eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokZakup i dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji, do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-11-12

Bia³ystok: Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji, do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
Numer og³oszenia: 445594 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku , ul. Malmeda 8, 15-440 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http:// www. mopr.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji, do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji, do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, podzielony na dwie czê¶ci (pakiety): PAKIET NR 1: sprzeda¿ i dostawa sprzêtu i oprogramowania komputerowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ, PAKIET NR 2: sprzeda¿ i dostawa oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji. 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia ilo¶ci przedmiotu umowy w granicach ok. 30 % z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny - dotyczy czê¶ci zamówienia Pakiet Nr 1. 3. Rozliczenie z Wykonawc± dokonywane bêdzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilo¶ci faktycznie dostarczonego sprzêtu. 4.Dodatkowe warunki dotycz±ce przedmiotu zamówienia: a) termin p³atno¶ci: 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiaj±cego, b) nie przewiduje siê wyp³acania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zap³aty - jak we wzorze umowy - za³±cznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) Ustalenia organizacyjne zwi±zane z wykonaniem zamówienia: - Wykonawca dostarczy przedmiot umowy jednorazowo, w³asnym transportem, na w³asny koszt i na w³asne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w terminie, o którym mowa w pkt. 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - przekazanie przedmiotu zamówienia bêdzie uznane za skuteczne, je¿eli Zamawiaj±cy podpisze protokó³ odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, - ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± przez Zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - okre¶lenie przez Wykonawcê telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleñ niezbêdnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, e) Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca odpowiedzialny bêdzie za ca³okszta³t, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji, - Wykonawca odpowiedzialny jest za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi okre¶lonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wyga¶niêcia zobowi±zañ Wykonawcy wobec Zamawiaj±cego, - Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji zamówienia. 5. Szczegó³owe postanowienia dotycz±ce wykonywania zobowi±zañ odnosz±cych siê do reklamacji i gwarancji zawarto w § 5 i 6 wzoru umowy - za³±cznik nr 7A, który stanowi integraln± czê¶æ niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dotyczy Pakietu Nr 1. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzêt: PAKIET NR 1: a) minimum 24 - miesiêcznej gwarancji na dostarczone komputery zintegrowane AIO, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, b) minimum 24 - miesiêcznej gwarancji na dostarczone notebooki A, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, c) minimum 24 - miesiêcznej gwarancji na dostarczone komputery - jednostka centralna, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, d) minimum 24 - miesiêcznej gwarancji na dostarczony monitor A , licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, e) minimum 24 - miesiêcznej gwarancji na dostarczony monitor B , licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, f) minimum 24 - miesiêcznej gwarancji na dostarczone monochromatyczne drukarki laserowe sieciowe z duplexem, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, g) minimum 24 - miesiêcznej gwarancji na dostarczone urz±dzenie wielofunkcyjne A z duplexem, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, h) minimum 24 - miesiêcznej gwarancji na dostarczone urz±dzenie wielofunkcyjne B atramentowe, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, i) minimum 24 - miesiêcznej gwarancji na dostarczone urz±dzenie wielofunkcyjne C, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, j) minimum 24 - miesiêcznej gwarancji na dostarczon± drukarkê kolorow± sieciow± z duplexem, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, k) minimum 24 - miesiêcznej gwarancji na dostarczone drukarki z podajnikiem kopert, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, l) minimum 24 - miesiêcznej gwarancji na dostarczon± drukarkê laserow± o du¿ej wydajno¶ci drukowania, sieciowa z duplexem, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, m) minimum 36 - miesiêcznej gwarancji na dostarczone switche zarz±dzane 48 port, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, n) minimum 12 - miesiêcznej gwarancji na dostarczone switche desktop, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, o) minimum 36 - miesiêcznej gwarancji na dostarczone zasilacze UPS 400 VA 230 V, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, p) minimum 24 - miesiêcznej gwarancji na dostarczone routery, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ, r) do wyczerpania siê ¶rodka barwi±cego na dostarczone materia³y eksploatacyjne , licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ. 7. Wykonawca wska¿e w ofercie ( o¶wiadczenie na formularzu oferty) czê¶æ zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom. W przypadku nie wskazania czê¶ci zamówienia, która ma byæ realizowana przez podwykonawcê Zamawiaj±cy uzna, ¿e ca³o¶æ zamówienia bêdzie wykonywana przez Wykonawcê osobi¶cie..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 48.00.00.00-8, 48.76.00.00-3, 30.12.51.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (orygina³).

