To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-30
Kraków: Przygotowanie i dostawa codziennego wyżywienia dla mieszkańców z uwzględnieniem diet i kaloryczności do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, os.Hutnicze 5 w okresie od 01.01.2012 do 31.12.2012
Numer ogłoszenia: 444740 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 401912 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, os. Hutnicze 5, 31-917 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6442452, 12 6447914, faks 12 6447914.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa codziennego wyżywienia dla mieszkańców z uwzględnieniem diet i kaloryczności do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, os.Hutnicze 5 w okresie od 01.01.2012 do 31.12.2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie i dostawa codziennego wyżywienia dla mieszkańców DPS z uwzględnieniem diet i kaloryczności do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, os. Hutnicze 5, w okresie od 01.01.2012r do 31.12.2012r.2. Szacunkowa ilość - 14600 osobodni ( Udzielający zamówienia oświadcza, że wskazana ilość posiłków ma charakter wyłącznie szacunkowy, a rzeczywista ilość w ramach zamówienia stanowiącego przedmiot zamówienia wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Ilość mieszkańców w DPS - 40 osób) 3. Posiłki dla mieszkańców powinny uwzględniać następujące diety: dieta ogólna, dieta cukrzycowa,dieta wątrobowa ( w tym 1 osoba z dietą specjalną przewidzianą dla osoby uczulonej na wieprzowinę). 4. Zalecane normy kalorii i składników pokarmowych obliczone na osobodzień: Kalorie ok. 2200 -2400 Węglowodany ok. 300 g Białko ogółem ok. 70 g w tym białko zwierzęce ok. 20-30 g Tłuszcz ok. 70 g Białko powinno pokrywać od 13-16% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego, tłuszcze nie więcej niż 30% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego natomiast reszta kalorii powinna zostać pokryta przez węglowodany. Zobowiązuje się wykonawcę do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia, przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez urozmaicenia, sezonowość. Należy uwzględnić przygotowywanie posiłków w okresie świąt oraz okazjonalnych uroczystości z uwzględnieniem tradycyjnych potraw. II Żywienie mieszkańców obejmuje: 1. Sporządzanie posiłków w ilościach wynikających ze stanu mieszkańców z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych, 2. Porcjowanie dostarczonych posiłków dla mieszkańców DPS (śniadanie, obiad, kolacja) przez pracowników Wykonawcy (istnieje możliwość wykorzystywania zastawy stołowej i sztućców będących w posiadaniu Zamawiającego) 3. Odbiór pojemników, termosów i odpadów pokonsumpcyjnych. III 1. Wykonawca powinien zapewnić dostarczanie posiłków we wszystkie dni tygodnia 3 razy dziennie zgodnie z poniższymi zasadami: śniadanie godz. 6,30 - 7,00, II śniadanie oraz dieta cukrzycowa, obiad godz. 12,00 - 12,30,podwieczorek ,kolacja godz. 17,00 - 17,30,dodatkowe posiłki dotyczące np. diety cukrzycowej będą po uzgodnieniu z wykonawcą dostarczane w następujący sposób: drugie śniadanie razem z pierwszym śniadaniem, podwieczorek razem z obiadem2. Wykonawca powinien zapewnić dostęp przez całą dobę do podstawowych produktów żywnościowych i napojów zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS. Do produktów tych zaliczamy chleb, masło, dżem, herbata, cukier, woda mineralna./3.Wykonawca powinien uwzględnić w jadłospisie przygotowanie 2 kolacji gorących w dekadzie/10dni/ np. bigos, fasolka po bretońsku, flaki z żołądków drobiowych lub leczo/sezonowo/ 4. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego jednej porcji każdego posiłku do degustacji w zakresie diety podstawowej w celu dokonania kontroli wagi i estetyki zestawionego posiłku.5. Wykonawca po zakończeniu pory wydawania poszczególnych posiłków odbierze odpady pokonsumpcyjne i narzędzia służące do dostarczania i przechowywania żywności od Zamawiającego. 