Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-14
Sandomierz: Usługa konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego Miasta Sandomierza, ujęta w wykazie oświetlenia (załącznik nr 2 do SIWZ) stanowiącego własność Gminy Sandomierz.
Numer ogłoszenia: 4426 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego Miasta Sandomierza, ujęta w wykazie oświetlenia (załącznik nr 2 do SIWZ) stanowiącego własność Gminy Sandomierz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego Miasta Sandomierza zgodna ze specyfikacją techniczną oraz wykazem oświetlenia stanowiącymi załączniki do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności: > w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 potwierdzone referencjami usługi podobne do niniejszego zamówienia tj. konserwacja instalacji oświetleniowych oraz o wartości około 80 000 zł każda, > posiadają co najmniej 3 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością z podaniem wartości prac daty i miejsca ich wykonania oraz odbiorców > dysponują lub będą dysponować sprzętem (własny, pożyczony, dzierżawiony) niezbędnym do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia tj. podnośnik o wysięgu do 15m, samochód pogotowia wraz z niezbędnym osprzętem w tym urządzenie do lokalizacji uszkodzeń kabli oświetleniowych (ziemnych) , > kierownik robót winien posiadać zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, iż wpisany jest na listę jej członków i dysponuje uprawnieniami do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia tj. uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, > dysponuje lub będzie dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia SEP pracowników w zakresie dozoru oraz eksploatacji i pomiarów urządzeń Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -Spełnia bądź nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz ofertowy. 2)Kalkulacja cenowa wraz z wskaźnikami cenotwórczymi. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie- co najmniej 3 usługi podobne do niniejszego zamówienia tj. konserwacja instalacji oświetleniowych o wartości ok. 80 000 zł każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz odbiorców. 7)Co najmniej 3 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością. 8)Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji ww zamówienia. 9)Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 10)Wykaz sprzętu (jakim dysponuje lub będzie dysponował wykonawca). 11)Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 12)Kserokopia zaświadczenia kierownika robót o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego oraz kserokopia uprawnień budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. 13)Uprawnienia SEP pracowników w zakresie dozoru oraz eksploatacji i pomiarów urządzeń. 14)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zam.publ. 15)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych. 16)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty. 17)Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną- na formularzu oferty 18)Oświadczenie o związaniu ofertą - na formularzu oferty. 19)Oświadczenie o tajności części oferty - na formularzu oferty. (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) 20)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum i spółki cywilnej). 21)Parafowany projekt umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Obsługo Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Realizacja robót budowlanych pn.: "Remont drogi gminnej w Sandomierzu nr 374030T od km 0+000 do km 0+820 oraz nr 374139T od km 0+000 do km 0+395". "
- INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku szkoły ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie. Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2025.
- Usługa organizacji wyjazdu dla uczniów i opiekunów.
- Wykonanie przewiertów sterowanych pod sieci wodociągowe oraz kanalizacyjne na terenie miasta Sandomierz
- Dostawa pieczywa i mrożonek
- Realizacja robót budowlanych pn.: "Przebudowa drogi dojazdowej do nieruchomości nr ewid. 1157 Sandomierz Poscaleniowy"
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko
- Naprawa lamp solarnych na terenie Gminy Rudziniec
- "Bieżąca konserwacja urządzeń oświetlenia dróg i innych terenów publicznych na terenie Miasta Ostrołęki na lata 2025-2026"
- Prowadzenie bieżącego utrzymania i remontów oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Miasta Ełk
- Wymiana 777 sztuk opraw oświetlenia ulicznego na drodze krajowej nr 2 będącej w zarządzie Prezydenta Miasta Biała Podlaska
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.