Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Myślenice: Roboty utrzymaniowe na drogach powiatowych w ZDP Myślenice - 2014 r. - ZP-4/2014
Numer ogłoszenia: 44703 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721733, faks 012 2721733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty utrzymaniowe na drogach powiatowych w ZDP Myślenice - 2014 r. - ZP-4/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty utrzymaniowe na drogach powiatowych powiatu myślenickiego. W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: - roboty ziemne, - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków, - mechaniczne ścinanie i uzupełnienie poboczy ziemią i materiałem kamiennym, - bieżące utrzymanie przepustów, - wykonanie przepustów drogowych rurowych, - umocnienie rowów płytami prefabrykowanymi lub w inny sposób, - ułożenie ścieków betonowych, - regulacja urządzeń podziemnych, - bariery ochronne stalowe, - likwidacja przełomów, - oczyszczenie rowów z namułu, - inne interwencyjne prace w ramach potrzeb.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 3 600,00 zł. Wadium należy wpłacić na konto: BNP PARIBAS FORTIS, nr: 12 1600 1462 0008 4781 8071 7038. Termin wpłacenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Oferty, które nie będą zabezpieczone wadium zostaną przez Zamawiającego odrzucone. Ksero dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wpłaty wadium w innej formie np. gwarancji kserokopię należy załączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć w ZDP (księgowość) lub załączyć luzem do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności umożliwiających mu wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - zał. nr 1 do Oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę doświadczenia zawodowego, rozumianego jako wykoanie przez niego w ciągu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składnaia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okreise, co najmniej dóch zamówień, odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każde oraz posiadał dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego Wykazu robót - zał. nr 3 do Oferty oraz dowodów, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego niezbędnego w celu realizacji zamówienia - zał. nr 4 do Oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego oświadczenia - zał. nr 5 do Oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę zawartej i opłaconej umowy ubezpieczenia odpwiedzialności cywilnej, potwierdzającej że Wykonawca jest ubezpieczonyy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w ramach której wykonywał będzie zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionej przez Wykonawcę polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpwiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypaku gdy ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą należy przedstawić dokument jej opłacenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy z ofertą cenową i kosztorysem ofertowym. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę urpawnień do wykonywania działalności lub czynności umożliwiających wykonaie przedmiotu zamówienia. 4. Oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego niezbędnego w celu realizacji zamówienia. 5. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca powołuje się w ofercie na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do realizacji zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów. 7. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem przewidzianych w umowie dotyczących: 1) terminu wykonania robót, w przypadku złych warunków atmosferycznych, zmiany technologii, wprowadzenia robót zamiennych, zmiany organizacji ruchu oraz jeżeli od podpisania umowy do określonego w niej terminu wykonania przedmiotu zamówienia pozostało mniej niż 60 dni - na warunkach i w sposób określony w umowie; 2) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy i które nie wynikają z winy żadnej strony oraz na których powstania lub, co do których zapobieżenia żadna ze stron nie mogła mieć wpływu; 3) zmiany osób nadzorujących; 4) zmiany zakresu robót, niepowodujące zmiany przedmiotu zamówienia; 5) zmian co do których wprowadzenia strony są upoważnione na podstawie ustawy np. zabezpieczenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenic.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach, ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach, ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, pok. 3 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Przebudowa dróg powiatowych nr K1949 w miejscowości Czechówka i K1928 w miejscowości Lipnik
- Wywóz nieczystości stałych z terenu Szpitala i Hotelu dla Pielęgniarek
- Modernizacja przyziemia budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących
- Adaptacja pomieszczeń przyziemia do realizacji zajęć specjalistycznych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4536E gr. pow. Wieluń. Pajęcz. - Radoszewice - Siemkowice - Pajęczno w M. Siemkowice (ul. Dziegieciów) na odc. ok. 780 mb".
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
- Modernizacja i przebudowa dróg pow. na terenie g. m. Jarosław - odnowa naw. drogi pow. Nr 1740R ul. Konfederacka w Jarosławiu od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Raszyńskiego
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.