Ogłoszenie z dnia 2006-08-29
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Radom: dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych do jednostek KWP w Radomiu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, do kontaktów: Leszek Jaczyński, Alicja Zagożdzon, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, tel. 048 3453003, fax 048 3452002, e-mail: leszekjaczynski@wp.pl, www.mazowiecka.policja.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych do jednostek KWP w Radomiu. 5) Krótki opis: Dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych w zakresie określonym w załącznikach asortymentowych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 805 049,16 PLN z VAT
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 40% 2. Zgodność z asortymentem - 40% 3. Dowóz do jednostek - 20%
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1A rejon płocki - materiały kancelaryjno-biurowe LEDAX sp. z o.o., 01-267 Warszawa. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 73 825,19 Oferta z najniższą ceną: 73 825,19 / oferta z najwyższą ceną: 103 365,52 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2A rejon płocki - kalendarze PUH "ANIEW" sp.j., 41-200 Sosnowiec. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 5 317,62 Oferta z najniższą ceną: 5 317,62 / oferta z najwyższą ceną: 6 013,40 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1B rejon ciechanowski - materiały kancelaryjno-biurowe LEDAX sp. z o.o., 01-367 Warszawa. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 93 252,91 Oferta z najniższą ceną: 93 252,91 / oferta z najwyższą ceną: 133 774,94 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2B rejon ciechanowski - kalendarze UDZIAŁOWIEC sp. z o.o., 42-256 Olsztyn k/Częstochowy. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 4 261,56 Oferta z najniższą ceną: 4 261,56 / oferta z najwyższą ceną: 5 146,08 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1C rejon siedlecki - materiały kancelaryjno-biurowe "ANNEX" sp. z o.o., 23-235 Annopol. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 74 321,58 Oferta z najniższą ceną: 74 321,58 / oferta z najwyższą ceną: 107 734,39 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2C rejon siedlecki - kalendarze PUH "ANIEW" sp.j., 41-200 Sosnowiec. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 4 634,05 Oferta z najniższą ceną: 4 634,05 / oferta z najwyższą ceną: 6 162,89 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1D rejon ostrołęcki - materiały kancelaryjno-biurowe FAMEX Jastrzębscy sp.j., 26-600 Radom. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 115 363,97 Oferta z najniższą ceną: 115 363,97 / oferta z najwyższą ceną: 149 942,20 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2D rejon ostrołęcki - kalendarze PUH "ANIEW" sp.j., 41-200 Sosnowiec. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 2 176,48 Oferta z najniższą ceną: 2 176,48 / oferta z najwyższą ceną: 2 267,24 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1E rejon radomski - materiały kancelaryjno-biurowe "ANNEX" sp. z o.o., 23-235 Annopol. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 415 337,62 Oferta z najniższą ceną: 415 337,62 / oferta z najwyższą ceną: 599 514,14 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2E rejon radomski - kalendarze PUH "ANIEW" sp.j., 41-200 Sosnowiec. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 16 285,17 Oferta z najniższą ceną: 16 285,17 / oferta z najwyższą ceną: 21 511,53 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: S/2006. 3) Data udzielenia zamówienia: zad. 1A, 1B, 1C, 1D,1E - 14.06.2006, zad. 2A, 2B, 2C, 2D, 2E - 19.06.2006, 4) Liczba otrzymanych ofert: Zad. 1A, 1B, 1C, 1D - 4, Zad. 2A, 2B, 2C, 2D, 2E - 3, 1E - 5, 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2006/S 41 - 43702 z dnia 01.03.2006 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 07.2006
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa artykułów biurowych
- Usługa sporządzenia operatów szac. określających wart. prawa własności nieruch. położonych w Radomiu przy ulicy: Słowackiego, Królowej Jadwigi, Wernera, Holszańskiej, Beliny - Prażmowskiego, Miodowej
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Radomiu
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do SWPZZPOZ w Radomiu" - 11/2025
- Pierwsze wyposażenie w nowym budynku Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i pudeł archiwizacyjnych na potrzeby ŁOR i 21 BP ARiMR w województwie łódzkim - w podziale na części
- Sukcesywne dostawy papieru offsetowego, graficznego powlekanego, papieru preprint i satynowanego oraz materiałów samoprzylepnych i tektury
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.