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • 1. Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej 2 dostawy w zakresie sprzêtu komputerowego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ brutto ka¿da oraz za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - dotyczy PAKIETU NR 1, 2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (orygina³)- dotyczy PAKIETU NR 2.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (orygina³).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (orygina³).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (orygina³).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    W przypadku zaoferowania równowa¿nych materia³ów eksploatacyjnych (dotyczy PAKIETU NR 1) : - o¶wiadczenia Wykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e oferowane produkty s± dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz ¿e s± wytworzone w zgodzie z prawami patentowymi - o¶wiadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym, - o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e oferowane równowa¿ne materia³y eksploatacyjne posiadaj± parametry techniczne, jako¶ciowe, funkcjonalne oraz u¿ytkowe, w szczególno¶ci parametry jako¶ci wydruku, wydajno¶ci, pojemno¶ci tuszu/tonera, takie same lub lepsze ni¿ oryginalne oferowane przez producentów danych urz±dzeñ - o¶wiadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym, - za¶wiadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci, potwierdzaj±cego, ¿e oferowane równowa¿ne materia³y eksploatacyjne odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. certyfikaty jako¶ci, deklaracje wydajno¶ci, raporty z testów), - o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e producenci oferowanych równowa¿nych materia³ów eksploatacyjnych posiadaj± certyfikat ISO 9001:2000 lub równowa¿ny, w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materia³ów eksploatacyjnych, - o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e producenci oferowanych równowa¿nych materia³ów eksploatacyjnych posiadaj± certyfikat ISO 14001 lub równowa¿ny, na proces produkcji materia³ów eksploatacyjnych, pozwalaj±ce zweryfikowaæ czy producenci materia³ów dzia³aj± zgodnie z przepisami dotycz±cymi ochrony ¶rodowiska, oraz potwierdzaj±cy, ¿e materia³y s± produkowane w sposób bezpieczny i niewp³ywaj±cy negatywnie na ¶rodowisko, W przypadku zaoferowania równowa¿nego oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji (dotyczy PAKIETU NR 2): - w celu wykazania równowa¿no¶ci, tabelê porównawcz± (porównanie obu programów zawieraj±ce potwierdzenie równowa¿no¶ci wszystkich dostêpnych opcji programu antywirusowego i konsoli zarz±dzaj±cej) potwierdzone przez Producenta oferowanego oprogramowania lub jego przedstawiciela.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiaj±cy wymaga tak¿e do³±czenia do oferty: a) wype³nionego i podpisanego Formularza oferty z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2A (Pakiet Nr 1) i/lub za³±cznik nr 2B (Pakiet Nr 2) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wype³nionego i podpisanego Formularza cenowego z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 (Pakiet Nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) pe³nomocnictwa podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (np. konsorcjum, spó³ka cywilna), d) w przypadku gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcê, polegaj±c± na: PAKIET Nr 1: a) zmianie terminu realizacji zamówienia je¿eli jego niedotrzymanie wynika: - z dzia³ania si³y wy¿szej, - w zwi±zku z wyst±pieniem zdarzeñ losowych oraz przyczyn technicznych uniemo¿liwiaj±cych zakoñczenie realizacji czê¶ci lub ca³o¶ci przedmiotu umowy, - z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego, b) mo¿liwo¶ci