eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-12

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej
Numer ogłoszenia: 445888 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej Warszawa , ul. Ks. Trojdena 4, 02-109 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5970790, faks 022 5970715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iimcb.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej przy ul. Ks. Trojdena 4 w Warszawie wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem wymaganych parametrów technicznych dla poszczególnych części zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Parametry techniczne przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 ust.6 ustawy Pzp i przewiduje następujące części zamówienia: Cześć 1 - obejmująca dostawę półki dyskowej (1 szt.) Cześć 2 - obejmująca dostawę półki dyskowej (1 szt.) Cześć 3 - obejmująca dostawę serwerów (11 szt.), systemu dyskowego (1 szt.), macierz dyskowa z kontrolerami FC (1 szt.), przełącznik FC (1 szt.) Cześć 4 - obejmująca dostawę laptopa (1 szt.), monitora (1 szt.) Część 5 - obejmująca dostawę półki dyskowej (1 szt.), UPS (1 szt.), laptopa (1 szt.), komputerów stacjonarnych (8 szt.), monitorów (11 szt.), urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.), myszy komputerowej (1 szt.), klawiatury komputerowej (1 szt.) Część 6 - obejmująca dostawę oprogramowania (202 szt.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 48.82.00.00-2, 48.82.20.00-6, 48.90.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1 zamówienia: 1500 PLN Dla części 2 zamówienia: 1500 PLN Dla części 3 zamówienia: 5000 PLN Dla części 5 zamówienia: 3000 PLN Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części 4 i 6. 2. Wadium należy wpłacić wnieść przed upływem terminu składania ofert przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. Wadium można wnieść także w: a)pieniądzu, przelewem z dopiskiem wadium, nr sprawy ADZ-23-14-2012 na rachunek Zamawiającego: BPH 21 1060 0076 0000 3210 0017 7900 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wnoszone w formach poręczeń i gwarancji należy przesłać złożyć w dziale księgowości Zamawiającego (pok. nr 112). 6.Oferta niezabezpieczona wniesieniem wadium podlega odrzuceniu z postępowania. 7.Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium musi być dołączona do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia, a) warunek wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca: - wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego lub oprogramowania odpowiadającego zakresowi w części na jaką składa ofertę - o wartości brutto nie mniejszej niż: Dla części 1 50.000,00 zł Dla części 2 50.000,00 zł Dla części 3 200.000,00 zł Dla części 4 5.000,00 zł Dla części 5 100.000,00zł Dla części 6 13.000,00 zł UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej części zamówienia, wymagana wartość dostaw musi być sumą wartości dostaw w tych częściach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b) warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca: - wykaże, że posiada - aktualne na dzień składania ofert - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej: Dla części 1 50.000,00 zł Dla części 2 50.000,00 zł Dla części 3 200.000,00 zł Dla części 4 5.000,00 zł Dla części 5 100.000,00 zł Dla części 6 13.000,00 zł UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej części zamówienia, wymagana wartość ubezpieczenia musi być sumą wartości ubezpieczeń w tych częściach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: a)gdy zaistnieje zdarzenie losowe o charakterze siły wyższej, uniemożliwiające terminowe wykonanie zamówienia - w umowie może zostać odpowiednio zmieniony termin realizacji (po uzgodnieniach między stronami); b)w przypadku zaistnienia uzasadnionych konieczności zastosowania/wymiany części/urządzeń związanych z realizacją umowy, których brak uniemożliwiłby prawidłowe wykonanie zamówienia - dopuszczalna jest zmiana stosownych warunków umowy (po uzgodnieniach między stronami). c)gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - nastąpi dostosowanie jej treści do nowo obowiązujących przepisów d)gdy nastąpi zmiana osób wyznaczonych do realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iimcb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej ul. Ks. Trojdena 4, 02-109 Warszawa, budynek D, sekretariat, pokój 004.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej ul. Ks. Trojdena 4, 02-109 Warszawa, budynek D, sekretariat, pokój 004.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa półki dyskowej (1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputeowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa półki dyskowej (1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt komputeowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerów (11 szt.), systemu dyskowego (1 szt.), macierzy dyskowej z kontrolerami FC (1 szt.), przełącznika FC (1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.82.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wtkonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laptopa (1 szt.), monitora (1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa półki dyskowej (1 szt.), UPS (1 szt.), laptopa (1 szt.), komputerów stacjonarnych (8 szt.), monitorów (11 szt.), urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.), myszy komputerowej (1 szt.), klawiatury komputerowej (1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 48.82.20.00-6, 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa oprogramowania komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania (202 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.