eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smyków › Dostawa koparko - ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-14

Smyków: Dostawa koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 44478 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Smyków , Smyków 91, 26-212 Smyków, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3739181, faks 0-41 3739181.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smykow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.smykow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko - ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koparko-ładowarki wraz z osprzętem, spełniającej następujące wymagania i parametry:zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ Fabrycznie nowa. 2) Rok produkcji: nie starsza niż 2010 r. 3) Kołowa. 4) Spełniająca normy pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawo o ruchu drogowym. 5) Sprawna technicznie. 6) Gotowa do eksploatacji. 7) Wymiary i masa: a) masa całkowita: w przedziale od 8000 do 9000 kg, b) długość całkowita do jazdy: maksymalnie 6,20 m, c) wysokość transportowa: maksymalnie 3,80 m, d) wysokość z kabiną: maksymalnie 3,10 m, e) szerokość: maksymalnie 2,50 m. 8) Silnik: a) wysokoprężny, b) z turbodoładowaniem, c) moc znamionowa: przynajmniej 90 KM. 9) Układ jezdny i sterowanie: a) przednia oś skrętna, b) napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru napędu na obie lub jedną oś c) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, d) układ kierowniczy umożliwiający awaryjne sterowanie maszyną, 10) Kabina operatora: a) spełniająca standardy ROPS, FOPOS b) wyposażona w wentylację, c) wyposażona w ogrzewanie, d) fotel operatora podgrzewany, e) fotel operatora obrotowy, w pełni regulowany, f) fotel operatora wyposażony w pasy bezpieczeństwa, g) sygnał dźwiękowy przedni i tylny, h) lusterka zewnętrzne, i) wycieraczki na przedniej i tylnej szybie, j) uchylne szyby boczne, k) poziom hałasy w kabinie nieprzekraczający 76 dB, l) licznik motogodzin, m) prędkościomierz. 11) Układ hydrauliczny a) umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania, b) wyposażony w pompę hydrauliczną zębatą , dwu sekcyjną, c) pompa hydrauliczna podająca ciśnienie robocze: przynajmniej 250 bar o wydatku przynajmniej 140 l min. 12) Skrzynia biegów a) przekładnia mechaniczna manualna, synchronizowana, b) możliwość zmiany biegów podczas jazdy pod obciążeniem, c) maksymalna prędkość jazdy przynajmniej 35 km h, d) elektroniczne sterowanie zmiany kierunku jazdy. 13) Parametry robocze ramienia ładowarkowego i jego wyposażenie a) wyposażone w szybkozłącze ładowarkowe, b) łyżka wielofunkcyjna tj. umożliwiająca spychanie, ładowanie, kopanie, chwytanie, rozścielanie i wyrównywanie c) łyżka ładowarki wyposażona w widły do palet montowane na łyżce, d) pojemność łyżki ładowarki: przynajmniej l,00 m3, e) szerokość łyżki ładowarki: przynajmniej 2,35 m, f) wysokość załadunku: przynajmniej 3,10 m, g) wysokość wyładunku: przynajmniej 2,60 m, h) kąt wysypu łyżki: przynajmniej 40 stopni, i) maksymalny ciężar ładunku podnoszonego do pełnej wysokości: przynajmniej-3 000 kg, j) wysokość podnoszenia na widłach: przynajmniej 2,80 m, k) układ amortyzujący ruch ramienia ładowarkowego podczas jazdy, l) przełącznik trybu sterowania ramienia koperkowego ISO,SAE, n) sterowanie ramienia ładowarkowego za pomocą dźwigni 14) Parametry robocze ramienia koparkowego i jego wyposażenie: a) ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym (hydraulicznym), b) ramię koparki wyposażone w szybkozłącze mechaniczne do wymiany łyżek, c) ramię koparki z możliwością przesuwu bocznego wysięgnika, d) łyżka koparki podsiębierna, e) szerokość łyżki koparki: min. 0,61 m, f) maksymalna głębokość kopania: przynajmniej 5,90 m, g) zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia: przynajmniej 6,45 m, h) zasięg na poziomie gruntu w bok od osi maszyny: przynajmniej 7,00 m, i) wysokość załadunku: przynajmniej 4,60 m, j) maksymalny udźwig z wysuwem: przynajmniej 650 kg, k) maksymalny udźwig bez wysuwu: przynajmniej 1350 kg, l) kąt obrotu łyżki koperkowej: przynajmniej 190 stopni, m) sterowanie ramienia koparkowego za pomocą dźwigni 15) Dodatkowe wyposażenie i wymagania: a) pług do odśnieżania o następujących parametrach i wyposażeniu: możliwość podłączenia go do oferowanej koparko-ładowarki, w tym wyposażony w odpowiedni adapter, o ile jest wymagany, dowolność pozycji roboczych w zakresie przynajmniej do 30 stopni w stronę prawą i lewą, szerokość robocza bez skrętu lemiesza: przynajmniej 2800 mm, b) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie, c) skrzynka narzędziowa, d) gaśnica, e) trójkąt ostrzegawczy, f) pulsujące światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego 2 szt., g) apteczka, h) instrukcja obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim, i) katalog części zamiennych, j) silnik, skrzynia biegów i mosty jednego producenta k) punkt serwisowy oddalony do 100 km od siedziby Zamawiającego, l) dostawca jest autoryzowanym dealerem maszyn budowlanych. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) Dostarczenie w ramach ceny ofertowej do siedziby Zamawiającego na wskazane przez niego miejsce przedmiotu zamówienia. 2) Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego dwóch pracowników Urzędu Gminy w Smykowie w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia, w siedzibie Zamawiającego w terminie 7 dni od daty odbioru przedmiotu umowy, a czas szkolenia nie może być krótszy niż jedna zmiana robocza..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie:spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Formularz parametrów technicznych i elementach wyposażenia oferowanej maszyny

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. Parafowany Projekt umowy. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot postępowania. Wykaz wykonanych dostaw

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.smykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Smyków, Smyków 91, 26-212 Smyków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Smyków, Smyków 91, 26-212 Smyków od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30 sekretariat, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.