eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prochowiceudzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 3.170.100PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-29

POZYCJA 44286

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Prochowice: udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 3.170.100PLN Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Prochowice, do kontaktów: Genowefa Bzdek lub Elżbieta Misztal, ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342, 8584343 w. 17, fax 076 8584581, e-mail: skarbnik@prochowice.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.prochowice.com Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Obrona, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 3.170.100PLN. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Prochowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu Gminie Prochowice długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 3.170.100 złotych słownie : trzy miliony sto siedemdziesiąt tysięcy sto złotych. Kredyt zostanie wykorzystany na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Prochowice na 2006 rok z przeznaczeniem sfinansowania zadań inwestycyjnych wymienionych w uchwale Rady Miasta i Gminy w sprawie zaciągnięcia kredytu inwestycyjnego długoterminowego (uchwała stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Warunki realizacji zamówienia: a) Spłata kredytu nastąpi w 28 ratach kwartalnych: 1 rata - 113.241 i 27 rat x 113.217 zł. płatnych ostatniego dnia każdego kwartału; b) Karencja w spłacie kredytu do dnia 30.03.2007r.; c) Kwota kredytu postawiona zostanie do dyspozycji Zamawiającego w 2 transzach: I transza w kwocie 2.000.000zł. w ciągu 3 dni od popisania umowy (przewidywany termin 29.09.2006) II transza w kwocie 1.170.100zł. w terminie wskazanym przez Zamawiającego; d) Spłata odsetek od kredytu dokonywana będzie na koniec każdego miesiąca, e) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 7 dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części; f) Dla obliczania odsetek od kredytu przyjmuje się, że rok kalendarzowy liczy 365 dni; g) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową; h) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wszystkie oświadczenia i dokumenty wymagane do złożenia w ofercie wymieniono poniżej w pkt III.2) zgodnie z zapisami rozdziału VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 60 000 euro a poniżej 211 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 29.09.2006; lub data zakończenia: 30.12.2013

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 4.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177z 2004r. z póź. zm.) którzy złożą ważną i nie podlegająca odrzuceniu ofertę Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków - według formuły "spełnia - nie spełnia" na podstawie rzedłożonych przez wykonawcę dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ; b) kopia dowodu wniesienia wadium; c) projekt umowy kredytowej; Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedłożenia : d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w niniejszym postępowaniu (oświadczenie do złożenia na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ); e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); f) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com w zakładce "zamówienia publiczne". Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2006, godzina 12:30, Urząd Miasta i Gminy Prochowice, sala nr 20.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.