eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa oleju napędowego, etyliny bezołowiowej Eurosuper 95, biodiesla B-100 i gazu LPG dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej WSCHÓD S.A w Lublinie w okresie 3 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-30

Lublin: Dostawa oleju napędowego, etyliny bezołowiowej Eurosuper 95, biodiesla B-100 i gazu LPG dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej WSCHÓD S.A w Lublinie w okresie 3 lat
Numer ogłoszenia: 445724 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej "WSCHÓD" Spółka Akcyjna , ul. Hutnicza 1, 20-218 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 710 29 50, faks 81 710 29 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkswschod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego, etyliny bezołowiowej Eurosuper 95, biodiesla B-100 i gazu LPG dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej WSCHÓD S.A w Lublinie w okresie 3 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: oleju napędowego w ilości 25.470 m3, etyliny bezołowiowej 95 - 1.500 m3, biodiesla B-100 - 540 m3 i gazu LPG - 360.000 litrów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.42.32 - Biodiesel (B100) 09.13.30.00 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 1.500.000 PLN, Zadanie 2 - 100.000 PLN, Zadanie 3 - 20.000 PLN, Zadanie 4 - 10.000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz złożą oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, a w szczególności: 1) prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 3) nie są skazani w myśl art. 24 ust. 1-8 Ustawy, 4) złożą ofertę zgodnie z warunkami niniejszej specyfikacji, 5) zabezpieczą swoją ofertę wadium, 6) posiadają aktualną i opłaconą koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia (koncesję na obrót paliwami ciekłymi), 7) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej dziesięciu dostaw paliw płynnych o wielkości: - dla oleju napędowego, bioestru B-100 i etyliny: minimum 2.000 m3 kwartalnie w okresie minimum 1 roku każda, - dla gazu LPG: minimum 30 tysięcy litrów kwartalnie w okresie minimum 1 roku każda, 8) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9) nie zalegają z opłatami podatków, składek i opłat na rzecz odpowiednio: ZUS (lub KRUS) oraz US, 10) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, 11) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 12) dostarczone paliwo będzie spełniać normy wymienione w rozdziale IV OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA pkt. 10. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu prowadzona będzie na podstawie oświadczeń Wykonawcy oraz analizy dokumentów załączonych do oferty. 3. W przypadku braku wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożenia dokumentów zawierających błędy, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie uzupełnili oświadczeń lub dokumentów w wyznaczonym terminie lub złożone w terminie ponownie oświadczenia lub dokumenty zawierają błędy. 5. Zamawiający wzywa także Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) wykaz wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tym co najmniej trzech dostaw paliw płynnych o wielkości: - dla etyliny i oleju napędowego: minimum 2.000 m3 kwartalnie w okresie minimum 1 roku każda, - dla gazu LPG: minimum 30tys. l. kwartalnie w okresie minimum 1 roku każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ), 10) polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, aktualna na dzień złożenia oferty wraz z oświadczeniem wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, 11) wykaz posiadanego sprzętu umożliwiającego wykonanie zamówienia, w tym co najmniej 1 środka transportu umożliwiającego jednorazowo dostawę dwóch rodzajów paliwa wymienionych w Zadaniu nr 1, 2 i 3 oraz co najmniej 1 środka transportu umożliwiającego dostawę paliwa wymienionego w Zadaniu nr 4 - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w ust. 1 pkt 4) (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), pkt 5) (zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego), pkt 6) (zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS) i pkt 8) (informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) w ust. 1 pkt. 7) (informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy), składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy. 3) Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 1) lit. a) i c) oraz w pkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1) lit.b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego. 7) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości. UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Do oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wspólników Spółki Cywilnej, do oferty można załączyć zamiast pełnomocnictwa, umowę spółki cywilnej lub uchwałę wspólników spółki cywilnej, określających sposób reprezentowania i zaciągania zobowiązań. 4. Wykonawcy występujący wspólnie składają jeden Formularz ofertowy oraz jeden komplet dokumentów wymaganych SIWZ. 5. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oświadczenie i dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII w ust. 1 pkt. 1) i w pkt. 3) do 8) oraz odpowiednio w ust. 2 i 4. Pozostałe dokumenty (dowód wpłaty wadium, polisa OC, wykaz dostaw, wykaz sprzętu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego) uczestnicy wspólnej oferty składają wspólnie. 6. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin płatności - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkswschod.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej WSCHÓD S.A. ul. Hutnicza 1 20-218 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zarządu PKS WSCHOD S.A. ul. Hutnicza 1 20-218 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oleju napędowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa dla 5 Oddziałów w ilości ogólnej 25.470 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa etyliny bezołowiowej Eurosuper 95.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do 2 Oddziałów w ilości 1.500 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa biodiesla B-100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa biodiesla B-100 do 5 Oddziałów w ilości 540 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.42.32-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa gazu LPG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gazu LPG do 1 Oddziału.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.