Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-30
Łódź: REMONT SALI EGZAMINACYJNEJ. Nr sprawy: 220/REM/09
Numer ogłoszenia: 447174 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 3 im. dr S. Sterlinga Uniwersytetu Medycznego w Łodzi , ul. dr. Seweryna Sterlinga 1/3/16, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 63653 96, faks 042 6365396.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kardio-sterling.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SALI EGZAMINACYJNEJ. Nr sprawy: 220/REM/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są roboty budowlane - remont sali egzaminacyjnej polegający na adaptacji i dostosowaniu pomieszczeń po bibliotece szpitalnej znajdującej się na 1 piętrze budynku głównego B przy ul. Sterlinga 1/3 w Łódź. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Ewentualne użycie w dokumentacji projektowej określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości wbudowanych materiałów. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w dokumentacji projektowej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 3. Zakres rzeczowy robót obejmuje zmiany: 3.1. Ogólnobudowlane: 3.1.1. wymianę stolarki okiennej, 3.1.2. wymianę drzwi do klatek schodowych na drzwi w klasie odporności ogniowej EI 30, 3.1.3. oczyszczenie i przetarcie istniejącej posadzki z lastryka w celu ułożenia wykładziny rulonowej typu Tarket, 3.1.4. likwidacja przegrody wewnętrznej sali, 3.1.5. wykonanie ścianki z płyt GKBI na ruszcie systemowym wydzielającej, pomieszczenie zaplecza, 3.1.6. wymianę urządzeń sanitarnych, 3.1.7. wymianę glazury na ścianach przy urządzeniach sanitarnych, 3.1.8. naprawę lub częściowa wymiana tynków, 3.1.9. wykonanie gładzi wapiennej na ścianach i sufitach, 3.1.10. wymianę instalacji elektrycznych, 3.1.11. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej, 3.1.12. wykonanie izolacji akustycznej pomieszczeń przeznaczonych na centrale wentylacyjne, 3.1.13. wykonanie izolacji akustycznej i przeciwpożarowej, 3.1.14. wymianę grzejników. 3.2. Elektryczne: 3.2.1. zasilania rozdzielnicy elektrycznej, 3.2.2. wykonania rozdzielnicy elektrycznej, 3.2.3. oświetlenia ogólnego 3.2.4. oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego i kierunkowego) 3.2.5. siły - gniazda ogólnego przeznaczenia 3.2.6. siły - zasilanie urządzeń wentylacji i klimatyzacji 3.2.7. ochrona od porażeń 3.3. Wentylacja, Kanalizacja, CO: 3.3.1. wymianę urządzeń sanitarnych, 3.3.2. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej 3.3.3. wymianę grzejników. 4. Gwarancja 4.1. Wymagany okres gwarancji na roboty i wbudowane materiały wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4.2. Wymagany okres gwarancji na zainstalowane urządzenia odpowiada gwarancjom producentów, nie mniej jednak niż na 12 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi normami i przepisami, sztuką budowlaną oraz należytą starannością. 6. Stosownie, do treści art. 36 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w Formularzu Oferty zakresu tych prac. Szczegółowy zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej i określony przedmiarami robót będącymi załącznikiem nr 2 do SWIZ. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z dokumentacją przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały wbudowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi ustawy O wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004.92.881) oraz ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2006.156.1118)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1.2.1 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym minimum: - 1 osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego. 1.2.2 w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 (słownie dwie) roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że zrealizował (wykonał), co najmniej dwie roboty budowlane w ramach odrębnych kontraktów o równowartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 200.000,00 PLN (brutto), w zakresie budowy lub remontu w tym przynajmniej 1 obiektu szpitalnego sklasyfikowanego w tabeli IV, w sekcji 1, w dziale 12, w grupie 126, w klasie 1264 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) - Dz. U. z 1999 r. Nr 112, poz. 1316, zm. Dz. U. z 2002 r. Nr 18, poz. 170 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.3.1 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert, na kwotę równowartości minimum 200.000,00 PLN. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne - z ubiegania się o zamówienie publiczne - wyklucza wykonawców, którzy: 3.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt.1-9 ustawy Pzp, 3.2 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3.3 nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3.5 nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu., 4. Warunki dodatkowe Warunki dodatkowe (określone szczegółowo w projekcie umowy - załącznik nr 4 SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty wg załącznika nr 1 SIWZ. 2. Kosztorys(y) ofertowe. 3. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie do: a) reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo b) reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, - w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie dla wspólnego pełnomocnika (wynikające z art. 23 ustawy Pzp). 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych szczegółowo w rozdziale VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków określone: 5.1. oświadczenie Wykonawcy, z tytułu art. 22 i 24 - załącznik 3 SIWZ, 5.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty, wymienione w punkcie 5.1 - 5.3, muszą być w ofercie złożone przez każdego z Wykonawcę. 5.4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 5.5. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - według załącznika nr 5 SIWZ, 5.6. dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa pkt. 5.4, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia: - minimum 1 osoba (kierownik budowy) posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnień w ww. specjalnościach zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. 5.7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- wg załącznika 6 SIWZ. 5.8. Dokumenty potwierdzające (np. referencje), że Wykonawca zrealizował (wykonał), co najmniej dwie roboty budowlane, o których mowa w pkt. 5.7 w ramach odrębnych kontraktów o równowartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 200.000,00 PLN (brutto), w zakresie budowy lub remontu w tym przynajmniej 1 obiektu szpitalnego sklasyfikowanego w tabeli IV, w sekcji 1, w dziale 12, w grupie 126, w klasie 1264 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) - Dz. U. z 1999 r. Nr 112, poz. 1316, zm. Dz. U. z 2002 r. Nr 18, poz. 170 5.9. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert, na kwotę równowartości minimum 200.000,00 PLN. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2 -5.3, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6a i pkt. 6c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i/lub odrzuceniem oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kardio-sterling.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ z załącznikami można uzyskać również w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Łódź, ul. Sterlinga 1/3 pok. 13 budynek F,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 3 w Łodzi, ul. Sterlinga 1/3 w Kancelarii Szpitala, pok. 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





