eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StegnaZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE NA OKRES 01.02.2010 DO 31.01.2011. NR SPRAWY DPS 2/230/31/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-29

Stegna: ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE NA OKRES 01.02.2010 DO 31.01.2011. NR SPRAWY DPS 2/230/31/09
Numer ogłoszenia: 444884 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Morska 11, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, tel. 055 2478384, faks -55 2478205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowydworgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu powiatowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE NA OKRES 01.02.2010 DO 31.01.2011. NR SPRAWY DPS 2/230/31/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla domu Pomocy Społecznej Mors w Stegnie na okres od 01.02.2010 do 31.01.2011. Zakres asortymentowy oraz średnioroczne ilości zostały określone w formularzach cenowych stanowiących załączniki 1-9 do siwz Zamówienie z podziałem na pakiety Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia -zadania od 1 do 9 1. Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa - załącznik nr 1; 2. Owoce warzywa i podobne produkty - załącznik nr 2; 3. Owoce, warzywa i podobne produkty- owoce, warzywa mrożone - załącznik nr 3; 4. Produkty mleczarskie - załącznik nr 4; 5. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - załącznik nr 5; 6. Różne produkty spożywcze - załącznik nr 6; 7. Różne produkty spożywcze - pieczywo - załącznik nr 7; 8. Ryby mrożone, wędzone, przetworzone - załącznik nr 8; 9. Ryby świeże, - załącznik nr 9. 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do n - wypełnione i podpisane przez wykonawcę A.3) Wzór umowy A.4) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone jak niżej : B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B 1, 2,3,6,D 2,E1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie - Inne dokumenty -W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Zamawiający żąda Umowy regulującej współpracę tych wykonawców G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: G.2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - udzielony upust od cen netto - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowydworgdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Mors ul. Morska 11 82-103 Stegna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Mors ul. Morska 11 82-103 Stegna pok.nr 61.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWY PRODUKTÓW ROLNICTWA I OGRODNICTWA, ZBOŻA, ZIEMNIAKI, WARZYWA , OWOCE I ORZECHY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów odbywać się będzie 2 razy w tygodniu (poniedziałek/czwartek) w godz.7-14. Dostarczane warzywa i owoce winny być świeże, dobrej jakośc i , pozbawione oznak niewłaściwego przechowywania i transportu szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku Nr 1 siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2, 03.20.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. udzielony upust od cen netto - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów odbywać się będzie 2 razy w tygodniu ( poniedziałek/czwartek) w godz.7-14. Produkty winny być przywożone w opakowaniach (ilościowych) zgodnych ze złożonym zamówieniem Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku Nr 2 siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. udzielony upust od cen netto - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów odbywać się będzie 1 raz w tygodniu (PIĄTEK ) w godz.7-14. Produkty winny być przewożone w opakowaniach (ilościowych) zgodnych ze złożonym zamówieniem Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku Nr 3 siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. udzielony upust od cen netto - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów odbywać się będzie 3 razy w tygodniu ( PONIEDZIAŁEK /ŚRODA/PIĄTEK) w godz.6:30-7:00 Produkty winny być przewożone w opakowaniach ilościowych zgodnie ze złożonym zamówieniem Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku Nr 4 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. udzielony upust od cen netto - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH MIĘSA I PRODUKTOW MIĘSNYCH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów odbywać się będzie 2 razy w tygodniu ( WTOREK /CZWARTEK) w godz.7-14. Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku Nr 5 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. udzielony upust od cen netto - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów odbywać się będzie 1 raz w tygodniu ( CZWARTEK) w godz.7-14. Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku Nr 6 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Udzielony upust od cen netto - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DOSTAWA PIECZYWA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów odbywać się będzie CODZIENNIE w godz.6:30 -7:00. Pieczywo powinno być świeże Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku Nr 7 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. udzielony upust od cen netto - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: DOSTAWA RYB MROŻONYCH, WĘDZONYCH, PRZETWORZONYCH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa produktów odbywać się będzie 1 raz w tygodniu ( PIĄTEK) w godz.7-14. Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku Nr 8 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: DOSTAWA RYB ŚWIEŻYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa produktów odbywać się będzie 1 raz w tygodniu ( PIĄTEK) w godz.7-14. Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku Nr 9 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. udzielony upust od cen netto - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.