eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa papierów kserograficznych, artykułów biurowych i kopert



Ogłoszenie z dnia 2005-08-30

POZYCJA 44461

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa papierów kserograficznych, artykułów biurowych i kopert

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Sprawiedliwości, do kontaktów: Ewa Lutyńska, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5212611, fax 022 6289785, e-mail: lutynska@ms.gov.pl, www.ms.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Sprawiedliwości Sekretariat Biura Finansowo-Administracyjnego pok. nr 15, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa papierów kserograficznych, artykułów biurowych i kopert. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia obejmuje zakup papierów kserograficznych A-4: 20.000 ryz i A-3: 30 ryz. Wagagania dotyczące tego asortymentu zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Część II zamówienia obejmuje zakup artykułów biurowych - 145 pozycji. Wymagania dotyczące tego asortymentu zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. Część III zamówienia obejmuje zakup kopert - 10 pozycji, łącznie 127.600 sztuk kopert. Wymagania dotyczące tego asortymentu zawarte są w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ministerstwo Sprawiedliwości Warszawa, Al. Ujazdowskie 11. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.90 - Papier fotokopiujący i kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Część I zamówienia obejmuje zakup papierów kserograficznych A-4: 20.000 ryz i A-3: 30 ryz. Wagagania dotyczące tego asortymentu zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Część II zamówienia obejmuje zakup artykułów biurowych - 145 pozycji. Wymagania dotyczące tego asortymentu zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. Część III zamówienia obejmuje zakup kopert - 10 pozycji, łącznie 127.600 sztuk kopert. Wymagania dotyczące tego asortymentu zawarte są w załączniku nr 3 do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: a) na część I zamówienia (papiery kserograficzne) wadium wynosi 3.000 zł b) na część II zamówienia (artykuły biurowe) wadium wynosi 1.500 zł c) na część III zamówienia (koperty) wadium wynosi 500 zł, W przypadku złożenia dwóch ofert częściowych lub trzech ofert częściowych dopuszczalne jest wniesienie jednego wadium wynoszącego sumę odpowiednich wadiów. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, (załącznik nr 2 do SIWZ - wzór do ewentualnego wykorzystania) - oryginał. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykonawca musi złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawione albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy -Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1, 3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega, z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 oraz w pkt. 2 ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, określone w niniejszym rozdziale, które są wymagane przez Zamawiającego, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski - oryginał tłumaczenia dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej: a) prócz informacji, o której mowa w pkt. 2 ppkt 2 wystawionej na każdego ze wspólników, muszą przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego (dotyczącą podmiotów zbiorowych), o której mowa w pkt. 2 ppkt 3, wystawioną na spółkę; b) w zakresie zaświadczeń, o których mowa w pkt. 2 ppkt 4 muszą co najmniej przedłożyć wystawione na spółkę zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (a także właściwego zakładu ZUS lub KRUS lub inne opisane w pkt. 2 ppkt 4).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.10.2005, cena - bezpłatne. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.10.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.10.2005, godzina 12:30, Ministerstwo Sprawiedliwości, Warszawa, Al. Ujazdowskie 11 sala 605.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.