eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na bieżące potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-12

Opole: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na bieżące potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
Numer ogłoszenia: 444544 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na bieżące potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na bieżące potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu w zakresie: Część I: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby urzędu o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu określonym w siwz; CZĘŚĆ II: dostawa 12 szt. oprogramowania Access 2010 MOLP GOV PL na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Wydziału Finansów, Budżetu i Certyfikacji w ramach projektu pn. Funkcjonowanie IPOC w województwie opolskim zaangażowanej w certyfikację wydatków w NSRO w 2012 r. w ramach działania 3.1 POPT 2007-2013, o minimalnych parametrach technicznych określonych w siwz; CZĘŚĆ III: dostawa 110 licencji do systemu komunikacji poczty elektronicznej MS Exchange Standard CAL 2010 UserCAL na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, o minimalnych parametrach technicznych okreslonych w siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.71.20-6, 48.62.00.00-0, 30.23.13.00-0, 48.77.10.00-3, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.21.10-8, 32.42.50.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności Zamawiający wymaga załączenia do oferty następującego dokumentu: aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 5 do SIWZOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga załączenia do oferty następującego dokumentu Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 5 do SIWZOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga załączenia do oferty następującego dokumentu Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 5 do SIWZOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga załączenia do oferty następującego dokumentu Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 5 do SIWZOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga załączenia do oferty następującego dokumentu Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 (Załącznik nr 5 do SIWZOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty w szczególności: - dla oferowanych komputerów przenośnych i monitora - oświadczenie o zgodności z normą energooszczędności Energy Star 5.0. - oferowany sprzęt powinien spełniać wymogi specyfikacji technicznej ENERGY STAR w wersji, co najmniej 5.0 i posiadać oznaczenie znakiem usługowym ENERGY STAR lub spełniać kryteria efektywności energetycznej, co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia. - Certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32 bit i 64 bit - wydruk ze strony WHCL. - dla oferowanych komputerów przenośnych - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie aktualnej i obowiązującej autoryzacji na serwis i sprzedaż urządzeń Producenta; - na monitor i komputery przenośne będące przedmiotem przetargu - certyfikat EPEAT silver - wydruk ze strony www.epeat.net - dopuszcza się dokument w języku angielskim; - certyfikat potwierdzający spełnianie przez monitor normy TCO05, dopuszcza się wydruk specyfikacji technicznej ze strony producenta informujący o spełnianiu norm. - Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez producenta urządzeń serwisu internetowego poświęconego dostarczonemu sprzętowi jako całości (strona z aktualizacjami sterowników, firmware, z możliwością automatycznej aktualizacji on-line), rozpoznający model i konfigurację maszyny po numerze seryjnym - w druku oferty należy podać adres strony.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.opole.uw.gov.pl/?menu_id=332
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole (pok. 224).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Biuro Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole (pok. 221).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: CZĘŚC II: 10 szt. licencji na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Wydziału Finansów, Budżetu i Certyfikacji w ramach projektu pn. Funkcjonowanie IPOC w województwie opolskim zaangażowanej w certyfikację wydatków w NSRO w 2012 r. w ramach działania 3.1 POPT 2007-2013,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby urzędu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby urzędu o minimalnych parametrach technicznych, funkcjach i wyposażeniu określonym w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2, 30.23.71.20-6, 48.20.00.00-0, 30.23.13.00-0, 48.77.10.00-3, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 12 szt. oprogramowania Access 2010 MOLP GOV PL na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Wydziału Finansów, Budżetu i Certyfikacji w ramach projektu pn. Funkcjonowanie IPOC w województwie opolskim zaangażowanej w certyfikację wydatków w NSRO w 2012 r. w ramach działania 3.1 POPT 2007-2013..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 12 szt. oprogramowania Access 2010 MOLP GOV PL na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Wydziału Finansów, Budżetu i Certyfikacji w ramach projektu pn. Funkcjonowanie IPOC w województwie opolskim zaangażowanej w certyfikację wydatków w NSRO w 2012 r. w ramach działania 3.1 POPT 2007-2013, o minimalnych parametrach technicznych określonych w siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 47.77.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa 110 licencji do systemu komunikacji poczty elektronicznej MS Exchange Standard CAL 2010 UserCAL na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, o minimalnych parametrach technicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 110 licencji do systemu komunikacji poczty elektronicznej MS Exchange Standard CAL 2010 UserCAL na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, o minimalnych parametrach technicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.