eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomiankimodernizacja Pawilonu nr I w ramach restrukturyzacji Zespołu Szpitali



Ogłoszenie z dnia 2005-08-30

POZYCJA 44399

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łomianki: modernizacja Pawilonu nr I w ramach restrukturyzacji Zespołu Szpitali

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Zespół Publiczny Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, do kontaktów: Anna Grażyna Małecka - dyrektor, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7513092, fax 22 7512707, e-mail: dziekanowlesny@o2.pl, www.szpital-dziekanow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Pawilonu nr I w ramach restrukturyzacji Zespołu Szpitali. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wg założeń określonych w Programie funkcjonalno-użytkowym, przy czym wykonanie robót musi być realizowane w trzech etapach. Każdy etap jest uzależniony od kwoty środków finansowych przeznaczanych do jego realizacji, odpowiednio w latach 2005, 2006 i 2007. Dopuszcza się możliwość realizacji łącznie etapu II i III w roku 2006. Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonywania robót odrębnie dla pozycji przewidzianych do realizacji w 2005 roku - I etap realizacji inwestycji, dla którego wymaga się zakończenia prac w terminie do 5 grudnia 2005 r. i dla pozostałych robót w ramach modernizacji Pawilonu nr I. W ramach etapu I przedmiotu zamówienia dopuszcza się wykonanie w 2005 r. następujących prac: 1. założenie książki obiektu budowlanego; 2. opracowanie dokumentacji technicznych niezbędnych do realizacji zadania; 3. modernizacji pomieszczeń i korytarzy na 2 piętrze (roboty ogólnobudowlane); 4. wymiany sieci co., c.w., wod.-kan. oraz piony co. z grzejnikami; 5. montażu dźwigu osobowego; 6. modernizacji pokrycia dachowego; 7. modernizacji instalacji piorunochronnej; 8. budowy Izby Przyjęć z podjazdem dla karetek; do wyczerpania przyznanej kwoty dotacji na rok 2005, przy czym wymaga się pierwszeństwa wykonania pkt 1 i 2. Dalsza etapowość robót według koncepcji Wykonawcy, z uwzględnieniem wysokości kwot i terminów do realizacji w poszczególnych etapach. Etap II i III przedmiotu zamówienia, określonego w Programie funkcjonalno-użytkowym będzie realizowany w latach 2006 i 2007 po otrzymaniu przez Zamawiającego do dyspozycji środków finansowych przewidzianych na realizację obu etapów z Urzędu Marszałkowskiego. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego - Pawilon nr I zlokalizowany w Dziekanowie Leśnym, ul. Marii Konopnickiej 65 , 05-092 Łomianki. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.40 - Obiekty szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 26;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 30 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył następujące dokumenty: 1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do siwz o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, każdy ze wspólników spółki zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru wydany przez odpowiedni urząd, 3. Wykonawca musi wykazać, że posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami ich uprawnień właściwych dla funkcji, które mają pełnić, oraz kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych. Ponadto, Zamawiający wymaga w stosunku do osoby, która będzie sporządzała projekt przedmiotowego zamówienia, doświadczenia w zakresie projektowania w obiektach szpitalnych. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dotyczy spółki cywilnej - w przypadku zaświadczenia, z urzędu skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników z osobna - należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w dokumencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę (art. 9 ust. 8 ustawy o VAT), - dotyczy spółek jawnych - zaświadczenia z Urzędu Skarbowego muszą być wystawione na spółkę, a nie na wspólników z osobna, - w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością uchwała wspólników lub umowa spółki w sprawie zaciągania zobowiązań dwukrotnie przewyższających wartość kapitału zakładowego. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 9. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 10. Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu obejmującego zakresem merytorycznym całokształt robót. 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej 1 tego typu robotę wykonywaną w obiektach szpitalnych, z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie zamówienia, 12. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy - wykazujący płynność finansową wykonawcy, tj. nie mogą wystąpić kapitały ujemne. 13. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na sumę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. 14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. Wykonawca musi zobowiązać się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp dokumenty wykonawców wymienione w punkcie 6.A 1,2,4,5,6,7,12,13,14 muszą być złożone odrębnie dla każdego z nich. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% koncepcja realizacji przedmiotu zamówienia - 40% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 11.10.2005, cena - 100 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.10.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 10.12.2005; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.10.2005, godzina 09:30, siedziba zamawiającego, sala konferencyjna II piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.