dokonania zmian umowy w zakresie przedmiotu umowy w zwi±zku z niemo¿liw± do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczno¶ci± prawn±, ekonomiczn± lub techniczn±, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±c± brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego. c) zmianie wynagrodzenia w przypadku: - ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT, o kwotê wynikaj±c± ze zmiany stawki podatku VAT, - zmiany ilo¶ci przedmiotu umowy - wówczas zmniejszenie wynagrodzenia bêdzie obliczone w oparciu o ceny jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy, bêd±cej za³±cznikiem do umowy, z uwzglêdnieniem ilo¶ci rzeczywi¶cie wykonanych dostaw, bez konieczno¶ci zachowania formy pisemnej. PAKIET Nr 2: a) zmianie terminu realizacji zamówienia je¿eli jego niedotrzymanie wynika: - z dzia³ania si³y wy¿szej, - w zwi±zku z wyst±pieniem zdarzeñ losowych oraz przyczyn technicznych uniemo¿liwiaj±cych zakoñczenie realizacji czê¶ci lub ca³o¶ci przedmiotu umowy, - z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego, b) mo¿liwo¶ci dokonania zmian umowy w zakresie przedmiotu umowy w zwi±zku z niemo¿liw± do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczno¶ci± prawn±, ekonomiczn± lub techniczn±, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±c± brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www. mopr.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, ul. malmeda 8, 15-440 Bia³ystok, ul. Malmeda 8, woj. podlaskie.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 09:45, miejsce: siedziba Zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 sekretariat..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1: sprzeda¿ i dostawa sprzêtu i oprogramowania komputerowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, o nastêpuj±cym zakresie: 1) komputer zintegrowany AIO - 28 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 2) notebook A - sztuk 3 (tego samego producenta i tego samego modelu), 3) komputer - jednostka centralna - 2 sztuki (tego samego producenta i tego samego modelu), 4) monitor A - 1 sztuka, 5) monitor B - 1 sztuka, 6) monochromatyczna drukarka laserowa sieciowa z duplexem, - 24 sztuki (tego samego producenta i tego samego modelu), 7) urz±dzenie wielofunkcyjne A z duplexem - 1 sztuka, 8) urz±dzenie wielofunkcyjne B atramentowe - 1 sztuka, 9) urz±dzenie wielofunkcyjne C - 1 sztuka, 10) drukarka kolorowa sieciowa z duplexem - 1 sztuka, 11) drukarka z podajnikiem kopert - 2 sztuki (tego samego producenta i tego samego modelu), 12) drukarka laserowa o du¿ej wydajno¶ci drukowania, sieciowa z duplexem - 1 sztuka, 13) switch zarz±dzany 48 port - 3 sztuki (tego samego producenta i tego samego modelu), 14) switch desktop - 18 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 15) zasilacze UPS 400 VA 230 V - 39 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 16) router - 3 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 17) komputerowy zestaw g³o¶nikowy - 1 sztuka, 18) pendrive 8GB - 65 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 19) pendrive 16GB - 10 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 20) klawiatura QWERTY - 25 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 21) myszka komputerowa - 30 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu), 22) myszka komputerowa bezprzewodowa- 4 sztuki (tego samego producenta i tego samego modelu), 23) przewód do drukarki USB o d³ugo¶ci min 1,5 m- 30 sztuk, , 24) OPROGRAMOWANIE: a) zintegrowany pakiet programów biurowych MS OFFICE Home and Busines 2010 polski OEM lub równowa¿ny - 30 pakietów. b) zintegrowany pakiet programów biurowych MS OFFICE Pro. 2010 polski OEM lub równowa¿ny - 2 pakiety. Za równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna oprogramowanie spe³niaj±ce wymagania okre¶lone w za³±czniku Nr 1B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 25) MATERIA£Y EKSPLOATACYJNE: a) Materia³y eksploatacyjne do oferowanych drukarek (tonery) dla pozycji : 6. Monochromatyczna drukarki laserowa sieciowe z duplexem - 86 sztuk, b) Materia³y eksploatacyjne do oferowanych drukarek (tonery) dla pozycji 7. Urz±dzenie wielofunkcyjne A z duplexem - 5 sztuk, c) Materia³y eksploatacyjne do oferowanych drukarek (tusz) dla pozycji 8. Urz±dzenie wielofunkcyjne B atramentowe - 5 kpl, d) Materia³y eksploatacyjne do oferowanej drukarki (tonery) dla pozycji (CMYK) 10. Drukarka kolorowa sieciowa z duplexem - 3 kpl, e) Materia³y eksploatacyjne do oferowanych drukarek (tonery) dla pozycji 11. Drukarka z podajnikiem kopert - 10 sztuk, f) Materia³y eksploatacyjne do oferowanych drukarek (tonery) dla pozycji 12. Drukarka laserowa o du¿ej wydajno¶ci drukowania, sieciowa z duplexem - 10 sztuk. 2. Licencje na oprogramowanie musz± zezwalaæ na u¿ywanie oferowanego oprogramowania przez Zamawiaj±cego. 3. Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1A do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ oraz musi byæ fabrycznie nowy, do wytworzenia którego zastosowano wcze¶niej nieu¿ywane czê¶ci i materia³y, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, kompletny, zapakowany w oryginalne opakowania posiadaj±ce zabezpieczenia pozwalaj±ce na prawid³owe przechowywanie i bezpieczny transport, z podan± nazw± producenta i wskazaniem terminu up³ywu gwarancji producenta oraz powinien posiadaæ instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim. Sprzêt bêd±cy przedmiotem zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ 12 miesiêcy przed dat± dostawy do Zamawiaj±cego. 5. Przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wszystkie wymogi dotycz±ce bezpieczeñstwa oraz zu¿ycia energii okre¶lone w obowi±zuj±cym w Polsce prawie. 6. Oferowane urz±dzenia musz± spe³niaæ wszelkie obowi±zuj±ce w Polsce wymagania dla tego typu sprzêtu, w szczególno¶ci okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 marca 2007r. w sprawie szczegó³owych wymagañ ograniczenia wykorzystywania w sprzêcie elektrycznym i elektronicznym niektórych substancji mog±cych negatywnie oddzia³ywaæ na ¶rodowisko (Dz. U. Nr 69, poz. 457 z pó¼n. zm.), musz± posiadaæ oznakowanie CE oraz deklaracjê zgodno¶ci wystawion± przez producenta sprzêtu zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami (nale¿y przez to rozumieæ o¶wiadczenie producenta lub jego upowa¿nionego przedstawiciela, stwierdzaj±ce na jego wy³±czn± odpowiedzialno¶æ, ¿e oferowany sprzêt jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodno¶ci (t.j. Dz. U z 2010r., Nr 138, poz. 935 z pó¼n. zm). - o¶wiadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym. Dokumenty wystawione w jêzyku obcym musz± byæ przet³umaczone i podpisane przez Wykonawcê. 7. Oferowany sprzêt i oprogramowanie musi posiadaæ szczegó³owe instrukcje obs³ugi i konserwacji, no¶niki, kody, sterowniki i programy konieczne do konfigurowania, uruchamiania oraz wykorzystania czê¶ci i podzespo³ów komputera oraz karty katalogowe producenta i karty gwarancyjne w jêzyku polskim, licencje, certyfikaty i deklaracje zgodno¶ci. 8. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia ilo¶ci przedmiotu umowy w granicach ok. 30 % z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny. 9. Rozliczenie z Wykonawc± dokonywane bêdzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilo¶ci faktycznie dostarczonego sprzêtu. 