eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony na Remont zespołu mieszkalnego obejmującego 17 pokoi mieszkalnych, zaplecza socjalnego oraz gospodarczego przylegającego do Domu Studenta Zaścianek (nr sprawy ZP/B/74/2009).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-17

Opole: Przetarg nieograniczony na Remont zespołu mieszkalnego obejmującego 17 pokoi mieszkalnych, zaplecza socjalnego oraz gospodarczego przylegającego do Domu Studenta Zaścianek (nr sprawy ZP/B/74/2009).
Numer ogłoszenia: 44702 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 431638 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska, ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, faks 077 4006294, 4556080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Remont zespołu mieszkalnego obejmującego 17 pokoi mieszkalnych, zaplecza socjalnego oraz gospodarczego przylegającego do Domu Studenta Zaścianek (nr sprawy ZP/B/74/2009)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem zespołu mieszkalnego obejmującego 17 pokoi mieszkalnych, zaplecza socjalnego oraz gospodarczego przylegającego do Domu Studenta Zaścianek Numery CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia 45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45223821-7 - Elementy gotowe 44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45431200-9 - Kładzenie glazury 45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45432112-2 - Kładzenie nawierzchni 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien 45421141-4 - Instalowanie przegród 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45442100-8 - Roboty malarskie 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, składająca się z: a) Projektu budowlano - wykonawczego - Załącznik nr 1do SIWZ b) Przedmiaru robót - Załącznik nr 2 do SIWZ c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Załącznik nr 3 do SIWZ 2. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje 9 szt drzwi stalowych p.poż oraz balustrad i pochwytów ze stali nierdzewnej, które występują w projekcie budowlano - wykonawczym. 4. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 3 lata, licząc od daty odbioru końcowego robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.22.31.10-0, 45.26.25.00-6, 45.22.38.21-7, 44.22.10.00-5, 45.34.30.00-3, 45.32.30.00-7, 45.43.12.00-9, 45.43.21.11-5, 45.43.21.12-2, 45.42.11.30-4, 45.42.11.41-4, 45.42.11.46-9, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.31.12.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mirosław Ciach Firma CIACH - PRIM, ul. Piotrkowska 5/3, 45-304 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1365790,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 790762,14

  • Oferta z najniższą ceną: 790762,14 / Oferta z najwyższą ceną: 1113545,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.