Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Opole: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na bieżące potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
Numer ogłoszenia: 444544 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524690.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na bieżące potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na bieżące potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu w zakresie: Część I: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby urzędu o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu określonym w siwz; CZĘŚĆ II: dostawa 12 szt. oprogramowania Access 2010 MOLP GOV PL na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Wydziału Finansów, Budżetu i Certyfikacji w ramach projektu pn. Funkcjonowanie IPOC w województwie opolskim zaangażowanej w certyfikację wydatków w NSRO w 2012 r. w ramach działania 3.1 POPT 2007-2013, o minimalnych parametrach technicznych określonych w siwz; CZĘŚĆ III: dostawa 110 licencji do systemu komunikacji poczty elektronicznej MS Exchange Standard CAL 2010 UserCAL na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, o minimalnych parametrach technicznych okreslonych w siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.71.20-6, 48.62.00.00-0, 30.23.13.00-0, 48.77.10.00-3, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.21.10-8, 32.42.50.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności Zamawiający wymaga załączenia do oferty następującego dokumentu: aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 5 do SIWZOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga załączenia do oferty następującego dokumentu Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 5 do SIWZOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga załączenia do oferty następującego dokumentu Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 5 do SIWZOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga załączenia do oferty następującego dokumentu Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 5 do SIWZOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga załączenia do oferty następującego dokumentu Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 5 do SIWZOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty w szczególności: - dla oferowanych komputerów przenośnych i monitora - oświadczenie o zgodności z normą energooszczędności Energy Star 5.0. - oferowany sprzęt powinien spełniać wymogi specyfikacji technicznej ENERGY STAR w wersji, co najmniej 5.0 i posiadać oznaczenie znakiem usługowym ENERGY STAR lub spełniać kryteria efektywności energetycznej, co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia. - Certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32 bit i 64 bit - wydruk ze strony WHCL. - dla oferowanych komputerów przenośnych - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie aktualnej i obowiązującej autoryzacji na serwis i sprzedaż urządzeń Producenta; - na monitor i komputery przenośne będące przedmiotem przetargu - certyfikat EPEAT silver - wydruk ze strony www.epeat.net - dopuszcza się dokument w języku angielskim; - certyfikat potwierdzający spełnianie przez monitor normy TCO05, dopuszcza się wydruk specyfikacji technicznej ze strony producenta informujący o spełnianiu norm. - Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez producenta urządzeń serwisu internetowego poświęconego dostarczonemu sprzętowi jako całości (strona z aktualizacjami sterowników, firmware, z możliwością automatycznej aktualizacji on-line), rozpoznający model i konfigurację maszyny po numerze seryjnym - w druku oferty należy podać adres strony.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.opole.uw.gov.pl/?menu_id=332
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole (pok. 224).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Biuro Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole (pok. 221).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: CZĘŚC II: 10 szt. licencji na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Wydziału Finansów, Budżetu i Certyfikacji w ramach projektu pn. Funkcjonowanie IPOC w województwie opolskim zaangażowanej w certyfikację wydatków w NSRO w 2012 r. w ramach działania 3.1 POPT 2007-2013,.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby urzędu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby urzędu o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu określonym w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2, 30.23.71.20-6, 48.20.00.00-0, 30.23.13.00-0, 48.77.10.00-3, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 12 szt. oprogramowania Access 2010 MOLP GOV PL na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Wydziału Finansów, Budżetu i Certyfikacji w ramach projektu pn. Funkcjonowanie IPOC w województwie opolskim zaangażowanej w certyfikację wydatków w NSRO w 2012 r. w ramach działania 3.1 POPT 2007-2013..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 12 szt. oprogramowania Access 2010 MOLP GOV PL na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Wydziału Finansów, Budżetu i Certyfikacji w ramach projektu pn. Funkcjonowanie IPOC w województwie opolskim zaangażowanej w certyfikację wydatków w NSRO w 2012 r. w ramach działania 3.1 POPT 2007-2013, o minimalnych parametrach technicznych określonych w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 47.77.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa 110 licencji do systemu komunikacji poczty elektronicznej MS Exchange Standard CAL 2010 UserCAL na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, o minimalnych parametrach technicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 110 licencji do systemu komunikacji poczty elektronicznej MS Exchange Standard CAL 2010 UserCAL na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, o minimalnych parametrach technicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.50.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 414 km 37+150 - km 44+850 - odc. od m. Dębina do obwodnicy m. Biała - realizowany w technologii uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, serwerów i telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.