Ogłoszenie z dnia 2005-08-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługa doradcza w ramach projektu Phare "Przygotowanie projektów do wsparcia z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" w ramach projektu Phare 2003/005-710.01.06 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Fundacja "Fundusz Współpracy"Jednostka Finansująco-Kontraktująca, do kontaktów: Diana Kamieniarz Zastępca Dyrektora, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, tel. 022 4509890, fax 022 4509905, e-mail: cfcu@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Fundacja "Fundusz Współpracy"Jednostka Finansująco-Kontraktująca, Maria Flis, Dział IV - Pion Przetargów, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, tel. 022 4509882, fax 022 4509905, e-mail: mariaf@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Fundacja "Fundusz Współpracy"Jednostka Finansująco-Kontraktująca, Maciej Ostrowski Recepcja Pionu Przetargów, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, tel. 022 4509885, fax 022 4509905, e-mail: mostrowski@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa doradcza w ramach projektu Phare "Przygotowanie projektów do wsparcia z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" w ramach projektu Phare 2003/005-710.01.06. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie pełnej dokumentacji technicznej (studia wykonalności, biznes plany, analizy finansowe, analizy ekonomiczne, oceny oddziaływania na środowisko, dokumentacja przetargowa, projekty techniczne) dla 200 wybranych projektów, które mogą ubiegać się o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) wraz z przygotowaniem wytycznych oraz narzędzi służących monitorowaniu udzielonego wsparcia (baza danych projektów, którym udzielono wsparcia) i interaktywnemu kontaktowi z uczestnikami projektu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska - lokalizacje we wszystkich 16 województwach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia wynosi: 6 150 050 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 250 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek opisany w pkt 1 mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek opisany w pkt 2 musi spełniać odrębnie każdy z Wykonawców z wyjątkiem obowiązku wniesienia wadium. 5. Wykonawca posiada stosowne doświadczenie zawodowe i w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 1 000 000 zł każde o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze i złożoności (tzn. obejmujące łącznie wszystkie następujące elementy: doradztwo; przygotowywanie dokumentacji technicznej: studia wykonalności, biznes plany, analizy finansowe i ekonomiczne, oceny oddziaływania na środowisko, dokumentacja przetargowa, projekty techniczne). Warunek ten może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Wykonawca wykazuje obroty w ostatnich 3 latach obrotowych, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniejsze niż 8 000 000 zł w każdym roku obrotowym. 7. Wykonawca powinien przedstawić nastepujące osoby, które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1. Lider projektu - Wykształcenie: magisterskie - Umiejętności: powinien znać zasady funkcjonowania UE oraz regulacje prawne w zakresie funduszy strukturalnych - Doświadczenie zawodowe: przynajmniej 15 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 10 lat doświadczenia w zarządzaniu dużymi projektami w dziedzinie rozwoju regionalnego i gospodarczego, w tym doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji projektowej, przetargowej i procedurach rozliczeniowych, jak również w monitoringu i ewaluacji projektów, 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi współfinansowanymi z funduszy strukturalnych. 2. Pierwszy zastępca lidera projektu - odpowiedzialny za przygotowanie dokumentacji technicznej - Wykształcenie: magisterskie - Doświadczenie zawodowe: minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w tym 5 lat, jako inżynier i/lub ekonomista na kierowniczym stanowisku, doświadczenie w przygotowywaniu projektów infrastrukturalnych współfinansowanych przez UE, zwłaszcza w przygotowywaniu dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do projektu. 3. Ekspert w dziedzinie rozwoju regionalnego - Wykształcenie: magisterskie - Doświadczenie zawodowe: minimum 15 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym oraz 2 lata doświadczenia we wdrażaniu funduszy strukturalnych, doświadczenie we wdrażaniu EFRR. 4. Szef zespołu inżynierów projektu - Wykształcenie: wyższe odpowiednie do posiadanej specjalności lub pokrewne wykształcenie wyższe - Doświadczenie zawodowe: minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym. Doświadczenie w finansach międzynarodowych, posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w zakresie przynajmniej jednej z następujących specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, mostowej, kolejowej. 5. Szef zespołu ekonomistów - Wykształcenie: magisterskie - Doświadczenie zawodowe: minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w ewaluacji finansowej i ekonomicznej projektów z dziedziny infrastruktury, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym, ponadto doświadczenie w następujących dziedzinach: *przygotowywaniu studiów ekonomicznych i finansowych * przygotowywanie raportów na koniec programu w aspekcie finansowym i społeczno - gospodarczym * przygotowywanie raportów podsumowujących preewaluację * przygotowywanie analiz kosztów i korzyści zgodnych z wytycznymi UE * przygotowywanie fiszek/aplikacji dla projektów współfinansowanych z EFRR Warunek dotyczący ekspertów może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły 0-1 "spełnia" - "nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zastosuje wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany euro na dzień a) sporządzenia sprawozdania finansowego lub innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, b) zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. 2. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę za granicą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2. i 4 - 6. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7. oraz w pkt 3, zastępuje się je dokumentem/dokumentami zawierającym/i oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę zaproponowaną na szefa inżynierów projektu oraz aktualne zaświadczenie o wpisie tej osoby na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego (zgodnie z zapisami Rozdziału 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz.U. Nr 89, poz. 414 z późn. zm). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z par. 1 ust. 3 pkt 1) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r (Dz.U z dnia 21 kwietnia 2004r. Nr 71, poz. 645). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze i złożoności (tzn. obejmujących łącznie wszystkie następujące elementy: doradztwo; przygotowywanie dokumentacji technicznej: studia wykonalności, biznes plany, analizy finansowe i ekonomiczne, oceny oddziaływania na środowisko, dokumentacja przetargowa, projekty techniczne), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców(y) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały przez Wykonawcę wykonane należycie. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (z poń. zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 115 - 114024 z dnia 16.06.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PL 2003/005-710.01.06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.09.2005, cena - 11 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka / za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki ponosi Wykonawca). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.09.2005, godzina 11:30, Jak w p. 1.1.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, PL 2003/005-710.01.06 "Przygotowanie projektów do wsparcia z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego". 4) Informacje dodatkowe: Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Dokumenty urzędowe sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa wody pitnej w butlach o pojemności 18,9 litrów wraz z dzierżawą dystrybutorów butlowych oraz filtrujących i serwisem tych urządzeń przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki firmy Thermo Fisher
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych i prowadzonych w nich zajęć dla osób zatrudnionych w AMW Towarzystwie Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o. o. oraz dla członków ich rodzin
- Usługa zabudowy powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów BIOFACH 2026 w dniach 10-13.02.2026 r. w Norymberdze w Niemczech
- Sukcesywne dostawy odczynników do biologii molekularnej firmy Thermo Fisher
- Dostawa i montaż urządzeń UPS wraz z gwarancją producenta oraz ze wsparciem technicznym na okres 36 miesięcy oraz demontażem starych urządzeń
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług analityczno-programistycznych w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej
- "Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026"
więcej: Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





