Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Dwór Mazowiecki: drogi - Warszawa, ul. Ostroroga Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Gospodarstwo Pomocnicze Stołecznego Zarządu Infrastruktury, do kontaktów: Adam Bukrewicz, ul. Paderewskiego 12, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7753051, fax 022 7753420, e-mail: wzrb-zamowienia@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): wzrbndm.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Gospodarstwo Pomocnicze SZI; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: drogi - Warszawa, ul. Ostroroga. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa, ul. Ostroroga 35. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót drogowych przy budynku nr 4 ul. Ostroroga 35 Warszawa 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w punkcie III.2 Warunki udziału 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót jest ujęty w kosztorysie inwestorskim 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 10 500,00 (podczas składania ofert) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót, (wymagane minimum pięć robót), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (za każdą należycie wykonaną robotę - powyżej pięciu wymaganych - oferent otrzymuje dodatkowo 1 pkt). W przypadku równej ilości punktów Zamawiający weźmie pod uwagę wielkość obrotów za wymieniony okres w punkcie 3. 3. Sprawozdanie fmansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinią o badanym sprawoidaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie obliczenia punktów z punktu 2, a pozostałe dokumenty zostaną poddane ocenie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 (podczas składania ofert) 2. Dowód wniesienia wadium (podczas składania ofert) 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualna infonnacja z Krajowego Rejestru Karnego w ukresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenie właściwego nacalnlka urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu ofertowym 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony odpowiedzialności cywilnej w zaktesie prowadzonej działalności gospodarczej 8. Infonnacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tenninu składania ofert Wszystkie dokumenty mają być ponumerowane ze spisem treści i wpięte do plastikowego skoroszytu
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.08.2006.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-489/2025 Świadczenie usług transportowych z wykorzystaniem samochodów z HDS
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- SVA/4620-685/2025 Termomodernizacja bud. nr 18, 19, 26, 27, 28, 60, 61 na terenie kompl. wojsk. w m. Gałkówek.
- Dostawy nabiału i produktów mleczarskich dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/4620-671/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej montażu pompy ciepła wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 215 w KW Darłowo
- SVA/4620-649/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku nr 1 na terenie JW. w m. Lesko.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





