eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinDostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie" w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania "Pomoc państwa w zakresie dożywiania" na lata 2014 - 2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-15

Ogłoszenie nr 44436 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.

Jarocin: Dostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie" w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania "Pomoc państwa w zakresie dożywiania" na lata 2014 - 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13932-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jarocinie, krajowy numer identyfikacyjny 334088300000, ul. ul. Wrocławska  39, 63200   Jarocin, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 470 160, faks 627 470 161, e-mail mgopsjarocin@post.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mgopsjarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): NIE DOTYCZY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie" w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania "Pomoc państwa w zakresie dożywiania" na lata 2014 - 2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MGOPS.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł, 20 zł i 50 zł na zakup artykułów spożywczych oraz środków czystości dla świadczeniobiorców Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w ilości 10 900 szt., w tym: 1) bony 10 zł - 800 szt., 2) bony 20 zł - 2 100 szt., 3) bony 50 zł - 8 000 szt. Bony towarowe dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2017 r. sukcesywnie - według bieżących potrzeb Zamawiającego. Ze względu na szczególny charakter dostaw jakimi są dostawy bonów towarowych podane przez Zamawiającego ilości są jedynie ilościami szacunkowymi, natomiast rzeczywista liczba dostawy bonów towarowych może ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia dostawy bonów towarowych. Okoliczność ta nie będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Bony towarowe muszą być dostarczone w formie papierowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na bony towarowe w formie elektronicznych kart płatniczych. Bony będą możliwe do realizacji w co najmniej trzech placówkach handlowych znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Jarocin, w tym jedna znajdująca się w mieście Jarocin. Placówki handlowe muszą: 1) oferować co najmniej następujące artykuły: pieczywo (chleb, bułki), produkty zbożowe (mąka, makaron, ryż, kasza), nabiał (mleko, masło, margaryna, śmietana, ser), przetwory mięsne (konserwy, pasztety, wędliny), mięso, warzywa i owoce, 2) być otwarte co najmniej w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00 i w soboty w godzinach od 08:00 do 12:00 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający zastrzega, że za placówki handlowe nie będzie uznawany kiosk lub stragan. Bony towarowe są formą pomocy społecznej dla świadczeniobiorców Zamawiającego. Bony towarowe uprawniają okaziciela do nabywania towarów oferowanych w placówkach handlowych wskazanych przez Wykonawcę. Bony towarowe powinny być należycie zabezpieczone przed podrobieniem, posiadać termin jego ważności, kolejny numer identyfikacyjny, napis: - Bon upoważnia do zakupu artykułów spożywczych z wyjątkiem napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych - oraz doładowań do telefonów oraz miejsce na pieczątkę Zamawiającego, a także nadruk informujący o wartości nominalnej bonu. Wskazane jest również by na bonie towarowym został umieszczony wykaz placówek handlowych, w których można zrealizować bony towarowe. Termin dostawy przez Wykonawcę bonów towarowych do siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 3 (trzech) dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia (fax, e-mail) na dostawę wskazanej przez Zamawiającego ilości bonów towarowych. Bony towarowe muszą zachować ważność (umożliwiać dokonanie zakupów bezgotówkowych) w okresie minimum 6 miesięcy od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego - pełny okres ważności bonów towarowych musi być umieszczony na bonach towarowych przez Wykonawcę. Ceny oferowanych przez Wykonawcę towarów zakupionych na podstawie bonów towarowych nie mogą być wyższe niż ceny obowiązujące w placówce handlowej, w której realizowany jest bon towarowy. W przypadku, gdy wartość zakupionych towarów będzie niższa niż wartość nominalna bonu towarowego, pozostała część nie będzie wydawana w gotówce. W przypadku, gdy wartość zakupionych towarów będzie wyższa, niż wartość nominalna bonu towarowego, świadczeniobiorca zobowiązany będzie dokonać zapłaty brakującej kwoty ze środków własnych. Dostarczenie bonów do siedziby Zamawiającego należy do Wykonawcy i stanowi jego koszt. Przyjęcie każdej partii bonów zostanie potwierdzone protokołem odbioru. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30199750-2 Talony. 5.3. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 5.6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.7. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30199750-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT450000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.,  ,  ul. Kłobucka 25,  02 - 699 ,  WARSZAWA,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 450000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 450000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 450000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.