eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW JEZDNYCH DO ARCHIWUM W ZAKŁADZIE KARNYM W HRUBIESZOWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-12

Hrubieszów: DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW JEZDNYCH DO ARCHIWUM W ZAKŁADZIE KARNYM W HRUBIESZOWIE
Numer ogłoszenia: 445370 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Hrubieszowie , ul. Nowa 64, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6966915, faks 084 6963354.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.sw.gov.pl/pl/okregowy-inspektorat-sluzby-wieziennej-lublin/zaklad-karny-hrubieszow/index

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW JEZDNYCH DO ARCHIWUM W ZAKŁADZIE KARNYM W HRUBIESZOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów jezdnych do dwóch pomieszczeń archiwum w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie Opis przedmiotu zamówienia Parametry techniczne: - wysokość regału 1900 mm, - długość użytkowa 3250 mm, (2x1000 + 1x 1250 mm), - długość zewnętrzna (wraz z korbą) 3400 mm, - głębokość 2 x 300 mm, + gumowe odboje gr. od 20 do 40 mm - głębokość całego regału 620 - 640 mm, - ilość półek 5 + 1 (kryjąca) - odstęp miedzy półkami (światło) 325 mm, Przewidywana ilość regałów w pomieszczeniu: I pomieszczenia - 7 szt. ( 227,5 mb półki użytkowej), II pomieszczenie - 11 szt. ( 357,5 mb półki użytkowej). Tory jezdne wpuszczane do podłoża (po montażu torów na posadce zostanie ułożona terakota zostanie), zabezpieczone przed korozja przez cynkowanie, wyposażone w ograniczniki przesuwu uniemożliwiające przemieszczanie regałów poza ustalona linie graniczną. Podstawy jezdne wykonane w sposób zapewniający ich odpowiednia sztywność, koła jezdne osadzone na łożyskach nie wymagających konserwacji. Ściany boczne pełne z otworami przystosowanymi do mocowania półek na specjalnych zaczepach. Otwory w rozstawie co 20 mm zapewniające swobodna i płynna regulacje wysokości zawieszenia półek bez użycia narzędzi. Półka zakrywająca skręcana ze ścianami regału zapewniająca poprawienie sztywności regałów. Półki o grubości 21mm i dopuszczalnym obciążeniu co najmniej 60kg, dwukrotnie gięte na krótszym i trzykrotnie na dłuższym zewnętrznym boku. Ściany środkowe wykonane w postaci stężeń krzyżowych z listwą zabezpieczającą przed przesuwem dokumentów na druga stronę. Regały wprowadzane w ruch przy użyciu korby w kolorze czarnym. Korby wyposażone w mechanizm blokady zabezpieczającej regał przed przypadkowym przesuwem. Panel ozdobny wykonany z jednolitej blachy stalowej z tabliczkami opisowymi służącymi do oznaczania zawartości regałów. Zabezpieczenia gwarantujące bezpieczeństwo: gumowe odboje montowane na krawędziach zabezpieczają przed uderzeniem regału o regał i chronią przed przypadkowym zgnieceniem dłoni pracownika. Wszystkie metalowe elementy regałów pozbawione są ostrych krawędzi. Całość konstrukcji zapewnia stabilność i pełne bezpieczeństwo pracy. Wszystkie elementy regałów malowane farbą proszkową w kolorze RAL 7040 odporną na ścieranie, zadrapania, nieszkodliwą dla zdrowia i obojętną dla środowiska naturalnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia, załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia, załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia, załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia, załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia, załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Hrubieszów, ul Nowa 64, 22-500 Hrubieszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Zakład Karny Hrubieszów, ul Nowa 64, 22-500 Hrubieszów, sekretariat pokój nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.