6.Wykonawca powinien dostarczać dokumentację potwierdzającą ilość dostarczonych posiłków przy śniadaniu za dzień poprzedni i odebrać potwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację przy dostawie obiadu.7. Pomiar temperatury odbywać się będzie w momencie przekazania posiłków do DPS:zupa - 75°C, II danie - 65°C. , napoje gorące - 80°C. , produkty zimne -15°C. 8.Odpadki będą odbierane przez wykonawcę.9. Naczynia transportowe w których pakowana jest żywność mają być czyste, bez uszkodzeń, bez znaczących zmian fizycznych mogących przyczynić się do zagrożenia epidemiologicznego a pojemniki, termosy zamykane szczelnie tak by podczas transportu posiłki w formie płynnej nie ulegały rozlaniu.10.Jadłospisy podlegać będą kontroli Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia osobie upoważnionej planowanego na następną dekadę ( 10 dni) jadłospisu ( wzór ustalony przez Wykonawcę), w którym zawarte będą z podziałem na diety następujące dane: nazwa posiłku, kaloryczność, gramatura gotowego posiłku z podziałem części składowych wyrażone w gramach lub sztukach. 11.Wykonawca zobowiązany jest używać masło świeże extra a nie produkty masłopodobne oraz wędliny wysokiej jakości.12. Reklamacje dotyczące składu jakościowego i ilościowego (np. brak masła) będą zgłaszane wykonawcy telefonicznie oraz w formie pisemnej.13. Wykonawca powinien co najmniej 1 raz w tygodniu dostarczać wykaz poszczególnych produktów z których został sporządzony posiłek wraz z wykazem gramatury, 14.Zaleca się, aby Wykonawca pobierał i przechowywał próbki podanych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 48 godz od upływu dnia ich podania. 15. Zamawiający będzie dokonywał kontroli wartości wsadu do kotła poprzez wezwanie wykonawcy do okazania raportów żywienia. W razie wątpliwości raz w m-cu zamawiający ma prawo na koszt wykonawcy do weryfikacji tych raportów przez PIH. Średnia wartość dziennego wsadu do kotła określona na podstawie raportów może wahać się w okresie tygodnia w granicach ? 5%. 16.Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. SANEPID-u wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m.in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca. 17. Zamawianie posiłków odbywać się będzie w dniu poprzedzającym ich dostarczenie do godz. 10:00 na podstawie pisemnych (bądź e-mail) zamówień posiłków przez pracownika wyznaczonego przez wykonawcę.Zamówienie na posiłki dostarczane na niedzielę i poniedziałek będą zgłaszane w piątek. Korekta zamówienia w dniu dostawy ilości obiadów /łącznie z dietami / do godz. 9:00 ilości kolacji /łącznie z dietami / do godz.14:00 ilości śniadań /łącznie z dietami / na dzień następny do godz. 15:00 Złożenie korekty odbywać się będzie faksem lub telefonicznie. 18. Podstawą do sporządzania posiłków dla mieszkańców będą : wykaz norm dziennych racji pokarmowych dla zakładów żywienia zbiorowego typu zamkniętego opracowany przez Instytut Żywności i Żywienia oraz norm HCCAP, wykaz diet stosowanych w DPS.19. Wszelkie posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP oraz wewnętrznymi przepisami Zamawiającego. IV.Warunki dodatkowe:1.Podana cena brutto na realizację zamówienia winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla Zamawiającego,. Podana przez Wykonawcę cena brutto będzie traktowana przy ocenie ofert jako cena ostateczna. 2.Ofertę sporządza się w języku polskim (łącznie z wymaganymi dokumentami), z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE POMOCY SOCJALNEJ GAUDIUM ET SPES
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE POMOCY SOCJALNEJ GAUDIUM ET SPES
- Stowarzyszenie Pomocy Socjalnej Gaudium et Spes, os.Hutnicze 5, 31-917 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141036,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146000,00
Oferta z najniższą ceną: 143080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 213452,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi cateringowe podczas Krajowych dni Pola
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kościerzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
- Usługa całodobowego dostarczania posiłków dla pacjentów szpitala
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu oraz Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym SPZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie szkoleń prowadzonych dla uczestników projektu "Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej - szkolenia i kursy zawodowe"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.