Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Sokółka: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych i płyt CD
Numer ogłoszenia: 44639 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych i płyt CD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa do Starostwa Powiatowego w Sokółce materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych i płyt CD.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek udziału w postępowaniu: posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: wykonywanie działalności gospodarczej z zakresu objętego przedmiotem zamówienia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionenie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolka-powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8
16-100 Sokółka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sokółce ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 16-100 Sokółka pokój nr 62 (sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Modernizacja pomieszczeń laboratoryjnych pracowni bakteriologii w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokółce przy ul. Gen. W. Sikorskiego 40
- Dostawa koparko - ładowarki
- Dostawa i montaż drzwi i okien na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Rozbudowa drogi powiatowej 1320B od skrzyżowania z drogą powiatową 1308B do granicy powiatu białostockiego na terenie gminy Korycin w powiecie sokólskim
- Dostawa i montaż mebli specjalistycznych - regałów archiwalnych oraz foteli biurowych na potrzeby wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce
- Dostawa sprzętu i urządzeń do działań ratowniczo - gaśniczych dla KP PSP w Sokółce.
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Bezpieczne dane - wdrażanie cyberbezpieczeństwa i profesjonalizacja umiejętności w Starostwie Powiatowym w Łomży
- "Dyski do macierzy dyskowej - zapasowy kontroler domeny"
- Dostawa 2 sztuk serwerów i półki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
- Dostawa sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego i jednostek - proj. "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz laptopów i oprogramowania dla szkół - proj. "Nowoczesne kształcenie zawodowe (...)"
- Dostawa artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Żory etap 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.