10. Wymagania w zakresie materia³ów eksploatacyjnych: a) Pod pojêciem oryginalnych materia³ów eksploatacyjnych nale¿y rozumieæ: materia³y fabrycznie nowe, wyprodukowane przez producenta urz±dzeñ nie wcze¶niej ni¿ 12 miesiêcy przed dat± dostawy do Zamawiaj±cego, do których przeznaczone s± oferowane materia³y, nieregenerowane, w oryginalnych opakowaniach i opatrzone jego zastrze¿onym znakiem towarowym, o jako¶ci i parametrach akceptowanych (dopuszczonych do u¿ytku) przez producenta urz±dzeñ. b) Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne do materia³ów eksploatacyjnych o których mowa w pkt 5.2.1. ppkt 25. SIWZ Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, obowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku Wykonawca musi podaæ w Formularzu cenowym: nazwê oraz producenta oferowanego artyku³u lub materia³u, a w odniesieniu do równowa¿nych materia³ów eksploatacyjnych dodatkowo kod (symbol) oraz opis parametrów technicznych (pojemno¶æ i wydajno¶æ produktu). c). W przypadku oferowania równowa¿nych materia³ów eksploatacyjnych za równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna: - materia³y nowe, - wyprodukowane przez innego producenta ni¿ producent urz±dzenia do którego s± przeznaczone, nie wcze¶niej ni¿ 12 miesiêcy przed dat± dostawy do Zamawiaj±cego, - nieregenerowane, - nie poddane procesowi ponownego nape³niania oraz wymiany jakichkolwiek elementów, - zastosowanie ich nie mo¿e powodowaæ utraty gwarancji producenta urz±dzenia. d) Równowa¿ne materia³y eksploatacyjne musz± spe³niaæ nastêpuj±ce warunki: - musz± byæ kompatybilne ze wskazanym typem urz±dzenia, - musz± posiadaæ parametry techniczne, jako¶ciowe, funkcjonalne oraz u¿ytkowe, w szczególno¶ci parametry jako¶ci wydruku, wydajno¶ci, pojemno¶ci tuszu/tonera, takie same lub lepsze ni¿ oryginalne oferowane przez producentów danych urz±dzeñ - o¶wiadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym, - musz± zapewniæ prawid³ow± eksploatacjê urz±dzeñ, a ich zastosowanie nie mo¿e powodowaæ uszkodzenia urz±dzenia lub ograniczenia funkcji i mo¿liwo¶ci urz±dzenia oraz jako¶ci wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urz±dzenia, a ich zamontowanie i u¿ywanie nie mo¿e spowodowaæ utraty praw gwarancji producenta urz±dzenia, do którego s± przeznaczone, - nie mog± ograniczaæ wspó³pracy z oprogramowaniem urz±dzenia monitoruj±cym stan zasobników z tuszem lub tonerem. W przypadku, gdy materia³ oryginalny posiada uk³ad elektroniczny przekazuj±cy informacje o stanie zu¿ycia tuszu lub tonera, oferowany materia³ równowa¿ny musi posiadaæ analogiczny uk³ad, tak samo dzia³aj±cy, - oferowane materia³y eksploatacyjne równowa¿ne musz± mieæ co najmniej tak± sam± wydajno¶æ jak materia³y eksploatacyjne produkowane przez producentów urz±dzeñ. Na potwierdzenie wydajno¶ci oferowanych materia³ów równowa¿nych Wykonawcy zobowi±zani bêd± z³o¿yæ wraz z ofert±: - za¶wiadczenie wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jako¶ci ( certyfikat jako¶ci) potwierdzaj±ce, ¿e wydajno¶æ oferowanych materia³ów równowa¿nych jest taka sama lub wy¿sza od materia³u oryginalnego, produkowanego przez producenta urz±dzenia. W³a¶ciwymi normami, wed³ug których okre¶lona ma byæ wydajno¶æ materia³u s± stosowane przez producentów urz±dzeñ normy( lub równowa¿ne): - ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajno¶ci dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz komponentów drukuj±cych w dowolnym urz±dzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrow± ¶cie¿kê wydruku, - ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajno¶ci dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukuj±cych w dowolnym urz±dzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrow± ¶cie¿kê wydruku, - ISO/IEC 24711- norma pomiarów wydajno¶ci dla kolorowych kartrid¿y atramentowych oraz komponentów drukuj±cych w dowolnym urz±dzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrow± ¶cie¿kê