Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-14
Gdańsk: Usługa publikacji ogłoszeń prasowych w tytułach o zasięgu lokalnym i krajowym
dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 44450 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa publikacji ogłoszeń prasowych w tytułach o zasięgu lokalnym i krajowym dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa publikacji ogłoszeń prasowych w tytułach o zasięgu lokalnym i krajowym dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I Usługa publikacji ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu lokalnym Część II Usługa publikacji ogłoszeń w tytule o zasięgu krajowym 3. Wymagania stawiane tytułom prasowym, w których będą publikowane ogłoszenia: część I a) tytuł musi obejmować terytorium całego województwa pomorskiego (tytuł główny oraz dodatek do tego tytułu lub jako odrębny własny dodatek regionalny na terenie województwa), b) tytuł musi ukazywać się codziennie od poniedziałku do soboty, c) tytuł musi zawierać strony o tematyce ekonomicznej, dotyczące województwa pomorskiego, ukazujące się w codziennym wydaniu od poniedziałku do soboty, d) tytuł musi zawierać dodatek przeznaczony do publikacji ogłoszeń o pracy, ukazujący się raz w tygodniu. część II a) tytuł musi obejmować zasięg krajowy, b) tytuł musi ukazywać się codziennie od poniedziałku do soboty, c) tytuł musi zawierać strony o tematyce ekonomicznej. 4. Ogłoszenia będą publikowane w wersji czarno-białej lub kolorowej (full kolor). 5. Ogłoszenia będą publikowane wg wzorów obowiązujących w UMWP (zał. Nr 4 do SIWZ) lub w innej formie przekazanej Wykonawcy. W przypadku druku ogłoszeń w innej formie niż na załączonym wzorze, ogłoszenie będzie zawierać herb Województwa Pomorskiego lub logo, ewentualnie herb i logo (zał. Nr 5 i 6 do SIWZ) ), oraz może zawierać oznakowanie właściwe dla projektów realizowanych ze środków POKL lub w zakresie realizacji polityki wspierania klastrów, UE, PROW 2007-2013, KSOW, Leader, UMWP, POLiŚ, POIG, Pomorskie w Unii lub napis Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. 6. Publikacja ogłoszeń będzie miała miejsce na stronach ogłoszeniowych lub na stronie redakcyjnej. 1) Zamawiający przewiduje publikację ok. 474 ogłoszeń - ilość jest wielkością szacunkową. dla części I - na stronach ogłoszeniowych: ok. 198 ogłoszeń - na stronie redakcyjnej: ok. 208 ogłoszeń dla części II - na stronach ogłoszeniowych: ok. 40 ogłoszeń - na stronie redakcyjnej: ok. 28 ogłoszeń 2) Termin publikacji ogłoszeń - dla części I - zostanie wskazany w zamówieniu bieżącym przekazanym nie później niż dzień przed publikacją ogłoszenia(ogłoszenia o pracy będą przekazywane na zasadach obowiązujących u wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa) - dla części II - zostanie wskazany w zamówieniu bieżącym przekazanym nie później niż 2 dni przed publikacją ogłoszenia 7. Przykładowe rodzaje ogłoszeń przewidywanych do publikacji: ogłoszenia ramkowe, nekrologi, kondolencje, życzenia, ogłoszenia o pracy, dot. promocji projektu, informujące społeczeństwo o wyborze wariantu realizowanej inwestycji i zakończenia konsultacji społecznych w realizowanym projekcie. 8. W związku z tym, że ilość oraz wielkość zamawianych ogłoszeń uzależniona jest od bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega, że ilość oraz wielkość zamawianych ogłoszeń podana w ofercie jest ilością szacunkową, podaną w celu określenia maksymalnej wartości zamówienia, ustalenia cen jednostkowych, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na to, iż podane ilości i wielkości poszczególnych ogłoszeń mogą ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych ogłoszeń. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w ofercie. 9. Usługi określone w ust. 1 będą realizowane przez wykonawcę na podstawie bieżącego zlecenia, zwanego dalej zleceniem bieżącym, kierowanym na adres wykonawcy pisemnie lub na jego numer faksu. Zlecenia bieżące wskazywać będą rodzaj i zakres usługi (wielkość modułu w cm2, strona publikacji, określenie koloru). 10. Zlecenia bieżące wystawiane będą przez upoważnionego pracownika Biura Prasowego, lub inną upoważnioną osobę z innej komórki organizacyjnej, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego, drogą elektroniczną lub faxem. 11. Ogłoszenia mogą zawierać odpowiednio: herby miast, gmin, powiatów województwa pomorskiego. 12. Zamawiający może żądać przedstawienia do akceptacji wielkości modułu zlecanego do druku ogłoszenia lub projektu zlecanego ogłoszenia w skali 1:1. 13. Zmiany treści lub wzoru ogłoszenia wymagają formy pisemnej, w terminie umożliwiającym techniczne wprowadzenie zmian. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższej staranności przy realizowaniu umowy. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12. 2012 roku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00 - Usługi publikacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w § 5 SIWZ na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w § 5 SIWZ na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w § 5 SIWZ na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w § 5 SIWZ na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w § 5 SIWZ na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) warunków płatności, 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Zmiany, o których mowa w mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: 1) w zakresie ust. 7 pkt 1 i 2 SIWZ- w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego w Gdańsku,
ul. Okopowa 21/27, pokój nr 133 H.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelariia Ogólna Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, pokój nr 4 A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Regionalny Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z UTYLIZACJĄ I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW LUB BEZ DZIERŻAWY POJEMNIKÓW DLA JEDNOSTEK WOJ. POMORSKIEGO
- Dostawa sprzętu do laboratorium dydaktycznego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Modernizacja wyposażenia Wystawy Stałej
- Dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz zużywalnych do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych w systemie zamkniętym MagNa Pure 96 dla WIW w Gdańsku wraz z najmem stacji robotycznej
- Dostawa granulatora laboratoryjnego z reometrem
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.