eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiWykonanie wg Warunków Kontraktowych FIDIC (Żółta Książka) renowacji letniego pałacu Oranżerii Biskupa Ignacego Krasickiego wraz z zagospodarowaniem terenów otaczających, w ramach projektu pn.Renowacja letniego pałacu Oranżerii Biskupa Ignacego Krasickiego wraz z zagospodarowaniem terenów otaczających oraz zakup wyposażenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-24

Lidzbark Warmiński: Wykonanie wg Warunków Kontraktowych FIDIC (Żółta Książka) renowacji letniego pałacu Oranżerii Biskupa Ignacego Krasickiego wraz z zagospodarowaniem terenów otaczających, w ramach projektu pn.: Renowacja letniego pałacu Oranżerii Biskupa Ignacego Krasickiego wraz z zagospodarowaniem terenów otaczających oraz zakup wyposażenia
Numer ogłoszenia: 44701 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12529 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7678500, faks 089 7672303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wg Warunków Kontraktowych FIDIC (Żółta Książka) renowacji letniego pałacu Oranżerii Biskupa Ignacego Krasickiego wraz z zagospodarowaniem terenów otaczających, w ramach projektu pn.: Renowacja letniego pałacu Oranżerii Biskupa Ignacego Krasickiego wraz z zagospodarowaniem terenów otaczających oraz zakup wyposażenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wg Warunków Kontraktowych FIDIC (Żółta Książka) renowacji letniego pałacu Oranżerii Biskupa Ignacego Krasickiego wraz z zagospodarowaniem terenów otaczających, w ramach projektu pn.: Renowacja letniego pałacu Oranżerii Biskupa Ignacego Krasickiego wraz z zagospodarowaniem terenów otaczających oraz zakup wyposażenia. 2. Objęty zamówieniem zakres będzie realizowany zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - żółta książka - Warunkami kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę (CONDITIONS OF CONTRACT FOR PLANT AND DESIGN - BUILD). Wydawnictwo: SIDIR; ISBN: 83-86774-28-2; Rok wydania: SIDIR 2008 FIDIC 1999; Opis edycji: 4. Wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (Tłumaczenie pierwszego wydania 1999), przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH- 1000 Lausanne 12, Szwajcaria), nazywane dalej FIDIC - żółta książka. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zaprojektowanie i wykonanie stabilizacji skarpy i fundamentów budynku Oranżerii, b) zaprojektowanie i wykonanie kompletnego remontu budynku i instalacji z remontem konserwatorskim obiektu, z wyburzeniem ścian wewnętrznych, wymianą stropów nad częścią części parterowej (z wyłączeniem Sali oktogonalnej) i likwidacją zsypów na węgiel do pomieszczeń piwnicznych, c) zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenu, w zakres którego wchodzi: - Wykonanie przedinwestycyjnych badań archeologicznych w celu rozpoznania historycznego układu i sposobu zagospodarowania założenia parkowego oraz rozpoznania gatunkowego składu roślinnego, których wyniki mają posłużyć do właściwego zaprojektowania rewaloryzacji, - Opracowanie niezbędnej dokumentacji koniecznej do uzyskania pozwolenia na przeprowadzenie badań archeologicznych i konserwatorskich, prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytkach, - Przebudowa i budowa ciągów spacerowych, - Rozbiórka istniejących, zaprojektowanie i budowa nowych schodów prowadzących do Oranżerii, - Budowa oświetlenia elektrycznego, - Budowa dwóch fontann oraz kaskady wodnej miedzy schodami wraz z niezbędnym do funkcjonowania oprzyrządowaniem, - Wykonanie podświetlenia: - Pałacu letniego, - fontanny, - murków z miejscami siedzącymi, - Wymiana ławek parkowych i koszy na śmieci, - Zmeliorowanie terenów u podnóża skarpy i odwodnienie terenu, - Remont nawierzchni drogi dojazdowej do parkingu oraz parkingu od strony południowo- zachodniego narożnika Oranżerii, - Remont parkingu wzdłuż ul. Krasickiego oraz przystosowanie go do możliwości zatrzymywania się autokarów, d) Zaprojektowanie i wykonanie terenów zielonych. 1.2. Letni pałacyk Oranżeria (z parkiem) przy ul. Krasickiego 2 w Lidzbarku Warmińskim objęty jest ścisłą prawną ochroną konserwatorską w oparciu o art. 7 pkt. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.), na podstawie decyzji W-M WKZ z dnia 17.12.1957 r. wpisującej obiekt do rejestru zabytków nieruchomych województwa Warmińsko- Mazurskiego. Zgodnie z art. 36 ww. ustawy prowadzenie robót budowlanych, badań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz w otoczeniu zabytku wymaga uzyskania pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W czasie realizacji inwestycji wszelkie prace, w tym ziemne, na terenie objętym ochroną konserwatorską należy prowadzić pod stałym nadzorem konserwatorskim i archeologicznym, zgodnie z pozwoleniami i z zaleceniami Urzędu Ochrony Zabytków. W przypadku znalezienia nieznanych dotąd reliktów dawnej architektury, należy przewidzieć ich szczegółowe badania archeologiczne i konserwatorskie oraz zabezpieczenie tych reliktów. Uwaga! PFU określa cele i zakres inwestycji oraz orientacyjne parametry. Postępowanie prowadzone jest w procedurze Żółtego FIDICA`a, w której do wykonawcy należy ostateczne rozwiązanie zagadnienia. Ryzyko związane z niedoszacowaniem kosztów wykonania leży po stronie wykonawcy. 