wydruku, - ISO/IEC 24712 - norma pomiarów wydajno¶ci dla kolorowych kartrid¿y lub tonerów dla kolorowych drukarek atramentowych oraz do komponentów drukuj±cych w dowolnym urz±dzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrow± ¶cie¿kê wydruku . - Za dokument spe³niaj±cy wymagania Zamawiaj±cego uznaje siê równie¿ raport z testu wydajno¶ciowego przeprowadzonego wed³ug w/w norm wystawiony przez niezale¿ny podmiot zewnêtrzny zajmuj±cy siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi, dla ka¿dego materia³u równowa¿nego przedstawionego w ofercie. W przypadku dostarczenia materia³ów eksploatacyjnych Wykonawca zobowi±zuje siê do: a) udzielenia gwarancji na dostarczone materia³y eksploatacyjne do wyczerpania siê ¶rodka barwi±cego, b) pokrycia kosztów naprawy urz±dzenia, gdy jego uszkodzenie powsta³o w wyniku stosowania materia³u eksploatacyjnego równowa¿nego dostarczonego przez Wykonawcê. Za podstawê ¿±dania przez Zamawiaj±cego naprawy drukarki uwa¿a siê pisemn± opiniê autoryzowanego serwisu producenta urz±dzenia. Naprawa urz±dzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urz±dzenia na koszt Wykonawcy, c) je¿eli w trakcie umowy Zamawiaj±cy stwierdzi, i¿ wydajno¶æ, jako¶æ lub niezawodno¶æ dostarczonych materia³ów równowa¿nych niekorzystnie odbiega od wymagañ producenta urz±dzenia, Wykonawca zobowi±zuje siê do gwarancyjnej wymiany materia³u na nowy, wolny od wad, spe³niaj±cy wymagania Zamawiaj±cego (np. pochodz±cy od producenta urz±dzenia, do którego materia³ jest przeznaczony) bez zmiany ceny, w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zg³oszenia przez Zamawiaj±cego o wadliwym materiale (e-mailem lub faksem). Wymiana nast±pi na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad materia³u..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 48.00.00.00-8, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2: sprzeda¿ i dostawa oprogramowania antywirusowego - wznowienie licencji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wznowienie licencji programu antywirusowego G Data AntiVirusBusiness 11.5 dla 206 komputerów. 2. Licencja powinna uprawniaæ do rocznego prawa do wsparcia technicznego oraz aktualizacji programu i baz antywirusowych posiadanych przez Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku oprogramowania G Data AntiVirus Business 11.5 chroni±cego stacje robocze dla 206 komputerów (kontynuacja). 3. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty równowa¿nej zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 29 ust. 3 oraz 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê oprogramowania równowa¿nego do oprogramowania posiadanego przez Zamawiaj±cego, o którym mowa w pkt 5.3.1. SIWZ, od Wykonawcy wymaga siê: a) wykazania w ofercie równowa¿no¶ci zaoferowanego rozwi±zania w formie tabeli porównawczej (porównanie obu programów zawieraj±ce potwierdzenie równowa¿no¶ci wszystkich dostêpnych opcji programu antywirusowego i konsoli zarz±dzaj±cej) potwierdzone przez Producenta oprogramowania lub jego przedstawiciela i do³±czenie do z³o¿onej oferty, b) przeprowadzenie pe³nej migracji, a w szczególno¶ci odinstalowanie na wszystkich wskazanych komputerach we wszystkich lokalizacjach Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku na terenie Bia³egostoku obecnego oprogramowania antywirusowego i zainstalowanie nowego oraz przeszkolenie 5 osób z instalacji, dystrybucji, obs³ugi programu i konsoli administracyjnej (min. 10 godzin szkolenia, szkolenie dwudniowe, sprzêt i salê szkoleniow± zapewnia Wykonawca. Miejsce szkolenia: Bia³ystok). Dostawa musi nast±piæ w dni robocze w godz. 8:00-14:00 w terminie nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 48.76.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.