To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Kraków: Dostawa mebli do Dziekanatu Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM w budynku dydaktycznym przy ul. Michałowskiego 12, pok.104:- szafka z drzwiami i zamkami, - biurko dwuszafkowe z szufladami i zamkami, - fotel gabinetowy. Spr. znak: DZP/CM/242/3-121/ZP/12
Numer ogłoszenia: 444744 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194353 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do Dziekanatu Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM w budynku dydaktycznym przy ul. Michałowskiego 12, pok.104:- szafka z drzwiami i zamkami, - biurko dwuszafkowe z szufladami i zamkami, - fotel gabinetowy. Spr. znak: DZP/CM/242/3-121/ZP/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do Dziekanatu Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM w budynku dydaktycznym przy ul. Michałowskiego 12, pok.104: - szafka z drzwiami i zamkami,- biurko dwuszafkowe z szufladami i zamkami,- fotel gabinetowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a) dostawę mebli wraz z montażem i wniesieniem do budynku dydaktycznego przy ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków, pok. 104.b) udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.c)czas reakcji na zgłoszoną wadę wynosi do 2 dni roboczych liczonych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego wady faksem lub e-mailem. Zamawiający wymaga naprawy lub wymiany wadliwego mebla lub jego elementu na nowy w ciągu 14 kalendarzowych od dnia zgłoszenia reklamacji. W przypadku trzykrotnej naprawy tego samego mebla lub jego elementu w okresie gwarancji, Wykonawca wymieni go na nowy, na własny koszt.Zamawiający wymaga, aby materiały użyte do produkcji mebli objętych przedmiotem zamówienia posiadały atest higieniczności PZH, a meble spełniały normy określone w załączniku nr 3 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć.Zamawiającemu na jego pisemne żądanie przekazane w okresie gwarancji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIS" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA S.C. MAREK GRACZYK, ANDRZEJ BARECKI
jakie przetargi wygrała firma
"BIS" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA S.C. MAREK GRACZYK, ANDRZEJ BARECKI
- BIS Firma Handlowo-Usługowa s.c. M.Graczyk - A.Barecki, ul. J. Lea 17B, 30-048 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2756,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2030,00
Oferta z najniższą ceną: 1820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2030,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 165.2025 Wyłonienie Wykonawcy realizacji 75 filmów informacyjnych pokazujących kilka wykładów na kierunkach objętych projektem "Doskonały Uniwersytet - kształcenie dla gospodarki".
- Dostawa i montaż krzeseł oraz biurek elektrycznych dla Oddziału ZUS w Krakowie
- 170.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi badania opinii społecznej online na potrzeby Instytutu Psychologii UJ w ramach projektu flagowego "Behavior in Crisis Lab".
- Kompleksowe ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków oraz kosztów leczenia INiG- PIB, z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa pojazdu specjalnego ze specjalistyczną zabudową i wyposażonego w specjalistyczny sprzęt dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- Usługi rekreacyjno - sportowe dla pracowników prokuratur okręgu krakowskiego oraz ich dzieci i osób towarzyszących na podstawie kart imiennych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia meblowego do budynku Wydziału Ekonomiczno - Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Polskiej Organizacji Wojskowej 3/5"
- Zakup wraz z dostawą mebli biurowych
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Dostawa mebli dla I Oddziału ZUS w Warszawie
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.