Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Kielce: Dostawa staplerów; narzędzi laparoskopowych: wielokrotnego użytku, jednorazowego użytku; akcesorii laparoskopowych jednorazowego użytku; laryngoskopów z oświetleniem światłowodowym; łyżek noworodkowych do laryngoskopu; narzędzi ortopedycznych i chirurgicznych; drutów Kirschnera; narzędzi chirurgicznych.
Numer ogłoszenia: 44525 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, fax (041) 361 58 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa staplerów; narzędzi laparoskopowych: wielokrotnego użytku, jednorazowego użytku; akcesorii laparoskopowych jednorazowego użytku; laryngoskopów z oświetleniem światłowodowym; łyżek noworodkowych do laryngoskopu; narzędzi ortopedycznych i chirurgicznych; drutów Kirschnera; narzędzi chirurgicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa: Pakiet nr 1-staplery; Pakiet nr 2- narzędzia laparoskopowe wielokrotnego użytku; Pakiet nr 3- narzędzia i akcesoria laparoskopowe jednorazowego użytku, sterylne; Pakiet nr 4- laryngoskop, łyżki noworodkowe do laryngoskopu; Pakiet nr 5- narzędzia ortopedyczne i chirurgiczne; Pakiet nr 6- druty Kirschnera; Pakiet nr 7- narzędzia chirurgiczne szczegółowo okreslonych w załączonym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Pakiety ww nie mogą byc dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierajace pełnego zakresu przedmiotu zamówienia okreslonego w pakiecie zostaną odrzucone. Dostawa powinna być w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia, w sytuacjach nagłych dostawa w ciągu 24 godzin. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1- nie wymaga; Pakiet nr 2- 1.400,00zł; Pakiet nr 3- 800,00zł; Pakiet nr 4- nie wymaga; Pakiet nr 5- 1.200,00zł; Pakiet nr 6- 200,00zł; Pakiet nr 7- 450,00zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 pkt 1-4, którzy: posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Nie spełnienie chociazby jednego warunku skutkowac będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/ odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniona i podpisana oferta według formularza stanowiacego załącznik nr 1 do specyfikacji. Oświadczenie o spełnianiu warunków okreslonych w art.22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art.24 ust.1 i 2 ustawy; w przypadku składania oferty wspólnej ww oświadczenie składa każdy z Wykonawców składajacych oferte wspólną. Oświadczenie stosownie do wymogów art.36 ust.4 ustawy dotyczace podwykonawców. Oświadczenie w trybie art.44 ustawy. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty wspólnej ww oświadczenie składa kazdy z Wykonawców składajacych oferte wspólną. Informacje banku lub SKOK w którym Wykonawca posiada rachunek, wystawione nie wczesniej niż 3m-ce przed upływem terminu składania ofert. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykaz przynajmniej dwóch wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te dostawy dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca mający siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.) Wykonawcy wystepujący wspólnie musza ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego publicznego. Jezeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzajace dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych. Wymienione powyzej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą byc przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres niezmienności ceny - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy w Kielcach, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Staplery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler liniowy tnący z wbudowanym nożem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.12.41.00-6, 33.16.90.00-2, 33.14.17.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres niezmienności ceny - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia laparoskopowe wielokrotnego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia laparoskopowe wielokrotnego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.12.41.00-6, 33.16.90.00-2, 33.14.17.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres niezmienności ceny - 10
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Remont drogi powiatowej nr 1257T na odcinku Strojnów-Krauzów od km: 10+418 do km: 11+418
- Zakup wraz z dostawą, ekspanderów tkankowych piersiowych, sizerów piersiowych dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Przeprowadzenie szkoleń dla personelu IT OnkoCWBK współfinansowanego ze środków KPO w ramach przedsięwzięcia: "Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego OnkoCWBK ŚCO"
- "Prace remontowe wewnętrzne w budynku Sądu Rejonowego w Kielcach przy ul. Warszawskiej 44" - powt.
- Modernizacja oświetlenia poprzez montaż oświetlenia kolorowego na arenie głównej dot. Modernizacji "Hali Legionów" przy ul. L. Drogosza 2 w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących niwelowanie drobnych barier architektonicznych Politechniki Świętokrzyskiej w ramach projektu nr FERS.03.01-IP.08-0011/24
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych - 9 pakietów.
- Zakup narzędzi i elektronarzędzi na potrzeby Zespołu Sal Operacyjnych Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa aparatury medycznej i mebli na potrzeby POZ SP ZOZ MSWIA w Szczecinie w pakietach w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"(...)
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby SP ZOZ w Sokółce
- Wzmocnienie potencjału Gminy Miejsce Piastowe w zakresie obrony cywilnej - zadania bieżące gminy
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.