eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Bełchatów: DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 44501 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na 5 następujące części (Pakiety): PAKIET I Endoprotezy cementowe biodra - 70 szt -trzpień modularny o różnym offisecie, bezkołnierzowy, stalowy, wysokopolerowany z centralizerem, -głowa metalowa o średnicy 28 i 32 mm w różnych rozmiarach długości, -panewka polietylenowa crosslink dwuprofilowa /wysoka i niska/ z dodatkowym pokryciem głowy, -korek do kanału szpikowego Użyczenie instrumentarium z możliwością stosowania techniki operacyjnej małoinwazyjnej, bank implantów na okres trwania umowy oraz szkolenie personelu w stosowaniu ww. implantów (wszystko wliczone w cenę oferty). PAKIET II Małe gwoździe blokowane do leczenia złamań rzepki i wyrostka łokciowego o średnicy 3,5 mm oraz 4,5 mm - 25 szt Bank implantów wraz z instrumentarium do ich stosowania, na okres obowiązywania umowy. PAKIET III Kompletny system do stabilizacji przeszczepu więzadła krzyżowego przedniego składający się z: 15 śrub interferencyjnych, sterylnych, biowchłanialnych, wykonanych z kopolimerów PLLA (96% prawoskrętnych, 4% lewoskrętnych) do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych; do mocowania przeszczepu w kanale udowym i piszczelowym w rozmiarach: 7,3 x 20 mm, 7,3 x 25 mm, 7,3 x 30 mm, 8 x 20 mm, 8 x 25 mm, 8 x 30 mm, 9 x 20 mm, 9 x 25 mm, 9 x 30 mm, 10 x 20 mm, 10 x 25 mm, 10 x 30 mm, 11 x 20 mm, 11 x 25 mm, 11 x 30mm - 15 szt; 25 śrub interferencyjnych, sterylnych, pakowanych pojedyńczo z polerowanym gwintem, pojedyńczym lub podwójnym zwojem gwintu 7 mm dia. x 20 mm, 3,5 mm hex, 7 mm dia. x 25 mm, 3,5 mm hex, 7 mm dia. x 30 mm, 3,5 mm hex, 8 mm dia. x 20mm, 3,5 mm hex, 8 mm dia. x 25 mm, 3,5 mm hex, 8 mm dia. x 30 mm, 3,5 mm hex, 9 mm dia. x 20 mm, 3,5 mm hex, 9 mm dia. x 25 mm, 3,5 mm hex, 9 mm dia. x 30 mm, 3,5 mm hex -25 szt.; 10 Zawieszka udowa do rekonstrukcji ACL typu endobutton posiadająca przymocowaną pętlę z nici o zwiększonej wytrzymałości służąca do zamocowania przeszczepu dostępna w rozmiarach od 15 mm do 60 mm ze skokiem, co 5 mm. Implant powinien posiadać dwie nici służące do przeciągania go przez kanały. Jedna z nici zamocowana osiowo wewnątrz implantu służąca do przeciągania, druga zamocowana na skrzydle w celu pionizacji implantu - 10 szt. wraz z instrumentarium dającym możliwość rekonstrukcji dwupęczkowej, czterokanałowej więzadła krzyżowego przedniego, na okres obowiązywania umowy. PAKIET IV 40 sterylnych implantów barkowych, tytanowych, do rekonstrukcji uszkodzeń stożka rotatorów, średnica 5 mm, długość 14 mm, samogwintujących, niewymagający dodatkowego instrumentarium; w zestawie na jednorazowym podajniku z dwoma super mocnymi nićmi w dwóch kolorach, umieszczonymi w zewnętrznie wyeksponowanym, znajdującym się poza jego częścią gwintującą, pojedyńczym oczku implantu - 40 szt. wraz z instrumentarium dającym możliwość rekonstrukcji dwupęczkowej, czterokanałowej więzadła krzyżowego przedniego do ww. implantów na czas obowiązywania umowy oraz szkolenie personelu. PAKIET V Sterylny, biowchłanialny, kaniulizowany, wykonany z PLLA implant - strzałka do szycia uszkodzeń łękotki, w rozmiarach 10 mm, 13 mm, 16 mm. Implant fabrycznie umieszczony na jednorazowym podajniku wyposażony w kołnierz dociskowy, umożliwjającym manualną siłę docisku implantu. Kaniula podajnika zaopatrzona w oczko do obserwacji poziomu zagłębienia implantu w łękotce - 3 szt. Dodatkowe, pojedyńczo pakowane, sterylne, biowchłanialne, kaniulizowanych implanty-strzałek bez jednorazowych podajników, dostępne w rozmiarach 10 mm, 13 mm, 16 mm, z możliwością umieszczenia i użycia z powyższymi jednorazowymi podajnikami, jeśli podczas jednej procedury operacyjnej zajdzie potrzeba użycia więcej niż jednego implantu - 10 szt. Igły do szycia łękotek podwójnie połączone nicią jednorazowe możliwe do założenia za pomocą instrumentarium Zone Specific II - 2 szt. Wraz z instrumentarium dającym możliwość rekonstrukcji dwupęczkowej, czterokanałowej więzadła krzyżowego przedniego do ww. implantów na czas obowiązywania umowy oraz szkolenie personelu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych/Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk OFERTA i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ. 7.1 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonywaniu zamówienia (wymagane co najmniej 2 zrealizowane dostawy). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (system: spełnia/ nie spełnia ) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i 2 ww. ustawy i dokumentów, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty wymagane od Wykonawców - Rozdz. VI SIWZ w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane §1 ust. 1 pkt.1 i 2, §1 ust. 2 pkt. 2, /Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. poz. 188, Nr 1155/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w trybie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy). 