Lublin: Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych
dla potrzeb Zespołów Ratownictwa Medycznego
Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Lublinie
Numer ogłoszenia: 44393 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , ul. Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5337790, faks 081 5337800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołów Ratownictwa Medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa własnym środkiem transportu produktów leczniczych i wyrobów medycznych do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8 (części 1-12, 14-16) lub do Magazynu Zamawiającego w Lublinie przy ul. Bursaki 17 (część 13), w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia: w zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dodatkowe dokumenty opisane w załączniku nr 2 cz 14. - dotyczy Wykonawców składających ofertę na część 14. Rękawice medyczne
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, 2. Formularz opis przedmiotu zamówienia - asortyment, formularz cenowy - wycena przedmiotu zamówienia, 3. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas realizacji zamówienia cząstkowego - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pogotowie.lublin.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Spadochroniarzy 8 20-043 Lublin, pokój 222.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki i płyny infuzyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu leków i płynów infuzyjnych do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narkotyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem narkotyków do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas realizacji zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu sprzętu medycznego jednorazowego użytku do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szyny Kramera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu Szyn Kramera do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyroby medyczne - opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu wyrobów medycznych - opatrunków do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opatrunki hydrożelowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu opatrunków hydrożelowych do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówień cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt medyczny- układ oddechowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówień cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jednorazowa odzież i pościel medyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu jednorazowej odzieży i pościeli medycznej do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówień cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu sprzętu medycznego jednorazowego użytku do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówień cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Środki dezynfekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu środków dezynfekcyjnych do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówień cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sprzęt medyczny - układ oddechowy z nawilżaczem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu sprzętu medycznego - ukł. oddech. z nawilżaczem do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówień cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Tlen medyczny w butlach Zamawiającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu tlenu medycznego do magazynu Zamawiającego w Lublinie przy ul. Bursaki 17, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówień cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rękawice medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu sprzętu medycznego - rękawic medycznych do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówień cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Igły doszpikowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu sprzętu medycznego - igieł doszpikowych do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówień cząstkowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sprzęt medyczny - układ oddechowy z nawilżaczem do terapii tlenkiem azotu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa własnym środkiem transportu sprzętu medycznego - układ oddechowy z nawilżaczem do terapii tlenkiem azotu do siedziby Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8, w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówień cząstkowych - 5
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach nr 6, 7 i 14 Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS przy w Lublinie
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
- Dostawa jednorazowych pojemników z formaliną
- Wykonanie w latach 2024 - 2027 okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 7 części.
- Wykonanie instalacji c.o. w budynku A - nadbudowa "Fizyki Starej" Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa produktów i wyrobów wykorzystywanych w terapii nerkozastępczej kompatybilne z posiadanym aparatem Multifiltrate CiCa
- Dostawa staplerów
- TP.D.AS.27.24_Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- dostawa leków do znieczulania
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.