eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW - UZUPEŁNIENIE. Znak sprawy SZP/380/4/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-01

Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW - UZUPEŁNIENIE. Znak sprawy SZP/380/4/2016
Numer ogłoszenia: 44720 - 2016; data zamieszczenia: 01.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16402 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW - UZUPEŁNIENIE. Znak sprawy SZP/380/4/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW - UZUPEŁNIENIE Opis części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 pakietów. Asortyment został dokładnie opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2 do numeru 2.11, czyli w formularzach asortymentowo - cenowych: PAKIET NR I - Leki nr 1 - Załącznik nr 2 PAKIET NR II - Leki nr 2 - Załącznik nr 2.1 PAKIET NR III - Leki nr 3 - Załącznik nr 2.2 PAKIET NR IV - Leki nr 4 - Załącznik nr 2.3 PAKIET NR V - Leki nr 5 - Załącznik nr 2.4 PAKIET NR VI - Leki nr 6 - Załącznik nr 2.5 PAKIET NR VII - Leki nr 7 - Załącznik nr 2.6 PAKIET NR VIII - Leki nr 8 - Załącznik nr 2.7 PAKIET NR IX - Leki nr 9 - Załącznik nr 2.8 PAKIET NR X - Albumina - Załącznik nr 2.9 PAKIET NR XI - Produkty żywieniowe i przyrządy - Załącznik nr 2.10 PAKIET NR XII - Produkty żywieniowe i smoczki - Załącznik nr 2.11 Pod pojęciem dostaw należy rozumieć nabywanie rzeczy, praw oraz innych dóbr, w szczególności na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, dzierżawy oraz leasingu. Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być uwzględnione wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w poszczególnym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty przetargowej. Termin i realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut z dopiskiem Apteka Szpitalna. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 148 dni począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to pięć dni roboczych. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba. 7.Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. nr 144, poz. 1216). 8.Termin ważności dostarczonego towaru będzie wynosił minimum 9 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. Ewentualne krótsze terminy ważności będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. 9.ZAMAWIAJĄCY zwraca się z prośbą do WYKONAWCY, aby w przypadku podpisania umowy w miarę możliwości technicznych wraz z towarem i fakturą VAT w formie papierowej dostarczał również fakturę w postaci elektronicznej na adres e-mail: apteka@cm-lancut.pl w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ASSECO. 10.W poszczególnym pakiecie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru w każdym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 11.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia leków będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu. Wartość zamówienia poniżej 209 000 euro..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET NR I - Leki nr 1 - Załącznik nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALUS INTERNATIONAL Sp. z o. o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52610,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55006,82

  • Oferta z najniższą ceną: 55006,82 / Oferta z najwyższą ceną: 56885,86

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET NR II - Leki nr 2 - Załącznik nr 2.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALUS INTERNATIONAL Sp. z o. o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 725,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 661,06

  • Oferta z najniższą ceną: 661,06 / Oferta z najwyższą ceną: 855,71

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET NR III - Leki nr 3 - Załącznik nr 2.2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEK S. A., ul. Podlipie 16, 95-010 Stryków, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15925,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17031,60

  • Oferta z najniższą ceną: 17031,60 / Oferta z najwyższą ceną: 30246,16

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET NR IV - Leki nr 4 - Załącznik nr 2.3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: 1) PGF URTICA Sp. z o. o. (lider), 2)PGF S. A.,, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1566,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1663,68

  • Oferta z najniższą ceną: 1663,68 / Oferta z najwyższą ceną: 2509,92

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET NR V - Leki nr 5 - Załącznik nr 2.4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANOFI - AVENTIS Sp. z o. o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10778,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11335,52

  • Oferta z najniższą ceną: 11335,52 / Oferta z najwyższą ceną: 11335,52

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET NR VI - Leki nr 6 - Załącznik nr 2.5.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medicare Sp. z o. o., ul. Białobrzeska 45, 41-409 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16780,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19457,55

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET NR VII - Leki nr 7 - Załącznik nr 2.6.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medicare Sp. z o. o., ul. Białobrzeska 45, 41-409 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18981,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20493,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20493,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36936,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: PAKIET NR VIII - Leki nr 8 - Załącznik nr 2.7.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU Specjał Sp. z o. o. Hurtownia Farmaceutyczna, ul. Jana Pawła II 80/5,, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5832,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8143,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: PAKIET NR IX - Leki nr 9 - Załącznik nr 2.8.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medicare Sp. z o. o., ul. Białobrzeska 45, 41-409 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8435,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7620,48

  • Oferta z najniższą ceną: 7620,48 / Oferta z najwyższą ceną: 10575,79

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: PAKIET NR X - Albumina - Załącznik nr 2.9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o. o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104466,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112104,00

  • Oferta z najniższą ceną: 112104,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119880,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: PAKIET NR XI - Produkty żywieniowe i przyrządy - Załącznik nr 2.10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALUS INTERNATIONAL Sp. z o. o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13920,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14629,14

  • Oferta z najniższą ceną: 14629,14 / Oferta z najwyższą ceną: 16695,97

  • Waluta: PLN .


Część NR: 12   

Nazwa: PAKIET NR XII - Produkty żywieniowe i smoczki - Załącznik nr 2.11.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALUS INTERNATIONAL Sp. z o. o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2573,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3143,24

  • Oferta z najniższą ceną: 3143,24 / Oferta z najwyższą ceną: 3466,77

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.