Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Braniewo: PIELĘGNACJA ZIELENI PRZYDROŻNEJ W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH
Numer ogłoszenia: 444064 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 22 32, faks 055 644 22 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PIELĘGNACJA ZIELENI PRZYDROŻNEJ W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: PIELĘGNACJA ZIELENI PRZYDROŻNEJ W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pielęgnacji zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych, z podziałem na następujące części: 1) Część 1 - Zadanie nr 1: droga powiatowa nr 1165N odc. Biedkowo-DK 54, nr 1332N odc. Demity-Wysoka Braniewska, nr 1385N odc. Strubno-Pakosze, nr 1391N odc. Kalinowiec-Gronówko, nr 1393N odc. Granica państwa - Żelazna Góra-Gronówko, nr 1397N odc. Zagaje-Siekiera-Piotrowiec; 2) Część 2 - Zadanie nr 2: droga powiatowa nr 1342N odc. Kajnity-Pieniężno, nr 1340N odc. Wilczęta-Karwiny, nr 1346N odc. Pieniężno-Radziejewo, nr 1397N odc. Pakosze-Bornity, nr 1399N odc. Bornity-Augustyny; 3) Część 3 - Zadanie nr 3: droga powiatowa nr 1395N odc. Granica państwa-Lutkowo, nr 1320N odc. Żelazna Góra-Siekiera-Lelkowo; 4) Część 4 - Zadanie nr 4: droga powiatowa nr 1308N odc. Wielkie Wierzno-Chruściel, nr 1387N odc. Szyleny-Lubnowo-Płoskinia. 2.2. Mapka lokalizacyjna dla wskazanych w pkt 2.1 powyżej odcinków dróg powiatowych stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2.3. Zakres usług dla wymienionych w pkt 2.1 powyżej części zamówienia, obejmuje: a) Wykonanie pielęgnacji drzew w pasie drogowym (usunięcie konarów i gałęzi stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa), b) Usunięcie krzaków i odrostów drzew z pasa drogowego 2.4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, celem dokonania weryfikacji na podstawie której Wykonawca oszacuje cenę oferowaną za wykonanie usług objętych zamówieniem oraz materiał pochodzący z odcinka o długości 1km (po jednej stronie drogi). 2.5. Rzeczywista wielkość zapłaty będzie rozliczana w oparciu o ceny jednostkowe na podstawie obmiaru wykonanych usług. 2.6. Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru (potwierdzający prawidłową jakość usług) poszczególnych odcinków drogi, podpisany przez przedstawiciela ZDP oraz Wykonawcę. 2.7. Zamawiający będzie przekazywał sukcesywnie odcinki dróg do prowadzenia usługi protokołem przekazania terenu. Możliwość rozpoczęcia prac na kolejnych odcinkach dróg będzie uzależniona od kompleksowego zakończenia i uporządkowania pasa drogowego. 2.8. Wykonawca jest zobowiązany do: a) Posiadania uprawnień do kierowania ruchem zgodnie Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. 2010 r. 123, poz.840), b) posiadania odpowiedniego ubioru z elementami odblaskowymi, oznakowania strefy prowadzonych prac zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, w razie konieczności zatrzymywać ruch na drodze przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami, c) wyposażenia osób, które będą pracować sprzętem lub narzędziami we właściwe środki ochrony osobistej, zgodnie z wymaganiami przepisów bhp (w szczególności w kaski z osłonami, ubiór ochronny pilarza), d) skierowania tylko osoby posiadające pozytywne wyniki badań dopuszczające do pracy, odpowiednie uprawnienia, wymagane przeszkolenie w zakresie obsługi sprzętu oraz w zakresie przepisów bhp, e) składowania na przeciwskarpie rowu krzaków i odrostów do czasu uprzątnięcia, w sposób nie ograniczający skrajni jezdni, w przypadku konieczności wejścia na teren przyległy do pasa drogowego Wykonawca na własny koszt zawrze konieczne umowy z właścicielami gruntów i ureguluje ewentualne odszkodowania, f) zabezpieczenia istniejącego w pasie drogowym zadrzewienia, tak aby nie dopuścić do uszkodzenia pni lub konarów drzew, g) pozostawienia wskazanych przez Zamawiającego podrostów drzew powstałych w wyniku samoodnowienia, zlokalizowanych na przeciwskarpach w pasie drogowym (oznakowanych taśmą). h) po wykonaniu prac uporządkować, uprzątnąć pas drogowy oraz tereny przyległe do drogi 2.9. Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowość wykonanych usług, za bezpieczeństwo prowadzonych prac w pasie drogowym oraz za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac. 2.10. Po zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany zgłosić uporządkowany pas drogowy do odbioru przez przedstawiciela ZDP. 2.11. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawnymi, zwłaszcza w zakresie: przepisów bhp i prawa pracy, Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o ochronie przyrody (Dz.U.2009.151.1220), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 października 2011, w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz.U.237.1419), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 5 stycznia 2012, w sprawie ochrony gatunkowej roślin (Dz.U.14.81)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, pokój nr 6 w godzinach 08:00-14:00. W niniejszym postępowaniu za udostępnienie w wersji papierowej SIWZ, pobierana jest opłata 4,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 09:15, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, pokój nr 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty zostaną otwarte w dniu 08.11.2013 r. o godzinie 09:30 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, pokój nr 6. Wszelkie nieuregulowane w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których Ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) oraz rozporządzenia wydane na jej podstawie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wycinka, pielęgnacja i nasadzenia drzew w obrębie pasów drogowych"
- świadczenie usług ogrodniczych - zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów na terenach nieruchomości pozostających w zarządzie Zamawiającego
- Utrzymanie drzewostanu w pasie drogowym w ramach zadania pn. Bieżące utrzymanie pasa drogowego
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Śnieżka w roku 2026 postępowanie przetargowe nr II
- Świadczenie usług sprzątania, pielęgnacji terenów zewnętrznych, usług remontowych oraz usług pomocy kuchennej i pokojowej w ZdsOSiW "Drogowiec" w Pokrzywnej w okresie od 06.03.2026 r. do 31.10.2027 r.
- Prace z zakresu selekcji, nasiennictwa oraz szkółkarstwa leśnego na terenie Nadleśnictwa Włoszakowice w roku 2026
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





