Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-04
Warszawa: Przedłużenie opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR do końca 2012 roku
Numer ogłoszenia: 4446 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 6617902 , strona internetowa www.arr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedłużenie opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR do końca 2012 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest usługa udzielenia wsparcia technicznego dla oprogramowania Centaur (INT, WER, DOK) od 01.01.2012 do 31.12.2012 roku, w tym: a) dostęp do uaktualnień i poprawek ww. oprogramowania, b) konsultacje telefoniczne, c) dedykowana asysta techniczna, d) naprawa błędów w oprogramowaniu, e) uzgadniane usługi modernizacji oprogramowania - zmiany Systemu Urzędowego Potwierdzenia Odbioru..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
W związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR służącego do wystawiania Urzędowego Potwierdzenia Odbioru, do czego ARR jest ustawowo zobowiązana informujemy, że ww. oprogramowanie zostało zakupione na podstawie umowy nr: BT-05/2006/75, zawartej w dniu 01.09.2006. W 2010 roku Agencja Rynku Rolnego przeprowadziła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, którego przedmiotem była opieka serwisowa oprogramowania CENTAUR. W wyniku przeprowadzonego postępowania nastąpiło zawarcie umowy nr 90/2010 z dnia 2.11.2010 r. z firmą Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o. Jest to druga kolejna umowa opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR. Bieżąca umowa nr 90/2010 wygasa w dniu 31 grudnia 2011 r. Autorem i właścicielem wszelkich praw autorskich do ww. oprogramowania jest firma Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o. i tylko ona zgodnie z prawem może być wykonawcą ww. zamówienia publicznego. Ponadto dla prawidłowego wykonywania przez Agencję obowiązków przypisanych agencjom płatniczym, konieczne jest pełne serwisowanie aplikacji produkcyjnych. W związku z posiadaniem jedynie przez firmę Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o. pełnej wiedzy i praw do modyfikacji kodu oprogramowania CENTAUR, świadczenie opieki serwisowej przez inny podmiot jest niemożliwe. Powyższe okoliczności wskazują, że mogą być rozpatrywane jednocześnie dwie przesłanki do udzielenia przez ARR dla Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o. zamówienia z wolnej ręki przewidziane w Prawie zamówień publicznych, tj.: - z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze usługę można uzyskać tylko od jednego wykonawcy, - z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów świadczenie może być uzyskane tylko od jednego wykonawcy. W ramach opieki serwisowej Wykonawca będzie świadczył niżej wymienione usługi związane z oprogramowania Centaur (INT, WER, DOK), w tym: a) dostęp do uaktualnień i poprawek ww. oprogramowania, - dostęp do uaktualnień (również nowe wersje) i poprawek oprogramowania, wynikających np. ze zmieniających się przepisów prawa, dodawania do oprogramowania nowej funkcjonalności czy też z poprawek błędów; b) konsultacje telefoniczne, - możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych i pocztą elektroniczną w następujących godzinach: 06:00 - 20:00 w dni robocze; c) dedykowaną asystę techniczną - dodatkowo 12 godzin w kwartale dedykowanej asysty technicznej do wykorzystania w zakresie i na zasadach opisanych poniżej: --bieżące nadzorowanie funkcjonowania oprogramowania, --bieżąca konserwacja oprogramowania, w tym:instalacja nowszych wersji oprogramowania oraz wprowadzanie zmian w konfiguracji oprogramowania. d) naprawę błędów w oprogramowaniu, - prawo ARR do zgłaszania błędów oprogramowania w następujących godzinach: 06:00 - 20:00, 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku; - gwarantowana reakcja serwisu Wykonawcy (oddzwonienie inżyniera i przystąpienie do usuwania problemu) w terminie 1 godziny; - w razie niemożności rozwiązania problemu poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy - wizyta inżyniera w miejscu instalacji oprogramowania; e) uzgadniane usługi modernizacji oprogramowania - zmiany Systemu Urzędowego Potwierdzenia Odbioru. - wprowadzanie zmian w istniejącej funkcjonalności oprogramowania.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
ENIGMA Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Książki Adresowej PEF i Portalu efaktura.gov.pl.
- Usługa konfiguracji istniejącego w obrębie systemu CWBK Modułu eCRF, dostarczeniu i udostępnieniu eCRF wraz z modułem IWRS dla niekomercyjnych badań klinicznych, dla których Sponsorem jest GUMed
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne syst. ochrony antywirusowej i środowiska sieciowego; Przeniesienie konsoli antywirusa do chmury; Certyfikat ssl wildcard;
- Zakup usługi asysty technicznej dla oprogramowania firmy ORACLE
- ZP 14/24 Serwis i nadzór autorski nad systemem laboratoryjnym Marcel wraz z poprawieniem działania usług integracyjnych
- Utworzenie aplikacji użytkowej CENTRALNY ORGAN WIZOWY (COW) oraz przeprowadzenie niezbednej modernizacji aplikacji Systemu Pobyt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.