2. Etap I zamówienia obejmuje: a) uzupełnienie konserwatorskiej inwentaryzacji rysunkowo- pomiarowej zabytkowego budynku wraz z najbliższym otoczeniem; b) wykonanie badań geologicznych i odkrywek fundamentów w okolicy spękań ścian; c) opracowanie ekspertyz konstrukcyjnych budynku; d) przeprowadzenie uzupełniających badań konserwatorskich budynku; e) uzupełnienie programu prac konserwatorskich dla wnętrz i elewacji zabytkowego budynku; f) opracowanie dokumentacji konserwatorskiej parku obejmującej: - dokumentację historyczną, - uzupełnienie inwentaryzacji dendrologicznej założenia parkowego, - dokumentację realizacyjną rewaloryzacji założenia parkowego; g) Sporządzenie projektów budowlanych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę i uzyskanie wynikających z przepisów: uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód - przy uwzględnieniu wymagań zawartych w ustawie z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.); Dla inwestycji polegającej na remoncie i adaptacji budynku należy opracować projekt budowlany uwzględniający ustalenia zawarte w orzeczeniu o stanie technicznym budynku, w ekspertyzach konstrukcyjnych budynku, w wynikach badań konserwatorskich i w programie prac konserwatorskich. Projekt remontu musi zakładać zachowanie oryginalnej substancji zabytkowej elewacji oraz wnętrz budynku. Elementy nowoprojektowane powinny się odróżniać, a jednocześnie być zharmonizowane z zabytkowym charakterem budynku. Podczas remontu należy wykorzystać materiały budowlane dostosowane charakterem, właściwościami technicznymi oraz wyglądem do materiałów historycznie stosowanych w budownictwie z okresu jego powstania. h) wykonanie niezbędnych ekspertyz technicznych i innych niezbędnych dokumentów, które zostaną wykorzystane celem sporządzenia dokumentacji i wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, uzyskanie wymaganych przepisami opinii, pozwoleń i uzgodnień oraz na sporządzoną dokumentację uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznego pozwolenie na budowę. i) sporządzenie: projektów wykonawczych, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), a także kosztorysów oraz operatów wodno-prawnych i innych wymaganych opracowań (jeśli okażą się konieczne do sporządzenia); Opracowana dokumentacja techniczna powinna spełniać wymogi ustawy Prawo budowlane oraz innych odpowiednich przepisów oraz być zgodna z zasadami wiedzy technicznej. j) zapewnienie, w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego; k) konsultowanie rozwiązań projektowych z Zamawiającym i uzyskanie jego akceptacji przed uzyskaniem uzgodnień i pozwoleniem na budowę; l) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; ł) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; m) sporządzanie lub uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej, o której mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych; n) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub właściwego organu w zakresie stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem oraz uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Uwaga! Wszelkie opracowania projektowe należy sporządzić w formie pisemnej i w wersji elektronicznej w formacie pdf, w tym: - 5 kompletów dokumentacji projektowej w formie pisemnej, - 2 egzemplarze kosztorysów inwestorskich w formie pisemnej, - 2 egzemplarze przedmiarów robót w formie pisemnej, - 2 egzemplarze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w formie pisemnej, - po 2 egzemplarze opracowań wyszczególnionych wyżej w wersji elektronicznej w formacie pdf. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia, autorskie prawa majątkowe do opracowań projektowych, w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz. U z 2006 r. Nr 90 poz. 631), powstałych w wyniku wykonywania przedmiotu zamówienia, a w szczególności prawo do wyłącznego i nieograniczonego w czasie korzystania przez Zamawiającego z dokumentacji technicznej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i za granicą, w całości lub w części oraz do nieodpłatnego korzystania z wykonanego przedmiotu umowy, w następującym zakresie: - używanie i wykorzystanie w całości, - rozpowszechnianie opracowań poprzez publiczne wyświetlanie, - utrwalanie i zwielokrotnianie dokumentacji - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową. Razem z przeniesieniem autorskich praw majątkowych, na Zamawiającego przechodzi prawo do wykonywania praw zależnych oraz prawo do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego określonego w art. 46 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 3. Etap II zamówienia obejmuje: Zrealizowanie przez Wykonawcę zaprojektowanych prac budowlanych zgodnie ze sporządzonym projektem budowlanym i wykonawczym oraz innymi opracowaniami, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, w sposób zapewniający trwałość i dobry standard rozwiązań wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie. Pełną odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia i osiągnięcie parametrów gwarantowanych zgodnie z wymaganiami PFU, przepisami Prawa budowlanego oraz procedurami FIDIC - Żółta Książka - spoczywa na Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.21.21.20 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt przewidywany do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi Priorytetowej 2 - Turystyka Działanie 2.1 - Wzrost potencjału turystycznego Poddziałanie 2.1.5 - Dziedzictwo kulturowe Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacji Sanitarnych i C.O. Budownictwo Ogólne Stanisław Brzęczkowski, ul. Dolna 12, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3594715,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3739038,73

  • Oferta z najniższą ceną: 3739038,73 / Oferta z najwyższą ceną: 6270266,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.