Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-28
Rypin: badania lekarskie
Numer ogłoszenia: 442964 - 2009; data zamieszczenia: 28.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 280-21-44, faks 0-54 280-24-79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.rypin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pup.rypin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: badania lekarskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: badania lekarskie osób skierowanych przez Urząd Pracy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) dotyczące.: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności z zakresu przedmiotu zamówienia, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych w rozdziale VII niniejszej Specyfikacji. 3. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, co do którego brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. Warunki dla Wykonawcy: 1. Posiadanie uprawnień oraz odpowiednich kwalifikacji i warunków do należytego wykonania badań będących przedmiotem zamówienia. 2. Zabezpieczenie bazy lokalowej gwarantującej pełen zakres usług medycznych będących przedmiotem zamówienia. 3. Usytuowanie przychodni i gabinetów medycznych w Rypinie. 4. Badania lekarskie wykonywane przez lekarza medycyny pracy, o których mowa w Rozdziale III SIWZ muszą być przeprowadzane w sposób ciągły w trakcie trwania umowy, minimum 2 razy w tygodniu. Pozostałe badania odnoszące się do wymienionych w Rozdziale III SIWZ rodzajów badań muszą być przeprowadzane w ciągu roku nieprzerwanie z częstotliwością co najmniej 1 raz w tygodniu. 5. Wydawanie skierowanym osobom zaświadczeń, stwierdzających ich zdolności lub niezdolność do podjęcia pracy, szkolenia, odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, prac społecznie użytecznych. Zaświadczenia wydane osobom, które w wyniku przeprowadzonych badań zostały uznane za zdolne do podjęcia pracy, szkolenia, odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, prac społecznie użytecznych muszą być ważne min. 24 miesiące od daty przeprowadzenia badań..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna być sporządzona według pkt. 1 załącznika nr 1 (dołączonego do SIWZ) i zawierać wszystkie zaświadczenia i oświadczenia wymienione w tym załączniku. Wszystkie elementy oferty zawarte w załącznikach powinny być wymienione w odpowiedniej kolejności. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych , Zamawiający żąda następujących dokumentów: - Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy nie zobowiązani do posiadania powyższych dokumentów załączają dokument określający ich statut prawny oraz dokumenty wskazujące osoby, które mogą reprezentować Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów występujących wspólnie; - Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie; - Kserokopie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca może wykonywać usługi będące przedmiotem tego zamówienia publicznego, tj. na przykład odpowiednie zezwolenia, zaświadczenia, statuty; - Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., nr 2323, poz.1655 z późn. zm. ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 musi zostać wykazane, zgodnie z art. 26 ust. 2a w/w Ustawy, nie później niż na dzień składania ofert; - Oświadczenie Wykonawcy, że brak podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., nr 2323, poz.1655 z późn. zm. ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. Potwierdzenie dot. braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 musi zostać wykazane, zgodnie z art. 26 ust. 2a w/w Ustawy, nie później niż na dzień składania ofert; W przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych lub ewidencyjnych, Wykonawca powinien dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo. Jeśli Wykonawcy ubiegają się o udzielenie zamówienia wspólnie, winni przedstawić również umowę o wspólnej realizacji zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - Wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku gdy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Kserokopie dokumentów potwierdzających, iż osoby wykonujące badania będące przedmiotem zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do należytego wykonania badań; - Kserokopie dokumentów (umowa o pracę, umowa kontraktowa, umowa zlecenie, itp.) potwierdzających, że wykonawca dysponuje kadrą mogącą realizować badania będące przedmiotem zamówienia; - Opis - charakterystyka bazy lokalowej, w której wykonywane będą badania będące przedmiotem zamówienia; - Wzór wydawanych zaświadczeń po przeprowadzeniu badań. Wykonawca do oferty musi załączyć również kalkulację cen na poszczególne usługi medyczne (badania) wymienione w SIWZ, zamieszczone zgodnie z kolejnością rodzajów wykazanych badań. Cena winna być podana cyfrą i słownie. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.rypin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pup.rypin.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie ul. Nowy Rynek 14 87-500 Rypin sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług na potrzeby Centrum Diagnostyczno-Terapeutycznego w Wałczu
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sicienku w 2026 roku
- "Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym (kobietom i mężczyznom) świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sadlinkach w 2026 r."
- Usługa z zakresu medycyny pracy dla pracowników i żołnierzy z garnizonu Lębork w 2026 r.
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie gminy Białogard
- "Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2026" w Tychowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





