Ogłoszenie z dnia 2009-12-30
Krosno: Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
Numer ogłoszenia: 444992 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, faks 013 4368678.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych - część A zamówienia oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek - część B zamówienia na potrzeby Grupy Zakupowej, złożonej z: 1. Urząd Miasta Krosna 2. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. 3. Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Krośnie 4. Centrum Usług Komunalnych w KROEKO Sp. z o.o. 5. Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o. w Krośnie 6. Miejski Zespół Szkół nr 6 w Krośnie reprezentowanej przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. Wykonawca zawrze umowy z poszczególnymi członkami Grupy Zakupowej. Wartość każdej umowy zostanie określona na podstawie indywidualnych zapotrzebowań każdego z tych podmiotów (załącznik nr 2a i 2b) i oferty Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a i 1b, będące jednocześnie formularzem cenowym przeznaczonym do wypełnienia przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga złożenia załączników nr 1a i 1b w formie elektronicznej. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Poszczególne dostawy będą realizowane przez Wykonawcę w oparciu o zamówienie złożone przez członka Grupy Zakupowej w sposób uzgodniony z wykonawcą. Preferowane będzie składanie zamówień przy użyciu Internetowej Platformy Handlowej o ile wykonawca dysponuje taką platformą. Wykonawca w Głównym formularzu ofertowym złoży oświadczenie o posiadaniu lub braku Internetowej Platformy Handlowej. 2. Czas realizacji dostawy - nie dłużej niż 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia. 3. Miejscem dostawy materiałów objętych zamówieniami będzie siedziba członka Grupy Zakupowej albo inne wskazane przez niego miejsce. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zamówienia na poszczególne materiały w ilości mniejszej niż zaplanowane w specyfikacji, bez roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia utrzymania stałej ceny na dany produkt przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Za realizację Zamówienia odpowiada w całości Wykonawca. 7. Wykonawca dostarcza produkty fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, z licencjonowanej sieci dystrybucyjnej. Produkty są oryginalne, oznaczone logiem producenta oraz odpowiednimi banderolami lub znakami holograficznymi stwierdzającymi ich autentyczność. 8. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. Za produkty równoważne Zamawiający uznaje te produkty i towary, które posiadają własności i parametry techniczno-jakościowe nie gorsze, niż produkty wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1a i 1b do specyfikacji. W szczególności za produkty równoważne - materiały eksploatacyjne do drukarek i kopiarek, Zamawiający uznaje produkty zamienne, przeznaczone do stosowania w danym urządzeniu zamiennie z produktami oryginalnymi, o zawartości czynnika barwiącego nie mniejszej niż oryginał, oraz takie, które umożliwiają uzyskanie jakości wydruku nie gorszej niż w przypadku zastosowania produktu oryginalnego. 10. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego, obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę równoważnego materiału eksploatacyjnego do drukarek i kopiarek Wykonawca dostarczy dowód na posiadanie przez producenta tego materiału systemu zapewnienia jakości zgodnego z normami serii ISO 9000 lub równoważnego. 11. W przypadku powzięcia wątpliwości co do równoważności produktów równoważnych bądź jakości tych produktów, dla których Zamawiający nie wskazał odniesienia jakościowego, Zamawiający wezwie Wykonawców do przedstawienia dowodów potwierdzających jakość lub równoważność, w terminie do 3 dni roboczych od daty wezwania, przesłanej faksem. Nie złożenie dowodów potwierdzających jakość lub równoważność będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1pkt 2) PZP. 12. Za oryginalne produkty - materiały eksploatacyjne do drukarek i kopiarek, Zamawiający uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów, a także produkty, których zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta, również w przypadku kiedy awaria sprzętu nastąpi z powodu zastosowania produktu innego niż producenta sprzętu. Wykonawca przedłoży aktualne dokumenty, zaświadczające o dopuszczeniu produktu do stosowania wraz z klauzulą o zachowaniu gwarancji w przypadku kiedy awaria sprzętu nastąpi z powodu zastosowania produktu innego niż producenta sprzętu, wystawione przez producenta sprzętu którego dotyczy. 13. W przypadku gdy Zamawiający nie określił w specyfikacji producenta towaru lub materiału oraz dla wszystkich produktów równoważnych Wykonawca poda w ofercie nazwę i producenta (markę) tego towaru lub materiału..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 262957.38 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Krosno Sp. z o.o., ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 91328.28
- Oferta z najniższą ceną: 91328.28 oferta z najwyższą ceną: 92342.82
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Resgraph Sp. z o.o., ul. Boya - Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 171629.11
- Oferta z najniższą ceną: 171629.11 oferta z najwyższą ceną: 171670.02
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Przebudowa ZOL w ramach: "Rozwój opieki paliatywnej, geriatrycznej i leczniczej, a także poprawa jakości usług medycz. dla pacjentów z chorobami nowotworowymi w szpitalach Lwowa, Tarnopola i Krosna"
- Dostawa materiałów biurowych
- Prace konserwatorskie nagrobków na Starym Cmentarzu przy ul. Krakowskiej w Krośnie - ETAP II
- Konserwacja, opróżnianie i czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników
- Dostawy testów diagnostycznych, odczynników do hodowli komórkowej, certyfikowanych materiałów odniesienia, wzorców i szczepów
- Oczyszczenie rowów przydrożnych w 2025 roku na terenie miasta Krosna
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Razem możemy więcej -integracja społeczna w Gminie Józefów
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- Zakup i dostawa artykułów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.