Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Białystok: Usługa: ochrona i dozór obiektów Zamawiającego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny ZOZ Wojewódzki Szpital Zespolony im. J.Śniadeckiego, do kontaktów: mgr inż. Grażyna Sowa, ul. M. Curie-Skłodowskiej 26, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 88 510, fax 085 74 88 593, e-mail: zamowienia_wsz@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sniadecja.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa: ochrona i dozór obiektów Zamawiającego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 23. Główne miejsce świadczenia usług: Obiekty przy ul. Skłodowskiej 25 i 26 w Białymstoku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona i dozór obiektów SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego przy ul. Skłodowskiej 25 i 26 ul. Akademickiej 36, ul. Wołodyjowskiego 2/1, ul. Radzymińskiej 2, ul. Warszawskiej 15 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane jest oświadczenie składane przez wykonawcę 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.50.00 - Usługi patrolowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.50.00 - Usługi patrolowe Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 10 000,00 zł. Warunki wpłaty określone w siwz 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunków: na podstawie treści oświadczenia wykonawcy oraz dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 84 z 24.05.2006r., poz. 605, par. 1 ust. I pkt. 2, 3, 4, 5) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wraz z numerem PKD (Polskiej Klasyfikacji Działalności), wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 10 c) - w oryginale lub poświadczone notarialnie. c) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych wart. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 p.z.p. d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym wart. 24 ust. l pkt. 4-8 ustawy p.z.p. - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. e) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. I pkt. 9 ustawy p.z.p. wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. f) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z wnoszeniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego. i) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, suma ubezpieczenia - co najmniej 500 000,00 zł
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadecja.pl. Opłata: 30 + VAT Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew lub kasa Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.09.2006, godzina 13:10, budynek administracji, sala konferencyjna (nr 16).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.08.2006.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Całodobowa usługa ochrony budynku biurowego i przyległego placu Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku
- Naprawy sprzętu komputerowego w OR KRUS w Białymstoku i podległych placówkach terenowych KRUS
- Modernizacja układu wentylacji w Klinice Kardiochirurgii z Blokiem Operacyjnym
- Wykonanie systemu parkingowego na terenie Politechniki Białostockiej, ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok w formule zaprojektuj i wybuduj ZK-DZP.262.124.2025
- Remont sufitu oraz kanalizacji deszczowej wewnętrznej w garażu usytuowanym w budynku przy ul. Pogodnej 22 w Białymstoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Mrówczej i ulicy Pajęczej w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług ochrony budynku Galerii Sztuki Współczesnej "Bunkier Sztuki" przy Placu Szczepańskim 3A w Krakowie
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia w Przedsiębiorstwie Gospodarowania Odpadami w Płocku Sp. z o.o. - Zakład Przetwarzania i Zakład Składowania Odpadów w Kobiernikach k/Płocka.
- Ochrona fizyczna obiektu ARP S.A. Oddział w Radomiu przy ul. Tarnobrzeskiej 9
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, obszarów, obiektów i urządzeń, oraz dostawy i montażu systemów alarmowego i monitoringu wizyjnego wraz z całodobowym monitoringiem
- "Fizyczna ochrona budynku Urzędu Gminy Czosnów zlokalizowanego przy ul. Gminnej 6 wraz z terenem przyległym".
- Usługa ochrony fizycznej i ochrony mienia świadczona w obiektach Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego z siedzibą w Skierniewicach przy ul. Batorego 64C
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





