To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-30
Kielce: SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH
Numer ogłoszenia: 443984 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 422226 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy niżej wymienionych produktów mlecznych: a) ser twarogowy półtłusty (kostka, opakowania 200g - 250g) CPV 15542100 - 0, PN - A 86300:1991 - 4 800 kg b) serek kanapkowy homogenizowany (naturalny lub smakowy, opakowania 100g - 150g) CPV 15542200 - 1 , PN - A - 86300:1991 - 2 000 kg c) ser topiony tłusty (opakowania 50g lub 100g) CPV 15542200 - 1, PN - EN ISO 1735:2006 - 2 200 kg d) serek fromage (naturalny lub smakowy, opakowania 50g lub 100g) CPV 15542200 - 1, PN - A - 86300:1991 - 2 000 kg e) serek wiejski ziarnisty (naturalny, opakowania 150g - 200g) CPV 15542200 - 1, PN - A - 86300:1991 - 2 400 kg f) mleko granulowane odtłuszczone w proszku (opakowania 250g - 20kg) CPV 15511700 - 0, PN - EN ISO 1736:2010 - 8 000 kg g) śmietana 18% (opakowania plastikowe 200g - 5kg) CPV 15510000 - 6, PN - EN ISO 2450:2010 - 2 500 kg h) jogurt naturalny (opakowania 100g - 180g) CPV 15551310 - 1, PN - ISO 7889:2007 - 550 kg i) kefir (opakowania 400g - 500g) CPV 15551310 - 1, PN - ISO 7889:2007 - 2 400 kg 1. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy (cały okres obowiązywania umowy). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. 3. Towar dostarczany ma być w opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający jego estetyczny wygląd. Towar musi być świeży oraz spełniać wymogi Polskiej Normy. 4. Na każdym dostarczonym produkcie musi być etykieta z następującymi danymi: a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b) nazwa oraz rodzaj produktu, c) termin ważności, przydatności do spożycia d) warunki przechowywania, e) skład i waga. 5. Dostawy należy realizować do magazynu Aresztu Śledczego w Kielcach własnym transportem (na koszt Wykonawcy) od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:00 do 11:00. Zamówienia Zamawiający składa telefonicznie lub faksem. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar w ilościach i terminach określanych przez Zamawiającego. 6. Wraz z dostawą towaru Zamawiający żąda faktury. Zawarte w fakturach: nazwa towaru oraz jednostka miary powinny być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określonymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto wartości brutto zawarte w fakturach muszą być zgodne z wartościami brutto wynikającymi z mnożenia: cena jednostkowa brutto zawarta w formularzu cenowym x ilość dostarczonego w danym dniu towaru. 7. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany i dostarczenia na własny koszt w terminie do godz. 14:00 tego samego dnia. 8. W przypadku nie dostarczenia w wyznaczonym dniu zamówionej ilości towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty jego zakupu (zaopatrzenie, transport itp.) u innego Wykonawcy ustalonego przez Zamawiającego oraz pokryje różnice w cenie zakupu towaru, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości niedostarczonego w tym dniu towaru. 9. W przypadku nie dokonania wymiany wadliwego towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty zakupu towaru wolnego od wad u innego Wykonawcy oraz pokryje różnicę w cenie zakupu towaru wolnego od wad, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości wadliwego towaru. 10. W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nie dostarczenia towaru lub dostawy towaru nie odpowiadającego wymogom określonym w niniejszej specyfikacji rozwiązanie umowy następuje bez wypowiedzenia - po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % ceny (brutto) za towar, który miał dostarczyć do końca trwania umowy. 11. Wykonawca określa w formularzu cenowym gramaturę, jaką będzie dostarczał Zamawiającemu przez cały okres obowiązywania umowy. 1.2. Forma oraz termin płatności a) Termin płatności: 30 dni; b) Forma płatności: przelew..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.22.00 - Ser miękki 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.55.13.10 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RABAT SERVICE S.A. Pruszcz Gdański O/Kraków, ul. Półłanki 31, 30-740 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229886,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 241813,00
Oferta z najniższą ceną: 241813,00 / Oferta z najwyższą ceną: 241813,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z zabudową tarasu IV piętra budynku Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii WSZZ w Kielcach"
- Dostawa oprogramowania do projektowania instalacji fotowoltaicznych - 2 części - projekt nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. ORŁA BIAŁEGO W NIEDŹWIADZIE w 2026 roku
- Dostawa mleka i przetworów mleczarskich do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sokółce, w okresie od dnia 7 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026 dla Żłobków Miejskich w Cieszynie
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: Mleko i śmietana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





