eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolsztynWyżywienie uczestników projektu CHCEMY BYĆ AKTYWNI realizowanego przez Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Wolsztyn: Wyżywienie uczestników projektu CHCEMY BYĆ AKTYWNI realizowanego przez Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 443272 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408678 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie, ul. Mickiewicza 4, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 68 3842745, faks 68 3842745.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyżywienie uczestników projektu CHCEMY BYĆ AKTYWNI realizowanego przez Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłku dla 90 uczestników projektu CHCEMY BYĆ AKTYWNI, realizowanego przez Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. A.Opis posiłku , obowiązki Wykonawcy : Posiłek powinien się składać z kanapki, napoju i deseru. Jeden posiłek powinien składać się z niżej wymienionych składników : a) 1 kanapki = duża bułka okrągła bądź podłużna o gramaturze min. 90g z następującymi dodatkami : -masło, -szynka, kiełbasa wieprzowa lub indycza lub zamiennie ser żółty, gouda -sałata lub pomidor lub ogórek b) 1 soku = sok owocowy ( pomarańczowy lub jabłkowy lub z czarnej porzeczki lub wiśniowy) o pojemności min. 0,20 l , a w okresie letnim (czerwiec, lipiec, sierpień) woda mineralna niegazowana o pojemności min. 0,5 l c) 1 baton w polewie czekoladowej o min. gramaturze 50g zapakowany fabrycznie o różnych smakach ; Kanapki oraz desery bez opakowań fabrycznych winny zostać dostarczone przez Wykonawcę w opakowaniach jednorazowych przeznaczonych dla jednego ucznia. Wykonawca odpowiada za przygotowanie i transport przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca dostarczał Zamawiającemu jadłospis na okres tygodniowy w celu jego zatwierdzenia, z wyprzedzeniem 1 tygodnia. Do zadań Wykonawcy należy również zapewnienie materiałów do segregacji odpadów pokonsumpcyjnych i codzienny ich odbiór. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wyżywienie z innych źródeł, na swój koszt. B. Przewidywana do realizacji liczba posiłków , terminy dostawy . Zamawiający przewiduje, iż dzienna liczba posiłków wynosić będzie 90. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia ) ilości dostarczanych posiłków w zależności od faktycznie istniejących potrzeb - poprzez telefoniczną informację najpóźniej dwa dni przed planowanym dniem zmiany ilości posiłków. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 15.30, do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego, pomieszczenia w Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie . Uwaga - w przypadku okresu szkolnych wakacji letnich Zamawiający przewiduje możliwość zmiany godzin dostawy posiłków na godziny przedpołudniowe. Okres realizacji zamówienia to 170 dni w roku 2012, w tym również w okresie szkolnych wakacje letnich . Szczegółowy rozkład poszczególnych dni w miesiącu, w którym będzie realizowane zamówienie, będzie ustalany z Wykonawcą z 14 dniowym wyprzedzeniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wyżywienie uczestników projektu CHCEMY BYĆ AKTYWNI realizowanego przez Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Motel Restauracja ORION Daria Szyler-Laskowska, ul. Spokojna 23, 64-200 Wolsztyn, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70380,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64443,60

  • Oferta z najniższą ceną: 64443,60 / Oferta z najwyższą ceną: 78030,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.