Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 445186 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - mycie podstawowe pojazdu osobowego lub dostawczego (pojazdu oznakowanego i pojazdu nieoznakowanego), nie częściej niż 3 razy w jednym miesiącu, przy czym zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie mycie pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących oraz jego płukanie i osuszenie Przedmiot zamówienia podzielono na 35 części zgodnie z opisem zawartym w pkt IV SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług w : - myjni ręcznej (włącznie z myciem felg/ kołpaków pojazdu) - myjni ręcznej przy użyciu myjki ciśnieniowej (włącznie z myciem felg/kołpaków pojazdu) - myjni automatycznych, portalowych, tunelowych Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo. Myjnia musi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny i w oznakowaniu policyjnym. Uszkodzenie pojazdu, jego elementów lub oznaczenia pojazdu w trakcie świadczonej usługi powoduje odpowiedzialność Wykonawcy, a koszty naprawy szkody zostaną pokryte z polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizowania umowy polisę ubezpieczeniową w zakresie odpowiedzialności cywilnej od szkód, które nastąpią w wyniku świadczonych usług mycia pojazdów, w szczególności od takich zdarzeń jak: uszkodzenia i zarysowania karoserii, zniszczenia wywołane czynnikami mechanicznymi i zastosowanymi środkami myjącymi i czyszczącymi. Wykonawca będzie realizował usługi mycia różnych typów i marek pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego, zarówno pojazdów osobowych jak i dostawczych, pojazdów oznakowanych i nieoznakowanych. Pojazdy służbowe podstawiane przez Zamawiającego na myjnię Wykonawcy będą oznakowane - jako pojazdy uprzywilejowane, a w przypadku mycia pojazdów służbowych nieoznakowanych kierowca Zamawiającego przedstawi każdorazowo do wglądu pracownikowi myjni Książkę kontroli pracy sprzętu służbowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do korzystania z usług myjni. Z uwagi na tryb pracy pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług ich mycia poza kolejnością. Jedno mycie podstawowe nie powinno przekroczyć 15 minut, a przypadku myjni ręcznych 20 minut. Wykonawca zapewni możliwość świadczenia usługi mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Zamawiającego co najmniej 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), od godz. 10:00 do 18:00. Myjnia musi spełniać wymogi ochrony środowiska określone w obowiązujących przepisach - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska Dz. U. z 2008r. Nr 2562, poz. 150627 z późn.zm. Wykonawca jest zobowiązany traktować jako poufne wszelkie informacje uzyskane w wyniku świadczenia usługi, a pozyskanych informacji nie może używać do celów innych niż związane z realizacją zadania oraz nie może ich ujawniać osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Informacje te mogą być ujawnione tylko pracownikom Zamawiającego i Wykonawcy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00 - Mycie samochodów i podobne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZHU JOLANTA GÓRA, UL. 2-GO LUTEGO 17, 66-440 SKWIERZYNA, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3168,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3168,00
Oferta z najniższą ceną: 3168,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3168,00
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AUTO MYJNIA J&J MARCIN JÓZWA, UL. ŁĄCZNA 24A/1, 68-213 LIPINKI ŁUŻYCKIE, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1463,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1463,41
Oferta z najniższą ceną: 1463,41 / Oferta z najwyższą ceną: 1463,41
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PODSTAWA PRAWNA: art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy P.z.p.:Zamawiający może udzielić zamóienia z wolnej ręki, jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamóienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie włynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione UZASADNIENIE FAKTYCZNE: na wybór wykonawcy zadania w zakresie cz. KP Iłowa były przeprowadzone kolejno 2 postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, unieważnione ze względu na brak ofert (art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy P.z.p.) a na wybór wykonawcy w zakresie cz. KP Skwierzyna były przeprowadzone kolejno 2 postępowania unieważnione ze względu na to, że złożono dwukrotnie ofertę podlegającą odrzuceniu (art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy P.z.p.). Tym samym zachodzą przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy P.z.p., a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