2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówień na dostawy w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia (zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia) o łącznej wartości tych zamówień nie mniejszej niż całkowita wartość brutto wynikająca ze złożonej oferty przetargowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np.: opinie, referencje); 4. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1) druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/; 2) druk FORMULARZ CENOWY /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ/ 3) pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 1), a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisanie/poświadczenie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem, w zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów - Sekcja Zamówień Publicznych (pok. nr 92).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów - w Sekretariacie Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. nr 18).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy cementowe biodra - 70 szt -trzpień modularny o różnym offisecie, bezkołnierzowy, stalowy, wysokopolerowany z centralizerem, -głowa metalowa o średnicy 28 i 32 mm w różnych rozmiarach długości, -panewka polietylenowa crosslink dwuprofilowa /wysoka i niska/ z dodatkowym pokryciem głowy, -korek do kanału szpikowego Użyczenie instrumentarium z możliwością stosowania techniki operacyjnej małoinwazyjnej, bank implantów na okres trwania umowy oraz szkolenie personelu w stosowaniu ww. implantów (wszystko wliczone w cenę oferty)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Małe gwoździe blokowane do leczenia złamań rzepki i wyrostka łokciowego o średnicy 3,5 mm oraz 4,5 mm - 25 szt Bank implantów wraz z instrumentarium do ich stosowania, na okres obowiązywania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompletny system do stabilizacji przeszczepu więzadła krzyżowego przedniego składający się z: 15 śrub interferencyjnych, sterylnych, biowchłanialnych, wykonanych z kopolimerów PLLA (96% prawoskrętnych, 4% lewoskrętnych) do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych; do mocowania przeszczepu w kanale udowym i piszczelowym w rozmiarach: 7,3 x 20 mm, 7,3 x 25 mm, 7,3 x 30 mm, 8 x 20 mm, 8 x 25 mm, 8 x 30 mm, 9 x 20 mm, 9 x 25 mm, 9 x 30 mm, 10 x 20 mm, 10 x 25 mm, 10 x 30 mm, 11 x 20 mm, 11 x 25 mm, 11 x 30mm - 15 szt; 25 śrub interferencyjnych, sterylnych, pakowanych pojedyńczo z polerowanym gwintem, pojedyńczym lub podwójnym zwojem gwintu 7 mm dia. x 20 mm, 3,5 mm hex, 7 mm dia. x 25 mm, 3,5 mm hex, 7 mm dia. x 30 mm, 3,5 mm hex, 8 mm dia. x 20mm, 3,5 mm hex, 8 mm dia. x 25 mm, 3,5 mm hex, 8 mm dia. x 30 mm, 3,5 mm hex, 9 mm dia. x 20 mm, 3,5 mm hex, 9 mm dia. x 25 mm, 3,5 mm hex, 9 mm dia. x 30 mm, 3,5 mm hex -25 szt.; 10 Zawieszka udowa do rekonstrukcji ACL typu endobutton posiadająca przymocowaną pętlę z nici o zwiększonej wytrzymałości służąca do zamocowania przeszczepu dostępna w rozmiarach od 15 mm do 60 mm ze skokiem, co 5 mm. Implant powinien posiadać dwie nici służące do przeciągania go przez kanały. Jedna z nici zamocowana osiowo wewnątrz implantu służąca do przeciągania, druga zamocowana na skrzydle w celu pionizacji implantu - 10 szt. wraz z instrumentarium dającym możliwość rekonstrukcji dwupęczkowej, czterokanałowej więzadła krzyżowego przedniego, na okres obowiązywania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 40 sterylnych implantów barkowych, tytanowych, do rekonstrukcji uszkodzeń stożka rotatorów, średnica 5 mm, długość 14 mm, samogwintujących, niewymagający dodatkowego instrumentarium; w zestawie na jednorazowym podajniku z dwoma super mocnymi nićmi w dwóch kolorach, umieszczonymi w zewnętrznie wyeksponowanym, znajdującym się poza jego częścią gwintującą, pojedyńczym oczku implantu - 40 szt. wraz z instrumentarium dającym możliwość rekonstrukcji dwupęczkowej, czterokanałowej więzadła krzyżowego przedniego do ww. implantów na czas obowiązywania umowy oraz szkolenie personelu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny, biowchłanialny, kaniulizowany, wykonany z PLLA implant - strzałka do szycia uszkodzeń łękotki, w rozmiarach 10 mm, 13 mm, 16 mm. Implant fabrycznie umieszczony na jednorazowym podajniku wyposażony w kołnierz dociskowy, umożliwjającym manualną siłę docisku implantu. Kaniula podajnika zaopatrzona w oczko do obserwacji poziomu zagłębienia implantu w łękotce - 3 szt. Dodatkowe, pojedyńczo pakowane, sterylne, biowchłanialne, kaniulizowanych implanty-strzałek bez jednorazowych podajników, dostępne w rozmiarach 10 mm, 13 mm, 16 mm, z możliwością umieszczenia i użycia z powyższymi jednorazowymi podajnikami, jeśli podczas jednej procedury operacyjnej zajdzie potrzeba użycia więcej niż jednego implantu - 10 szt. Igły do szycia łękotek podwójnie połączone nicią jednorazowe możliwe do założenia za pomocą instrumentarium Zone Specific II - 2 szt. Wraz z instrumentarium dającym możliwość rekonstrukcji dwupęczkowej, czterokanałowej więzadła krzyżowego przedniego do ww. implantów na czas obowiązywania umowy oraz szkolenie personelu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.