eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miasta Włocławek oraz Centrum Kultury Browar B z podziałem na 4 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Włocławek: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miasta Włocławek oraz Centrum Kultury Browar B z podziałem na 4 zadania
Numer ogłoszenia: 444246 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miasta Włocławek oraz Centrum Kultury Browar B z podziałem na 4 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Urzędu Miasta oraz Centrum Kultury BROWAR B, z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: Zakup sprzętu sieciowego, serwerów i oprogramowania. Zadanie nr 2: Zakup urządzeń wielkoformatowych. Zadanie nr 3: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania. Zadanie nr 4: Zakup sprzętu na potrzeby Centrum Kultury BROWAR B..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.31.50-7, 30.21.32.00-7, 30.21.61.10-0, 48.82.00.00-2, 30.23.60.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 1) Zadanie nr 1 pn.: Zakup sprzętu sieciowego, serwerów i oprogramowania: 2.000,00 złotych; 2) Zadanie nr 2 pn.: Zakup urządzeń wielkoformatowych: 1.000,00 złotych; 3) Zadanie nr 3 pn.: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania: 2.000,00 złotych; 4) Zadanie nr 4 pn.: Zakup sprzętu na potrzeby Centrum Kultury BROWAR B: 1.000,00 złotych.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty. 2. Opis przedmiotu oferty Wykonawcy. 3. Wydrukowany z programu PassMark CPU Mark wynik testu zaoferowanego przez Wykonawcę procesora, zainstalowanego w komputerach stacjonarnych typu A, stanowiących przedmiot zamówienia (Zadanie nr 3; punkt 1 Opisu technicznego zamówienia), o ile Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 3. 4. Wydrukowany z programu PassMark CPU Mark wynik testu zaoferowanego przez Wykonawcę procesora, zainstalowanego w komputerach stacjonarnych typu B, stanowiących przedmiot zamówienia (Zadanie nr 3; punkt 2 Opisu technicznego zamówienia), o ile Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 3. 5. Wydrukowany z programu PassMark CPU Mark wynik testu zaoferowanego przez Wykonawcę procesora, zainstalowanego na płytach głównych, stanowiących przedmiot zamówienia (Zadanie nr 3; punkt 3 Opisu technicznego zamówienia), o ile Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 3. 6. Wydrukowany z programu PassMark CPU Mark wynik testu zaoferowanego przez Wykonawcę procesora, zainstalowanego w komputerach stacjonarnych typu X, stanowiących przedmiot zamówienia (Zadanie nr 4; punkt 2 Opisu technicznego zamówienia), o ile Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 4. 7. Wydrukowany z programu PassMark CPU Mark wynik testu zaoferowanego przez Wykonawcę procesora, zainstalowanego w komputerach stacjonarnych typu Y, stanowiących przedmiot zamówienia (Zadanie nr 4; punkt 3 Opisu technicznego zamówienia), o ile Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 4. 8. Wydrukowany z programu PassMark CPU Mark wynik testu zaoferowanego przez Wykonawcę procesora, zainstalowanego w komputerach stacjonarnych typu Z, stanowiących przedmiot zamówienia (Zadanie nr 4; punkt 4 Opisu technicznego zamówienia), o ile Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 4. 9. Wydrukowany z programu PassMark G3D Mark wynik testu zaoferowanego przez Wykonawcę procesora, zainstalowanego na dedykowanej karcie graficznej w komputerach stacjonarnych typu Z, stanowiących przedmiot zamówienia (Zadanie nr 4; punkt 4 Opisu technicznego zamówienia), o ile Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 4. 10. Arkusz cenowy. 11. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) zmiany modelu zaoferowanego sprzętu w przypadku wycofania zaoferowanego sprzętu z produkcji - potwierdzone pisemnie przez producenta lub dystrybutora danego sprzętu - na sprzęt o parametrach równoważnych lub wyższych, 2) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obie strony. 3. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek; Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych; 87-800 Włocławek; ul. Zielony Rynek 11/13; pokój nr 25A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców, mieszczące się w holu budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek; Urząd Miasta Włocławek; Włocławek; ul. Zielony Rynek 11/13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzętu sieciowego, serwerów i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: 1) Przełącznik zarządzalny typu A - 4 sztuki. 2) Przełącznik zarządzalny typu B - 5 sztuk. 3) Karta rozszerzająca (XFP) do przełączników - 2 sztuki. 4) Moduły światłowodowe - 2 sztuki. 5) Patchcord - 2 sztuki. 6) Serwer - 2 sztuki. 7) Pamięć RAM - 6 sztuk. 8) Licencja Microsoft Windows Server Standard 2012 R2 2Proc Molp Gov lub równoważna - 5 sztuk. 9) Licencja Microsoft Exchange Server Standard 2013 Molp Gov lub równoważna - 2 sztuki. 10) Licencja Microsoft Exchange Standard CAL 2013 Device Molp Gov lub równoważna - 120 sztuk. 11) Licencja Symc Backup Exec 2012 Promo V-Ray Edition Win 8 Plus Cores Per Cpu Bndl Std Lic Gov Band S Basic 12 Months lub równoważna - 2 sztuki. 12) Licencja Symc Backup Exec 2012 Agent For Windows Win Per Server Bndl Ver Ug Lic Gov Band S Basic 12 Months lub równoważna - 1 sztuka. 13) Licencja Symc Backup Exec 2012 Agent For Applications And Databases Win Per Server Bndl Ver Ug Lic Gov Band S Basic 12 Months lub równoważna - 1 sztuka. UWAGA: 1) Użycie nazw własnych w stosunku do systemów operacyjnych rodziny Microsoft Windows oraz serwera Microsoft Exchange ma na celu wskazanie konkretnych produktów i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącą w Urzędzie Miasta Włocławek infrastrukturą sieciową, jak również potrzebą jej upgradeu. W chwili obecnej nie istnieje żaden inny system operacyjny oraz serwer poczty spełniające wyżej wymienione wymogi, a kompatybilność tych środowisk jest niezbędna do prawidłowej pracy aplikacji wykorzystywanych w urzędzie. 2) Użycie nazwy własnej w stosunku do produktu Symantec Backup Exec jest spowodowane koniecznością upgradeu systemu backupu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.82.00.00-2, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup urządzeń wielkoformatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: 1) Kopiarko - drukarka wielkoformatowa - 1 sztuka. 2) Składarka off - line - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 3 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: 1) Komputer typu A - 40 sztuk. 2) Komputer typu B - 2 sztuki. 3) Płyta główna z procesorem i pamięcią - 10 sztuk. 4) Dysk twardy typu A - 10 sztuk. 5) Zasilacz komputerowy - 10 sztuk. 6) Napęd optyczny - 10 sztuk. 7) Monitor typu A - 42 sztuki. 8) Przełącznik KVM - 4 sztuki. 9) Kontroler RAID - 2 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.31.50-7, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup sprzętu na potrzeby Centrum Kultury BROWAR B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 4 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu: 1) Serwer NAS - 1 sztuka. 2) Komputery typu X - 9 sztuk. 3) Komputery typu Y - 6 sztuk. 4) Komputery typu Z - 4 sztuki. 5) Monitor typu X - 9 sztuk. 6) Monitor typu Y - 6 sztuk. 7) Monitor typu Z - 4 sztuki. 8) Kalibrator kolorów - 1 sztuka. 9) Tablet piórkowy - 4 sztuki. 10) Skaner do negatywów - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.21.32.00-7, 30.21.61.10-0, 48.82.00.00-2, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.