: (13 noclegów)
Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 30.07.2017 a 04.08.2017
Miejsce wypoczynku: cała Polska
Zakwaterowanie: w pokojach 2, 3, 4 osobowych, ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z placem zabaw, piaskownicą, położony z dala od głównej, ruchliwej drogi. We wszystkich ośrodkach oprócz ośrodków nadmorskich wymagany jest basen
z zagwarantowaniem opieki ratownika WOPR z kwalifikacjami w czasie pobytu na plaży
i kąpieli w morzu i na basenie lub jeziorze.
Zamawiający zapewnia opiekę jednego wychowawcy oraz kierownika kolonii.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę 2 wychowawców.
(ze względu na dzieci specjalnej troski wskazana dodatkowa opieka osoby wspomagającej).
Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 2 ul. Sucha 21 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z przyjazdem powrotnym.
Wykonawca zapewni całodobową opiekę pielęgniarki z natychmiastowym dostępem
do lekarza w razie potrzeby oraz zaopatrzenia dzieci w leki i środki opatrunkowe.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
atrakcyjność programu | 30 |
standard obiektu | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: ZOW2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
atrakcyjność programu | 30 |
standard obiektu | 20 |
Część nr: 4
Nazwa: ZOW 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyjazd wakacyjny dla grupy 20 dzieci w wieku od 5 do 19 lat uczęszczających do szkoły z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 3, ul. Szczecińska 11.
Czas trwania turnusu: (16 noclegów);
Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 14.07.2017 a 16.07.2017
Miejsce wypoczynku: miejscowość położona nad morzem, pensjonat zlokalizowany do 200m w odległości od linii brzegowej morza.
Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z placem zabaw, położony z dala od głównej, ruchliwej drogi, Na terenie ośrodka dostępna stołówka dla kolonistów, pokój rekraacyjno-wypoczynkowy, pokoje mieszkalne z łazienkami oraz pokój dla dzieci chorych. W ośrodku stały dostęp do placu zabaw, miejsca na ognisko,
boiska do piłki nożnej, siatkowej, udostępniony sprzęt sportowy i inne.
Zamawiający zapewnia opiekę dwóch wychowawców oraz kierownika kolonii.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki ratownika WOPR z kwalifikacjami
w czasie pobytu na plaży i kąpieli w morzu.
Wykonawca zapewni całodobową opiekę pielęgniarki z natychmiastowym dostępem do lekarza w razie potrzeby oraz zaopatrzenia dzieci w leki i środki opatrunkowe.
Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 3 ul. Szczecińska 11 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z powrotem.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
atrakcjność programu | 30 |
standard budynku | 20 |
Część nr: 5
Nazwa: ZOW 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyjazd wakacyjny dla grupy 20 dzieci w wieku od 13 do 18 lat uczęszczających do szkoły z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 4, Koszalińska 51-53.
Czas trwania turnusu: (16 noclegów);
Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 08.07.2017 a 12.07.2017
Miejsce wypoczynku: miejscowość położona nad morzem, pensjonat zlokalizowany do
100m w odległości od linii brzegowej morza.
Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy może być na terenie zalesionym z placem zabaw, z dostępem do grilla, gwarantujący zajęcia wspólne
na świetlicy z dala od głównej, ruchliwej drogi. miejsca na ognisko, boiska
do piłki nożnej, siatkowej, udostępniony sprzęt sportowy i inne.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki ratownika WOPR z kwalifikacjami
w czasie pobytu na plaży i kąpieli w morzu.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę 2 wychowawców oraz kierownika kolonii.
Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 4, ul. Koszalińska 51-53 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z powrotem.
Wykonawca zapewni całodobową opiekę pielęgniarki z natychmiastowym dostępem do lekarza w razie potrzeby oraz zaopatrzenia dzieci w leki i środki opatrunkowe.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50 |
atrakcyjnosć programu | 30 |
standard obiektu | 20 |
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-31/25 (uzupełniające) Żywienie pacjentów szpitala
- Modernizacja obiektów budowlanych Stacji Pogotowia Ratunkowego oraz Miejsc Stacjonowania Zespołów Ratownictwa Medycznego SP ZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Przychodni Milowice Sp. z o.o.
- "Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi"
- Dostawa sprzętu sportowego dla sekcji hokeja na lodzie
- Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i wyposażenia obiektu Stadion Zimowy w kompleksie ArcelorMittal Park w Sosnowcu.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.