Ogłoszenie z dnia 2009-12-30
Środa Wielkopolska: Świadczenie usług w zakresie organizacji i pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg oraz organizacji i wykonywania objazdów zimowych dróg na terenie działania Rejonu w Środzie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 445134 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu Rejon w Środzie Wlkp., ul. Libelta 2, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 285 30 23, faks 0-61 285 30 23 wew. 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie organizacji i pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg oraz organizacji i wykonywania objazdów zimowych dróg na terenie działania Rejonu w Środzie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie organizacji i pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg w siedzibie zamawiającego GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Srodzie Wlkp. całodobowo we wszystkie dni wolne od pracy, niedziele i święta oraz w godzinach nocnych w okresie od 01.11.2009 do 31.03.2010 oraz organizacji i wykonywania objazdów zimowych dróg krajowych na terenie działania Rejonu w Środzie Wlkp. we wszystkie dni wolne od pracy, niedziele i święta w okresie od 01.11.2009 do 31.03.2010.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.10.00.00 - Usługi administracji publicznej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 49405.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Bolesław Spochacz, Środa Wlkp, 63-000 Ruszkowo 7A, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 49405.00
- Oferta z najniższą ceną: 49405.00 oferta z najwyższą ceną: 51260.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.