eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańzakup i dostawa przełączników sieciowych z interfejsami



Ogłoszenie z dnia 2005-08-30

POZYCJA 44620

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: zakup i dostawa przełączników sieciowych z interfejsami Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Chemii Bioorganicznej PAN, Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe, do kontaktów: Joanna Rabiega, ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8582091, fax 061 8525954, e-mail: joannar@man.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa przełączników sieciowych z interfejsami. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: zakup i dostawa przełączników sieciowych z interfejsami 10 Gigabit Ethernet do sieci PIONIER. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba Zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.41.50.00 - Sieć ethernet Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.50.00 - Sieć ethernet 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zakup i dostawa przełączników sieciowych z interfejsami 10 Gigabit Ethernet do sieci PIONIER. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium-21000PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniający następujące warunki: - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny zapewniający wykonanie zamówienia, co należy potwierdzić wykazem dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (nazwa i adres odbiorcy) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały należycie wykonane; ze względu na wielkość zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w omawianym okresie wykonał dostawy na terenie Unii Europejskiej o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł. netto, a w tym co najmniej jedna z wykonanych umów miała wartość przynajmniej 500 tys. zł. netto; w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wymagane jest złożenie takiego wykazu przez każdego z członków konsorcjum, natomiast Zamawiający oceniał będzie powyższy wykaz dostaw łącznie. - w przypadku, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest do wskazania w ofercie, jaką część zamówienia będą oni wykonywać, zgodnie z art. 36 ust. 3 Prawa zamówień publicznych - jeżeli składającym ofertę jest konsorcjum Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił umowę regulującą współpracę tych podmiotów, z której jednoznacznie wynika cel, czas trwania, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania (z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej), obowiązującą w dacie złożenia oferty, w której określono lidera; umowa ta musi w szczególności wskazywać, kto będzie pełnomocnikiem reprezentującym te podmioty w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentującym je w postępowaniu i przy zawarciu umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia (art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych) (wyjaśnienie: na etapie składania ofert, wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia umowy konsorcjum jednakże Zamawiający wymaga przedstawienia przy najmniej oświadczenia - załącznik do oferty, iż w wypadku wybrania oferty konsorcjum członkowie konsorcjum zobowiązani będą do zawarcia umowy konsorcjum, a ponadto konieczne jest załączenie do oferty pisemnego pełnomocnictwa, z którego wynikać będzie upoważnienie do reprezentowania członków przyszłego konsorcjum w postępowaniu przetargowym w tym do podpisania i złożenia oferty). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; jeżeli w kraju osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę zamieszkania nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem administracyjnym, sądowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika US oraz właściwego ZUS lub KRUS, potwierdzających odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub posiada zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie starsze niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie starsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie starsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przy s.c. - umowa s.c. i uchwała, z której wynika jednoznacznie sposób reprezentacji (o ile sposób reprezentacji nie wynika z umowy) oraz zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników - przy sp.z o.o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego - odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r. nr 94 poz. 1037) - pełnomocnictwo szczególne osoby podpisującej ofertę, jeśli jest konieczne - zaparafowany projekt umowy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co należy wykazać poprzez przedstawienie informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, na kwotę nie niższą niż 500 tys. zł., przy czym informacja ta musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy, którzy przedstawią informację wymaganej treści będą uznani za znajdujących się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Natomiast Wykonawcy, którzy nie przedstawią takiej informacji zostaną wykluczeni z dalszego postępowania. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - specyfikację techniczną oferowanych urządzeń wraz z cenami jednostkowymi - dokumentację techniczną oferowanych urządzeń; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ww. dokumentacji w języku angielskim; dokumentacja techniczna musi być dostarczona w formie papierowej (nie w postaci elektronicznej). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 65 - 62572 z dnia 02.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.09.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w siedzibie Zamawiajacego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.09.2005, godzina 11:15, siedziba Zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.