Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-02
Olsztyn: ZP8/2009 Zakup sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 44271 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego , ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392727, faks 089 5392710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP8/2009 Zakup sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego w ilości: część 1: komputer stacjonarny typ 1 - 6 szt., komputer stacjonarny dwumonitorowy typ 2 - 1 szt., komputer przenośny typ 3 - 1 szt., monitor LCD - 6 szt., pakiet biurowy - 7 szt., mysz komputerowa bezprzewodowa laserowa - 2 szt., skaner kolorowy - 1 szt.; część 2: drukarka igłowa 10 - 3 szt., drukarka igłowa 15 - 1 szt., drukarka laserowa - 4 szt.; część 3: programowy serwer terminali - 1 szt., dwudyskowa pamięć zewnętrzna - 1 szt.; część 4: szafa krosownicza stojąca - 1 szt.; o parametrach minimalnych szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.30 - Pamięci 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 8.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków zgodnie z art. 22 ust 1 pzp: 8.1.1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 8.1.2.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiający pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 8.1.3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8.1.4.Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy pzp. 8.2. Z ubiegania się o zamówienia publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 8.2.1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 pzp, 8.2.2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pzp, 8.2.3.Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 8.2.4. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 8.2.5. Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 pzp, 8.2.6. Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 8.3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 8.3.1. Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3 pzp, 8.3.2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 8.3.3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 8.3.4. Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 8.3.5.Zawiera błędy w obliczeniu ceny, 8.3.6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3, 8.3.7. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 8.4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8.5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.5.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8.5.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.5..3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8.5.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.5.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8.5. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 8.1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pzp i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale IX Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia następujących oświadczeń: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) załącznik nr 3 do SIWZ oraz w wypadku korzystania z pomocy innych podmiotów pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 9.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 9.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy 9.1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej w zakresie zaświadczeń, o których mowa w pkt. 3, w tym także w zakresie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, muszą co najmniej przedłożyć zaświadczenie wystawione przez spółkę kopia dokumentu(dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy 9.2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 9.2.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.1, 9.1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 9.3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy udzielone przez uprawnionych do reprezentowania przedstawicieli Wykonawców, 9.3.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.9.1.1, 9.1.2., dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 9.4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 9.4.1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28 B, 10-602 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28 B, 10-602 Olsztyn p.104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1: komputer stacjonarny typ 1 - 6 szt., komputer stacjonarny dwumonitorowy typ 2 - 1 szt., komputer przenośny typ 3 - 1 szt., monitor LCD - 6 szt., pakiet biurowy - 7 szt., mysz komputerowa bezprzewodowa laserowa - 2 szt., skaner kolorowy - 1 szt. - o parametrach określonych w załączniku nr 1 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.40.00-2, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.74.10-6, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2: drukarka igłowa 10 - 3 szt., drukarka igłowa 15 - 1 szt., drukarka laserowa - 4 szt. o parametrach wskazanych w załaczniku nr 1 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 3: programowy serwer terminali - 1 szt., dwudyskowa pamięć zewnętrzna - 1 szt. o parametrach określonych w załaczniku nr 1 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 4: szafa krosownicza stojąca - 1 szt. o parametrach określonych w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna krzeseł i foteli na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu olsztyńskiego w 2025 roku, z podziałem na zadania
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (342)
- Dostawa i sadzenie drzewek w ciągu dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku w 2025r.
- Dostosowanie budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Pasłęku do przepisów przeciwpożarowych.
- Łóżka szpitalne - różne rodzaje
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa skanera oraz plotera wieloformatowego
- Przedłużenie subskrypcji licencji i wsparcia dla środowiska skanera podatności Tenable lub zapewnienie równoważnego środowiska
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Wyrzysk
- "Zakup projektora cyfrowego 2K/4K w standardzie DCI" dla Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Międzyrzeckim, realizowane w ramach Grantu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), nr naboru FERC.02,02-CS.01-001/23
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.