eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PN-48/2012 Zakup i dostawa systemu monitorowania i zarządzania infrastrukturą bezpieczeństwa IT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-12

Warszawa: PN-48/2012 Zakup i dostawa systemu monitorowania i zarządzania infrastrukturą bezpieczeństwa IT
Numer ogłoszenia: 444552 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 661 73 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-48/2012 Zakup i dostawa systemu monitorowania i zarządzania infrastrukturą bezpieczeństwa IT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa systemu monitorowania i zarządzania infrastrukturą bezpieczeństwa IT wraz z nośnikami elektronicznymi i licencją jego producenta oraz usługami, zgodnych ze specyfikacją techniczną zamieszczoną w załączniku nr 1 Umowy, tj.: 1. Zakup i dostawa systemu monitorowania i zarządzania infrastrukturą bezpieczeństwa IT wraz z licencją niewyłączną udzieloną przez producenta ww. oprogramowania, uprawniającą Zamawiającego i , lub jego następców prawnych do korzystania z ww. systemu przez czas nieoznaczony, zwanego dalej oprogramowaniem; 2. Usługa instalacji i konfiguracji dostarczonego oprogramowania w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego; 3. Udzielenie 12 miesięcznej gwarancji jakości wraz ze wsparciem producenta oprogramowania dla oprogramowania będącego przedmiotem Umowy. Specyfikacja techniczna - wymagania szczegółowe stanowi załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU) i będący załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wykonawca w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania Umowy dostarczy do siedziby Zamawiającego: a) oprogramowanie wraz z nośnikami elektronicznymi, na których będzie ono zapisane oraz dokument potwierdzający udzielenie licencji, wystawiony przez producenta oprogramowania, będącego przedmiotem Umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 IPU. b) dokumenty gwarancyjne potwierdzające udzielenie gwarancji wraz ze wsparciem producenta oprogramowania, będącej przedmiotem Umowy, o którym mowa w § 1 ust. 3 IPU oraz dokumentację, dołączoną do dostarczonego oprogramowania przez jego producenta. Wykonawca w terminie 20 dni, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiajacego oprogramowania, wykona usługę instalacji dostarczonego oprogramowania, będącą przedmiotem Umowy, o którym mowa w § 1 ust. 2 IPU, polegającą na zainstalowaniu i skonfigurowaniu dostarczonego oprogramowania w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego w taki sposób, aby instalowane oprogramowanie było w pełni zintegrowane z ww. infrastrukturą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od każdego wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) - przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 230 000,00 zł brutto (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w szczególności: a) w przypadku zmiany siedziby Zamawiającego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres siedziby Zamawiającego; b) w przypadku zmiany Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów, wiążąca będzie nowa treść ww. dokumentu, pod warunkiem przekazania jej treści w formie pisemnej lub co najmniej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy, c) zmiana związana z warunkami płatności może dotyczyć przesunięcia terminu płatności należnej za wykonanie przedmiotu Umowy, o którym mowa w ust. 1, o okres niezbędny do uzyskania środków finansowych . 2. Strony postanawiają, iż w przypadku ewentualnego nastąpienia przekształceń prawnych jednej Strony: a) Wykonawca zapewni ciągłość realizacji Umowy przez następcę, który przejmie działania Wykonawcy, b) Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby została zachowana ciągłość realizacji Umowy przez następcę, który przejmie działania Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zatrudnienia niezależnego rzeczoznawcy w celu weryfikacji poprawności wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1. W przypadku negatywnej opinii ww. niezależnego rzeczoznawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo do obciążenia Wykonawcy kosztami przedmiotowej ekspertyzy, a Wykonawca zobowiązuje się te koszty ponieść. Koszty ww. opinii nie mogą odbiegać znacząco od stawek rynkowych za tego typu opinię wykonywane przez rzeczoznawców posiadających odpowiednie kwalifikacji i doświadczenie. 4. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, której nie było można przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Wykonawca może w takim wypadku żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy. 5. Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ważne nie krócej niż do końca okresu obowiązywania gwarancji wraz ze wsparciem producenta oprogramowania, będącej przedmiotem Umowy, o którym mowa w § 1 ust. 3, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. Dokument potwierdzający posiadanie ww. ubezpieczenia przez Wykonawcę stanowi załącznik nr 5 do Umowy. W przypadku wygaśnięcia ww. ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu kolejnego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ww. ubezpieczenia obejmującego kolejny okres obowiązywania Umowy, zgodnego ze zdaniem pierwszym niniejszego ustępu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, Kancelaria Ogólna, hol główny, parter, wejscie D/A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.