Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Szamotuły: Dostawa produktów spożywczych do Zespołu Placówek Bursa i Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Szamotułach w podziale na pakiety - liczba pakietów 7
Numer ogłoszenia: 444424 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Bursa i Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Szamotułach , ul. Obornicka 12, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 61 29 32 089, faks 61 29 32 089.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa-schronisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych do Zespołu Placówek Bursa i Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Szamotułach w podziale na pakiety - liczba pakietów 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Zamawiającego produktów spożywczych , których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w Formularzach cenowych ( zał. 1a,1b,1c,1d,1e,1f,1g) do załącznika nr 1 . Szczegółowy zakres wykonania dostaw opisuje SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Musi być dołączone oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru -Załącznik nr 2 do SIWZ. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Musi być dołączone oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Musi być dołączone oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Musi być dołączone oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Musi być dołączone oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bursa-schronisko.pl/ w zakładce Ogłoszenia oraz w BIP http://bip.wokiss.pl/szamotulyp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Bursa i Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Szamotułach, ul. Obornicka 12, 64-500 Szamotuły Telefon/fax 61-29 320 89.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 08:45, miejsce: Zespół Placówek Bursa i Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Szamotułach, ul. Obornicka 12, 64-500 Szamotuły, sekretariat Telefon/fax 61-29 320 89..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik nr 1a- Formularz cenowy Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce, warzywa i podobne produkty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załącznik nr 1b-Formularz cenowy-Pakiet nr 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Załącznik nr 1c-Formularz cenowy-Pakiet nr 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drób, Podroby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Załącznik nr 1d-Formularz cenowy -Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa mrożone ,Owoce mrożone, Ryby mrożone , Produkty głęboko mrożone.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.33.21.00-5, 15.22.00.00-6, 15.89.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Załącznik nr 1e-Formularz cenowy-Pakiet nr 5..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mleczarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Załącznik nr 1f-Formularz cenowy Pakiet nr 6..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Załącznik nr 1g-Formularz cenowy - Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne produkty spożywcze ,Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne ,Ryby przetworzone i konserwowane, Przetworzone owoce i warzywa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2, 15.20.00.00-0, 15.33.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Profilowanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szamotuły
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1860P Brodziszewo - Pamiątkowo na odcinku około 990 mb.
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie - zaprojektuj i wybuduj
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1849P Gaj Mały - Karolin polegająca na utwardzeniu pobocza na długości 995 m.
- "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na terenie miasta i gminy Szamotuły w 2024 roku"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie"
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolonej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 , Szkoła Podstawowa nr 8 w Oławie
- DOSTAWA MIĘSA DROBIOWEGO ŚWIEŻEGO
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Chorzowie, ul. Dąbrowskiego 41 - I/2024
- Dostawa produktów spożywczych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.